"כאן עובדים, לא עבדים": עובדי כאן הפסיקו את העבודה
בשעה זו (יום ה') עשרות עובדי מערכת תל אביב של תאגיד השידור הציבורי כאן הפסיקו את עבודתם וירדו לפעולת מחאה נגד הנהלת התאגיד. העובדים מוחים על פיטורי עובדים לכאורה, התעמרות בעובדים והאטימות של ההנהלה - כך לדברי הוועד.
העובדים נושאים שלטים בהם נכתב "כאן עובדים, לא עבדים", "אלדד בסוף תישאר לבד" ועוד.
- 10.קול ישראל הישן שידר תכניות טובות באיכות טובה תוך שמירה על זכויות העובדים (ל"ת)מבפנים 19/03/2018 12:30הגב לתגובה זו
- 9.אני 17/03/2018 13:07הגב לתגובה זוהוא בחור טוב, מאוד מאוד ריכוזי. צנטרליסט אמיתי. אולי בגוף שכבר רץ זה יכול לעבוד, אבל בגוף שרק מנסה לעמוד על הרגליים (ונכשל עובדתית ע"פ התוצאות) זה לא יכול לעבוד. בכדי להרים על הרגליים ערוץ טלוויזיה מאפס (ואני מדבר מניסיון) צריך צוות של 5-6 מנהיגים חדורי אמונה ואובססיבים לנושא. רצוי אנשים שלא היו שם (ע"ע ניסיון העבר: קשת, רשת) ותחושת ביחד גדולה מאוד של כל עובדי הערוץ החדש. זה צריך להתנהל כמעט כמו קומונה. צריכים להיות ערכים זהים ושאיפה למצוינות מקצועית, גם אם זה גובה מחירים. המחירים המדוברים אגב אלו מחירי אגו וכוח בלבד. כמו כן אנשים צריכים לדעת ששמם המקצועי תלוי בהצלחת הערוץ. אלדד ושאר חבריו מההנהלה כל הזמן מתפארים בהצלחות הקודמות שלהם ובידע הקודם שלהם. הם לא האנשים המתאימים, להקטין ולגמד את הסובבים אותך זה לא עוזר בכדי לרתום אותם למטרה. רשימת נפגעי התאגיד ארוכה מאוד. שמעתי את הטענות מעשרות אנשים, כולם חוזרים על אותן הטענות בדיוק ללא הבדל עם מדובר בעובד רשות השידור ז"ל, גופים חיצונים, והחמור מהכל, עובדי התאגיד עצמם. ולצערי רובם ככולם נשמעים צודקים. אי אפשר להחליף (שוב) 1000 עובדים, אי אפשר לעבוד רק עם 5-10 גופי
- 8.קובלנץ את עומר 16/03/2018 18:13הגב לתגובה זואיך זה שכל כך הרבה עובדים נוטשים אותכם? מעניין למה. אף אחד לא יכול לעבוד עם קובלנץ הדיקטטור שמתראיין כמו פאודל ומשמיץ את העובדים שלו. ניהול? הצחקתם אותי קובלנץ ועומר. אתם לא יכולים לנהל חנות נעליים.
- 7.אלדד מהתחלה לבד:מחליט לבד,ממנה לבד,מתקצב לבד = הקיסר קובלנץ ! (ל"ת)שחיתות ללא תקדים 16/03/2018 16:55הגב לתגובה זו
- 6.קובלנץ הביתה 16/03/2018 13:34הגב לתגובה זונראה אותו כזה גיבור גדול
- 5.ערוץ 1 זה כאן! (ל"ת)שום דבר לא השתנה 16/03/2018 07:36הגב לתגובה זו
- 4.רינה 15/03/2018 23:36הגב לתגובה זוהוא פועל לא נכון עם העובדים ונראה כי מתקיים "שיח של חרשים"
- 3.בושה 15/03/2018 16:55הגב לתגובה זולא מנהיג פוליטרוק קטן
- 2.אוזה 15/03/2018 14:26הגב לתגובה זוהגיע הזמן שהוועד ינקוט צעדים חריפים אף יותר. אלדד קובלנץ צריך לעוף ולקחת איתו את הסנשו פנשה שלו, ההוא עומר.
- 1.פיסטוק 15/03/2018 13:34הגב לתגובה זואז זהו שכן

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
