כבר בשלב הבתים: רשת תשדר 9 משחקים מהצ׳מפיונס
הזכיינית רשת הגיעה לסיכום עם ערוץ הספורט, לרכישת 9 משחקים אטרקטיביים כבר מהשלב המוקדם של ליגת האלופות - כך נודע לאייס. מדובר על חלק מהאסטרטגיה של הזכיינית לאגור שעות שידור נוספות לקראת המעבר בתחילת נובמבר לשידור באפיק נפרד ובמשך 7 ימים בשבוע.
יש לזכור כי בשנים האחרונות רכשו רשת וערוץ 10 משחקים מליגת האלופות, אולם רק מהשלבים המתקדמים של הטורניר, וזאת בשל המחוייבות הרגולטורית לשדר משחקים מטורנירים חשובים בערוצים פתוחים כבר משלב רבע הגמר. משחקים אלו רשמו נתוני רייטינג נאים, ומספר משחקים אף הדהימו כשקיבלו יותר מ-30%.
ההסכם כעת עם ערוץ הספורט יאפשר לרשת לשדר את משחקיהן של הקבוצות האטרקטיביות, ריאל מדריד, ברצלונה ופ.ס.ז׳, ולהשאיר בחלק מערבי השידור את ערוץ הספורט עם המשחקים המשניים באטרקטיביות שלהם.
בעבר בשידורים מסוג אלו, ערוץ הספורט גם סיפק לערוצי הברודקאסט את כל המעטפת כולה - אולפן ליגת האלופות במשדרי הפרה-גיים, המחצית והפוסט-גיים, השדר המוביל מודי בר און וצוות פרשני ערוץ הספורט. כעת ברשת בוחנים במקביל אפשרות להפקה פנימית עם דידי הררי ואיציק זוהר.
מרשת נמסר בתגובה: ״רשת משדרת משחקים בליגת האלופות מכל השלבים״. בזכיינית מציינים עוד, כי סוגיית הפקת האולפן טרם נסגרה.
- 3.שלי 15/10/2017 17:32הגב לתגובה זולא אצטרך לחפש בויאודי מה לראות.טוב שיש פיצול.
- 2.צופה DTT 15/10/2017 06:08הגב לתגובה זולמרות שכנראה ההיתכנות הכלכלית שואפת לאפס ועדיף שמישהו יתמזג עם ערוץ 10, היתרון היחיד הוא שתכנים שעד היום היו בתשלום בכבלים יעברו לערוצי הברודקאסט החינמיים
- 1.איציק זוהר...? מה הבדיחה הזאת.... (ל"ת)DD 10/10/2017 10:42הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
