איש השיווק של אוקטובר - אילן סיגל סמנכ"ל פלאפון
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, לאיש השיווק של חודש אוקטובר 2017, בזכות המהלך של "שווה להיות בפלאפון", שהבליט ייחוד וערך מוסף ללקוחות החברה.
בתחילת השנה השיקה החברה את המהלך השיווקי האסטרטגי במסגרתו הוצעו לצרכנים פתרונות שיעניקו להם ערך מוסף אמיתי, כחלק מתפיסת החדשנות של החברה. בוועדת השיווק מציינים כי "סיגל ואנשי פלאפון הצליחו להחזיר את החברה למשחק, לייצר בידול וערך אמיתי ללקוחותיה בשוק שנע סביב מחיר. הצלחת המהלך והחדשנות שהייתה טמונה בו מזכים אותו בתואר איש השיווק של החודש".
המהלך כלל מספר עוגנים מרכזיים בהם השקת "פלאפון סייבר", "החבילה המושלמת" המאפשרת לגלוש באפליקציות המובילות מבלי לצרוך דאטה ו"השקת רשת פלאפון 4X4" המאפשרת את הגלישה הסלולרית המהירה בישראל.
כחלק מאסטרטגיית החדשנות, פלאפון בחרה ביהודה לוי לפרזנטור החברה כמי שמגלם את ערכי החדשנות, העדכניות והנחשקות יחד עם נגישות ורעננות. לוי כיכב גם בקמפיין "החבילה המושלמת" שזכה להצלחה מרובה וגם לאחרונה בקמפיין המהירות.
- 1.לקוח של פלאפון 02/11/2017 12:00הגב לתגובה זוכל מי שצורך את העאלק חבילות מושלמות של פלאפון חו"ל ...נדהם כל פעם מחדש מהגרידיות של פלאפון.ממש שחיתות. חבילת גלישה של 1 גיגה שעלתה 99 ש"ח...עולה עכשיו רק 159 ש"ח לאחר הנחה..... הגיע הזמן לקנות סים זר וזהו...חבל על הכסף
כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.

מאסטר שף שולטת ביום שאחרי האח הגדול
לאחר ש-"האח הגדול" ירדה מהמסכים, מאסטר שף של קשת משתלטת על הפריים טיים; חדשות כאן11 במגמת התאוששות; מוריה וברקו עוד לא מספקים את הסחורה
כמו בכל ערב, מהדורות החדשות המרכזיות הם בשליטת חדשות 12 של קשת, ואמש עמדה על 15.1% רייטינג עם 393 אלף צופים, וכמו כל מוצאי שבת, שאר המקומות ברשימה מתחלפים, וחדשות 13 נמצאת במקום השני עם 5.8% רייטינג ו-147 אלף צופים, חדשות כאן11 במגמת התאוששות כללית וחוצה את גבול ה-100 אלף ועומדת על 5.3% רייטינג עם 125 אלף צופים ואילו חדשות 14 במקום האחרון, עם 4.8% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, סיומה של מלכת הריאליטי, "האח הגדול" משנה את התמונה, ולמרות שרשת שידרה את "האח הגדול היום שאחרי" הוא הגיע למקום השני בלבד, עם 9.8% רייטינג ו-237 אלף צופים, שזה בערך חצי מכמות הצופים שהיו במהלך שידור התכנית, לא כולל הגמר. בהיעדרותו, "מאסטר שף" של קשת לוקחת את ההובלה, עם 19.3% רייטינג ו-487 אלף צופים. "הפטריוטים" של 14 שומר על יציבות, עם 7.1% רייטינג ו-169 אלף צופים ואילו כאן11 במקום האחרון עם סדרת הדוקו "אינתיפאדה" שקיבלה 3.5% רייטינג ו-88 אלף צופים בלבד.
במהלך השבת, שודרו שידורים חוזרים של תכנית הריאליטי של רשת "אהבה חדשה" ועמדו מול מהדורות החדשות של קשת, עם ערד ניר וגדעון אוקו, ברצועה של 15:00 חדשות 12 היו עם 3% רייטינג ו-86 אלף איש, בעוד "אהבה חדשה" היתה עם 1.4% ו-27 אלף צופים בלבד, ב-16:00 החדשות היו עם 4.8% רייטינג ו-116 אלף צופים ואילו הריאליטי נותרה עם אותם הנתונים בדיוק, ואילו כשמגיש החדשות התחלף לגדעון אוקו, הרייטינג של החדשות בשעה 17:00 היה 4.8% ו-125 אלף צופים והריאליטי עלה ל-1.7% רייטינג ו-32 אלף צופים.
מוריה וברקו במהדורה המוקדמת לא הצליחו לעקוף את פגוש העיתונות המוקדמת, ועמדו על 4.5% רייטינג עם 110 אלף צופים, לעומת 7.2% רייטינג ו-162 אלף צופים. ברצועה שאחריה, כשלצד ברקו היה שי גולדן, התכנית עלתה ל-5.5% רייטינג עם 125 אלף צופים, אך פגוש את העיתונות עדיין היתה כפולה ממנה בנתונים, עם 10% רייטינג ו-244 אלף צופים.
- שנה עברית ברייטינג: 3 הישגים והתרסקות אחת
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שאחרי הפריים טיים, שער הרחמים של ערוץ 14 עם עודד הרוש שראיין את אורית סטרוק זכה לרייטינג יחסית גבוה, עם 4% ו-93 אלף צופים, למרות שמי שהוביל את הרצועה היה ערוץ 13, עם שידור חוזר של "מה קרה לצה"ל", שעמד על 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים. לאחר מכן, רשת שוב שידרה שידור חוזר, של "מה קורה פה" ועמדה על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד, אבל מי שהובילה היתה קשת, עם אברי ושרקי שעמדו על 8.6% רייטינג ו-210 אלף צופים, בעוד שערוץ 14 עם שיחות מהכותל עמד על 1.8% ו-43 אלף צופים בלבד.