כאן 11
צילום: יח"צ

"כאן עובדים, לא עבדים": עובדי כאן הפסיקו את העבודה

המאבק בין העובדים להנהלה ממשיך והיום הופסקה העבודה במערכת ת"א בטענה לפיטורי עובדים והתעמרות בהם. כאן: "אף גורם לא יפגע ביכולת ההנהלה לנהל ולקבל החלטות"
אלכסנדר כץ | (10)

בשעה זו (יום ה') עשרות עובדי מערכת תל אביב של תאגיד השידור הציבורי כאן הפסיקו את עבודתם וירדו לפעולת מחאה נגד הנהלת התאגיד. העובדים מוחים על פיטורי עובדים לכאורה, התעמרות בעובדים והאטימות של ההנהלה - כך לדברי הוועד.

העובדים נושאים שלטים בהם נכתב "כאן עובדים, לא עבדים", "אלדד בסוף תישאר לבד" ועוד.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    קול ישראל הישן שידר תכניות טובות באיכות טובה תוך שמירה על זכויות העובדים (ל"ת)
    מבפנים 19/03/2018 12:30
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אני 17/03/2018 13:07
    הגב לתגובה זו
    הוא בחור טוב, מאוד מאוד ריכוזי. צנטרליסט אמיתי. אולי בגוף שכבר רץ זה יכול לעבוד, אבל בגוף שרק מנסה לעמוד על הרגליים (ונכשל עובדתית ע"פ התוצאות) זה לא יכול לעבוד. בכדי להרים על הרגליים ערוץ טלוויזיה מאפס (ואני מדבר מניסיון) צריך צוות של 5-6 מנהיגים חדורי אמונה ואובססיבים לנושא. רצוי אנשים שלא היו שם (ע"ע ניסיון העבר: קשת, רשת) ותחושת ביחד גדולה מאוד של כל עובדי הערוץ החדש. זה צריך להתנהל כמעט כמו קומונה. צריכים להיות ערכים זהים ושאיפה למצוינות מקצועית, גם אם זה גובה מחירים. המחירים המדוברים אגב אלו מחירי אגו וכוח בלבד. כמו כן אנשים צריכים לדעת ששמם המקצועי תלוי בהצלחת הערוץ. אלדד ושאר חבריו מההנהלה כל הזמן מתפארים בהצלחות הקודמות שלהם ובידע הקודם שלהם. הם לא האנשים המתאימים, להקטין ולגמד את הסובבים אותך זה לא עוזר בכדי לרתום אותם למטרה. רשימת נפגעי התאגיד ארוכה מאוד. שמעתי את הטענות מעשרות אנשים, כולם חוזרים על אותן הטענות בדיוק ללא הבדל עם מדובר בעובד רשות השידור ז"ל, גופים חיצונים, והחמור מהכל, עובדי התאגיד עצמם. ולצערי רובם ככולם נשמעים צודקים. אי אפשר להחליף (שוב) 1000 עובדים, אי אפשר לעבוד רק עם 5-10 גופי
  • 8.
    קובלנץ את עומר 16/03/2018 18:13
    הגב לתגובה זו
    איך זה שכל כך הרבה עובדים נוטשים אותכם? מעניין למה. אף אחד לא יכול לעבוד עם קובלנץ הדיקטטור שמתראיין כמו פאודל ומשמיץ את העובדים שלו. ניהול? הצחקתם אותי קובלנץ ועומר. אתם לא יכולים לנהל חנות נעליים.
  • 7.
    אלדד מהתחלה לבד:מחליט לבד,ממנה לבד,מתקצב לבד = הקיסר קובלנץ ! (ל"ת)
    שחיתות ללא תקדים 16/03/2018 16:55
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    קובלנץ הביתה 16/03/2018 13:34
    הגב לתגובה זו
    נראה אותו כזה גיבור גדול
  • 5.
    ערוץ 1 זה כאן! (ל"ת)
    שום דבר לא השתנה 16/03/2018 07:36
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    רינה 15/03/2018 23:36
    הגב לתגובה זו
    הוא פועל לא נכון עם העובדים ונראה כי מתקיים "שיח של חרשים"
  • 3.
    בושה 15/03/2018 16:55
    הגב לתגובה זו
    לא מנהיג פוליטרוק קטן
  • 2.
    אוזה 15/03/2018 14:26
    הגב לתגובה זו
    הגיע הזמן שהוועד ינקוט צעדים חריפים אף יותר. אלדד קובלנץ צריך לעוף ולקחת איתו את הסנשו פנשה שלו, ההוא עומר.
  • 1.
    פיסטוק 15/03/2018 13:34
    הגב לתגובה זו
    אז זהו שכן
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.