מואב ורדי חדשות 10
צילום: אלדד רפאלי

עוד עזיבה בערוץ 10: מואב ורדי מצטרך לתאגיד 'כאן'

ורדי עוזב את הערוץ לאחר 11 שנה, ב-5 השנים האחרונות ככתב מדיני, ויהיה ראש תחום חדשות החוץ של התאגיד ויגיש תכנית יומית בכאן 11. בשבוע החולף עזבו עוד 2 את ערוץ 10
אלכסנדר כץ | (13)

הכתב המדיני של חדשות 10, מואב ורדי מצטרף לתאגיד השידור הציבורי כאן. הוא ישמש כראש תחום חדשות החוץ של התאגיד. במסגרת תפקידו יגיש ורדי יומן חדשות חוץ יומי בכאן 11, וישתלב בתפקידי הגשה נוספים בטלוויזיה וברדיו. כמו כן, מתוכנן ורדי ליצור פרויקטים דוקומנטריים בתאגיד שיצולמו בחו"ל ובישראל.

 

לצדו של ורדי ימשיך ערן סיקורל בתפקידו כעורך חדשות החוץ של כאן רשת ב' ומגיש השעה הבינ"ל ברדיו.

 

ורדי שימש ב-5 השנים האחרונות ככתב המדיני של ערוץ 10, וסיקר את לשכת ראש הממשלה, עבודת הקבינט, משרד החוץ, ואת יחסי החוץ של ישראל. בין היתר סיקר את מהפכת תחריר במצרים; פלישת רוסיה לחצי האי קרים; פיגועי הבטקלאן בפריז; וביצע דיווחים מיוחדים מהקרב על מוסול בצפון עיראק, מזירת חיסול מהנדס הטילים של חמאס בטוניס, ולאחרונה גם סיקר מדרום קוריאה וגואם את המשבר בין ארה"ב לצפון קוריאה.

 

בערוץ 10 גם שידר כמה סדרות דוקומנטריות, בהן סדרה לציון 50 שנה למלחמת ששת הימים, סדרה לציון 20 שנה לרצח רבין, סדרה על ערביי ישראל, ולאחרונה גם סדרה על התמודדותה של אירופה עם איום הטרור.

 

עוד לפני מינויו לכתב המדיני של 'חדשות 10', היה ורדי כתב בהמקור שם ביים ושידר סרטים דוקומנטריים - בין היתר על מלחמתה של הילדה עמית קדוש במחלת הסרטן, ותחקירים על נסיבות מותו של עמירם ניר במקסיקו, על בנק הסודי של מוני פנאן, על תופעת הדה-לגיטימציה והחרם על ישראל, ועל פרשת הריגול של לארי פרנקלין ובכירי אייפאק עבור ישראל.

 

רק בשבוע החולף עזבו 2 עיתונאים את ערוץ 10: מאיה זיו וולף לתכנית הבוקר של רשת, ופז שוורץ - גם היא לתאגיד השידור הציבורי.

 

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    כהן פנינה 01/10/2017 17:20
    הגב לתגובה זו
    אין ערוץ שיש לו כוח מקצועי ,של עיתונות משוחת כפי שיש לערוץ 10 לכן לא מפליא שרק משם ערוצים אחרים יכולים לקחת ,כך יתאפשר להעלות את רמת השידורים של כלל הערוצים
  • 10.
    מכר נשמתו בעבור פנסיה (ל"ת)
    פריקלי פיט 27/09/2017 01:40
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    בני 14/09/2017 08:39
    הגב לתגובה זו
    מוזר שהוא הסכים לעבור לערוץ שהוא שם נרדף לפוליטיזציה וסיאוב השידור הציבורי. אני מקווה שיצליח שם אם כי אני בטוח שבמוקדם או במאוחר יקצצו לו את הכנפיים
  • 8.
    מי קורא לעצמו מואב? 14/09/2017 05:20
    הגב לתגובה זו
    אם כן זו בשורה קשה. מעכשיו מחרימים את כאן
  • 7.
    אסי לוי 13/09/2017 19:49
    הגב לתגובה זו
    קולגות יקרות, כדאי להתרגל לבשורה החדשה: אלי לוי מרמת ישי, הכתב המדיני של חברת החדשות המובילה בישראל. אתם מוזמנים לבחון את כל הטאלנטים ב-10 ותבינו שרק אלי לוי מסוגל להרים את התפקיד לגבהים חדשים. הוא כשרון ענק שהצפון פשוט קטן עליו.
  • 6.
    אל 13/09/2017 17:12
    הגב לתגובה זו
    בסוף 10 לא יהיה שווה לירה
  • 5.
    מואב ורדי יהיה גם הוא בהרצה כמו כל התאגיד הכושל. (ל"ת)
    מבפנים 13/09/2017 17:01
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אוהדת 13/09/2017 16:09
    הגב לתגובה זו
    חבל שלא נפטרתם מסיקורל
  • 3.
    אלי אתה חייב להפסיק להחמיא לעצמך בטוקבקים (ל"ת)
    רק אלי 13/09/2017 12:23
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גיורא כהן 13/09/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    תנו לטאלנט הכי גדול שלכם את המושכות, רק אלי לוי ימלא לכם את הליינאפ באינסוף סקופים. הוא יהיה הכתב המדיני המצטיין בישראל!
  • אוהד 13/09/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    אלי לוי צריך לשדר כדורגל. באמת. יש לו תשוקה והוא מתבזבז בחדשות.
  • אולי אורי לוי?? (ל"ת)
    שימי 14/09/2017 00:22
  • 1.
    אורן עמיחי 13/09/2017 10:55
    הגב לתגובה זו
    גולן יקירי, זו ההזדמנות לקדם את הכוכב הבולט ביתר שלכם, אלי לוי. אם רק תשכילו למנות את אלי לתפקיד תיהנו משלל החשיפות הבלעדיות שיביא לכם. כפי שהפך לכוכב הבולט בצפון כך גם כשרונו יבלוט בתחום המדיני. הוא האיש
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.