נועה שפורר
צילום: גדי סיארה

נועה שפורר מקפה לנדוור נבחרה לאשת השיווק בדצמבר

באיגוד השיווק הישראלי מציינים כי "מהפכת הרוזלך" יחד עם תפריט אטרקטיבי גרמו לגידול דרמטי בכמות המבקרים ברשת ובהכנסותיה
כתבי אייס | (3)

נועה שפורר, מנהלת השיווק של קפה לנדוור, נבחרה על ידי איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש דצמבר. שפוור נבחרה בזכות "מהפכת הרוזלך ורענון התפריט שייצרו בידול אמיתי לרשת וגידול בהכנסות ובמבקרים, לצד הפעלת מודל זכיינות מצליח".

באיגוד מציינים עוד כי "מהפכת הרוזלך" יחד עם תפריט אטרקטיבי גרמו לגידול דרמטי בכמות המבקרים ברשת ובהכנסותיה. כמו כן, צוינו לטובה פיתוח מודל הזכיינות הייחודי הכולל ליווי לזכיינים החדשים וניהול בית קפה על ידי בני זוג, והקמת רשת בתי הקפה 'עלמה' המבודלת לחלוטין מהרשת ופועלת במודל זכיינות דומה.

נתוני השוק מגלים כי בישראל פועלים כ-3,500 בתי קפה, כאשר 25 רשתות בתי קפה המהוות שליש מהשוק, נלחמות זו בזו על הצרכן הישראלי חובב הקפה, לצד בתי הקפה הפרטיים. בשנת 2004 הוקם הסניף הראשון של קפה לנדוור באבן גבירול, אשר התבסס על המוניטין רב השנים של קפה לנדוור. כיום הרשת כוללת כבר 70 סניפים בכל הארץ.

הקינוח המדובר 'הרוזלך' שהפך לשם נרדף לרשת הפך לנמכר ביותר ולמנוע צמיחה עבורה. על מנת למשוך קהלים חדשים ולהגדיל תדירות ביקור לקוחות ותיקים, הרשת יצאה במהלך ששם לראשונה, דגש בלעדי על הקינוח הפופולרי ופיתחה מהדורה מוגבלת וחגיגית של רוזלך בארבעה טעמים. בפרק זמן קצר המהלך הוביל לשינוי גדול בתוצאות העסקיות, כששיעור המבקרים ברשת עלה בכ-10%, יחד עם גידול של 35% במחזור הרשת. המהלך השיווקי, בו הושקעו כ-2 מליון שקלים, זכה לחשיפה של 5.5 מליון צפיות, הרבה מעבר לציפיות המוקדמות.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אלי 10/01/2018 20:36
    הגב לתגובה זו
    אבל בטח לא תפרסמו זאת. כנסו לקרוא קצת מהביקורות הרבות על סניפי לנדוור השונים הן משקפות מציאות עגומה ומגעילה.
  • 2.
    בחורה מקסימה ואשת מקצוע מעולה (ל"ת)
    מיכל ש. 01/01/2018 18:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אלופה! מגיע לה! (ל"ת)
    יוסי צרפתי 01/01/2018 17:20
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.