כאן 11
צילום: יח"צ

"כאן עובדים, לא עבדים": עובדי כאן הפסיקו את העבודה

המאבק בין העובדים להנהלה ממשיך והיום הופסקה העבודה במערכת ת"א בטענה לפיטורי עובדים והתעמרות בהם. כאן: "אף גורם לא יפגע ביכולת ההנהלה לנהל ולקבל החלטות"
אלכסנדר כץ | (10)

בשעה זו (יום ה') עשרות עובדי מערכת תל אביב של תאגיד השידור הציבורי כאן הפסיקו את עבודתם וירדו לפעולת מחאה נגד הנהלת התאגיד. העובדים מוחים על פיטורי עובדים לכאורה, התעמרות בעובדים והאטימות של ההנהלה - כך לדברי הוועד.

העובדים נושאים שלטים בהם נכתב "כאן עובדים, לא עבדים", "אלדד בסוף תישאר לבד" ועוד.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    קול ישראל הישן שידר תכניות טובות באיכות טובה תוך שמירה על זכויות העובדים (ל"ת)
    מבפנים 19/03/2018 12:30
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אני 17/03/2018 13:07
    הגב לתגובה זו
    הוא בחור טוב, מאוד מאוד ריכוזי. צנטרליסט אמיתי. אולי בגוף שכבר רץ זה יכול לעבוד, אבל בגוף שרק מנסה לעמוד על הרגליים (ונכשל עובדתית ע"פ התוצאות) זה לא יכול לעבוד. בכדי להרים על הרגליים ערוץ טלוויזיה מאפס (ואני מדבר מניסיון) צריך צוות של 5-6 מנהיגים חדורי אמונה ואובססיבים לנושא. רצוי אנשים שלא היו שם (ע"ע ניסיון העבר: קשת, רשת) ותחושת ביחד גדולה מאוד של כל עובדי הערוץ החדש. זה צריך להתנהל כמעט כמו קומונה. צריכים להיות ערכים זהים ושאיפה למצוינות מקצועית, גם אם זה גובה מחירים. המחירים המדוברים אגב אלו מחירי אגו וכוח בלבד. כמו כן אנשים צריכים לדעת ששמם המקצועי תלוי בהצלחת הערוץ. אלדד ושאר חבריו מההנהלה כל הזמן מתפארים בהצלחות הקודמות שלהם ובידע הקודם שלהם. הם לא האנשים המתאימים, להקטין ולגמד את הסובבים אותך זה לא עוזר בכדי לרתום אותם למטרה. רשימת נפגעי התאגיד ארוכה מאוד. שמעתי את הטענות מעשרות אנשים, כולם חוזרים על אותן הטענות בדיוק ללא הבדל עם מדובר בעובד רשות השידור ז"ל, גופים חיצונים, והחמור מהכל, עובדי התאגיד עצמם. ולצערי רובם ככולם נשמעים צודקים. אי אפשר להחליף (שוב) 1000 עובדים, אי אפשר לעבוד רק עם 5-10 גופי
  • 8.
    קובלנץ את עומר 16/03/2018 18:13
    הגב לתגובה זו
    איך זה שכל כך הרבה עובדים נוטשים אותכם? מעניין למה. אף אחד לא יכול לעבוד עם קובלנץ הדיקטטור שמתראיין כמו פאודל ומשמיץ את העובדים שלו. ניהול? הצחקתם אותי קובלנץ ועומר. אתם לא יכולים לנהל חנות נעליים.
  • 7.
    אלדד מהתחלה לבד:מחליט לבד,ממנה לבד,מתקצב לבד = הקיסר קובלנץ ! (ל"ת)
    שחיתות ללא תקדים 16/03/2018 16:55
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    קובלנץ הביתה 16/03/2018 13:34
    הגב לתגובה זו
    נראה אותו כזה גיבור גדול
  • 5.
    ערוץ 1 זה כאן! (ל"ת)
    שום דבר לא השתנה 16/03/2018 07:36
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    רינה 15/03/2018 23:36
    הגב לתגובה זו
    הוא פועל לא נכון עם העובדים ונראה כי מתקיים "שיח של חרשים"
  • 3.
    בושה 15/03/2018 16:55
    הגב לתגובה זו
    לא מנהיג פוליטרוק קטן
  • 2.
    אוזה 15/03/2018 14:26
    הגב לתגובה זו
    הגיע הזמן שהוועד ינקוט צעדים חריפים אף יותר. אלדד קובלנץ צריך לעוף ולקחת איתו את הסנשו פנשה שלו, ההוא עומר.
  • 1.
    פיסטוק 15/03/2018 13:34
    הגב לתגובה זו
    אז זהו שכן
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.