בועז גולן ערוץ 20
צילום: באדיבות אוניברסיטת חיפה

בדרך למהדורת ערוץ 20: בועז גולן ישמש עורך חדשות ראשי

בערוץ 20 מעלים הילוך עם העברת הפיקוח הרגולטורי לידי הרשות השנייה והאישור לשדר חדשות, וממשיכים להרכיב את מערכת החדשות. מוני ברוש בחר לעזוב
אלכסנדר כץ | (1)

תאריך יעד רשמי עדיין אין, אבל בערוץ 20 נערכים לקראת השקת מהדורת החדשות היומית שלהם, עם מינויו של עורך חדשות ראשי - בועז גולן, לצד מינויים חדשים - עליהם הודיע היום (יום א') מנכ"ל ערוץ 20 שכי פרנץ. במקביל, אחד הבכירים בערוץ 20, מוני ברוש, בחר לעזוב אותו. 

לאחר "מאבק" קצר על עתידו של ערוץ 20, מה שהוביל להליכי חקיקה בכנסת והעברת האחריות הרגולטורית על הערוצים הייעודיים כולל ערוץ 20 לידי הרשות השנייה, מכתבי השימוע שקיבלו העובדים רק לפני חודשיים וחצי, הוא זיכרון רחוק, ובערוץ בונים כרגע את מערכת החדשות לאחר שקיבלו אישור לשדר חדשות.

גולן הקים את אתר הימני 'חדשות 0404', ומשמש כעורך הראשי שלו. לפני שנתיים רכש בעלי ערוץ 20 אבי בר 50% מחדשות 0404. בעברו גם הקים את השבועון לציבור הדתי על"ה ועיתון הספורט. בשנת 2000 הצטרף למחלקת החדשות של רדיו חיפה שם שימש כתב חדשות וספורט ובהמשך הגיש תכנית בתחנת הרדיו גלי ישראל. בנוסף, כיהן בעבר בתפקידי דוברות שונים, בין היתר כדובר עיריית קריית מוצקין וזק"א צפון.  גולן יהיה אמון על הרחבת צוות כתבי החדשות של הערוץ ומשדרי החדשות בערוץ ובאתר. נתנאל בן שושן ימשיך בתפקידו כסמנכ"ל התכניות של הערוץ. 

 

מינוי נוסף הוא של יוני שגיא ששימש מנהל שיווק ומכירות בסלקום כמשך כעשור ולאחר מכן כמנהל מסחרי באתר חדשות 0404. שגיא ינהל את המחלקה המסחרית לצד מחלקת הדיגיטל. את מחלקת הדיגיטל ניהל ב-4 השנים האחרונות הסמנכ"ל מוני ברוש, שבחר לסיים את תפקידו. 

בכך נראה שחדשות 0404 בדרך לאיחוד כזה או אחר בתוך ערוץ 20.

היועצת המשפטית של הערוץ, עו"ד מירי נאור-אליאס, תשמש בנוסף כסמנכ"לית רגולציה ומשאבי אנוש. טרם הצטרפותה לערוץ 20, שימשה עו"ד נאור-אליאס מנהלת הרגולציה בקשת בין השנים 1998-2012 ולאחר מכן כשנה בפרקליטות מחוז תל אביב פלילי. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אהרון 14/03/2018 18:17
    הגב לתגובה זו
    עזיבתו של ברוש כנראה מסמנת את הבאות לערוץ.. חבל!!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.