נועה שפורר מקפה לנדוור נבחרה לאשת השיווק בדצמבר
נועה שפורר, מנהלת השיווק של קפה לנדוור, נבחרה על ידי איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש דצמבר. שפוור נבחרה בזכות "מהפכת הרוזלך ורענון התפריט שייצרו בידול אמיתי לרשת וגידול בהכנסות ובמבקרים, לצד הפעלת מודל זכיינות מצליח".
באיגוד מציינים עוד כי "מהפכת הרוזלך" יחד עם תפריט אטרקטיבי גרמו לגידול דרמטי בכמות המבקרים ברשת ובהכנסותיה. כמו כן, צוינו לטובה פיתוח מודל הזכיינות הייחודי הכולל ליווי לזכיינים החדשים וניהול בית קפה על ידי בני זוג, והקמת רשת בתי הקפה 'עלמה' המבודלת לחלוטין מהרשת ופועלת במודל זכיינות דומה.
נתוני השוק מגלים כי בישראל פועלים כ-3,500 בתי קפה, כאשר 25 רשתות בתי קפה המהוות שליש מהשוק, נלחמות זו בזו על הצרכן הישראלי חובב הקפה, לצד בתי הקפה הפרטיים. בשנת 2004 הוקם הסניף הראשון של קפה לנדוור באבן גבירול, אשר התבסס על המוניטין רב השנים של קפה לנדוור. כיום הרשת כוללת כבר 70 סניפים בכל הארץ.
הקינוח המדובר 'הרוזלך' שהפך לשם נרדף לרשת הפך לנמכר ביותר ולמנוע צמיחה עבורה. על מנת למשוך קהלים חדשים ולהגדיל תדירות ביקור לקוחות ותיקים, הרשת יצאה במהלך ששם לראשונה, דגש בלעדי על הקינוח הפופולרי ופיתחה מהדורה מוגבלת וחגיגית של רוזלך בארבעה טעמים. בפרק זמן קצר המהלך הוביל לשינוי גדול בתוצאות העסקיות, כששיעור המבקרים ברשת עלה בכ-10%, יחד עם גידול של 35% במחזור הרשת. המהלך השיווקי, בו הושקעו כ-2 מליון שקלים, זכה לחשיפה של 5.5 מליון צפיות, הרבה מעבר לציפיות המוקדמות.
- 3.אלי 10/01/2018 20:36הגב לתגובה זואבל בטח לא תפרסמו זאת. כנסו לקרוא קצת מהביקורות הרבות על סניפי לנדוור השונים הן משקפות מציאות עגומה ומגעילה.
- 2.בחורה מקסימה ואשת מקצוע מעולה (ל"ת)מיכל ש. 01/01/2018 18:22הגב לתגובה זו
- 1.אלופה! מגיע לה! (ל"ת)יוסי צרפתי 01/01/2018 17:20הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
