טל ברמן הצינור
צילום: רונן פדידה
רייטינג

ביי גיא, היי טל: 6.6% להשקת 'הצינור' בפורמט החדש שלה

עם עזיבת גיא לרר והצטרפותו של טל ברמן, רשמה התכנית נתון נאה לשעה 23:05. כ-21% להשקת 'מי יכול על ישראל', השקת ''טיול אחרי צבא' בכאן 11 עם 6.2%. ומה היה בכדורסל?
אלכסנדר כץ | (8)

ערב של השקות עם סיום החופש הגדול: על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי השעשועון מי יכול על ישראל (קשת, ערוץ 2) עם אייל קיציס, רשם נתון נאה של 20.7%, ומדובר בנתון הגבוה ביותר לשעשועון השנה. מנגד קיבלה זוג מנצח VIP (ערוץ 10) 12.5% - בדיוק כמו ביום חמישי שעבר, ומדובר בנתון שיא עונתי. 

השקת סדרת הדוקו החדשה של כאן 11 - טיול אחרי צבא עם פבלו רוזנברג וגל תורן, רשמה נתון נאה מאד של 6.2%, ואילו משחק היורובאסקט בין ישראל לגרמניה (ספורט 5), בו ניצחו הישראלים בתום דרמה, הניב 4.9%. 

יצאת צדיק (קשת, ערוץ 2) רשמה 15.2%, הסדרה חברות (ערוץ 10) ניפקה 10.5%, 'קסם אישי עם חזי דין' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.4%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 6.6%, בדיוק כמו השקת הפורמט החדש של הצינור (ערוץ 10), עם טל ברמן, לאחר עזיבתו של גיא לרר לרשת. 'הצינור' שודרה ב-23:05. אחריה קיבלה 'היום שהיה' (ערוץ 10) 4.6%. 'עד כאן' (כאן 11) עם 2.8%. 

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניבה 9.6%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם נתון נאה של 12%. מנגד קיבלה 'הכל כלול' (ערוץ 10) 6.6% ו'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 2.4%. 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 19% מול 9% ל'חדשות 10' ו-5.8% ל'חדשות הערב' (כאן 11). 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ברמן, אביה, וקוטלר אחלה צוות אחלה תוכנית (ל"ת)
    הילה 05/09/2017 01:22
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אלון 04/09/2017 18:04
    הגב לתגובה זו
    פבליטו היה מעולה ??
  • 3.
    נדב 04/09/2017 13:34
    הגב לתגובה זו
    הוא יצליח, יותר טוב מלרר היאכנוואט
  • 2.
    נתן 04/09/2017 12:34
    הגב לתגובה זו
    האיטיות בצילום שם ושימת הדגש והצילומים הפרקטיים ולא נוף סתם מעביר את הכל כולל תובנות על חיי ההודים המסכנים ומה עובר על בנינו שם ומה מושך אותם ומגעיל אותנו.
  • 1.
    תומר 04/09/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    מה בדיוק הופך את הנתון של הצינור למוצלח? זה נתון ממוצע ומטה למספרים שעשה הצינור בשעה המקורית שלו, שהייתה אפילו מאוחרת יותר
  • fg 05/09/2017 02:18
    הגב לתגובה זו
    כבר תקופה ארוכה שהצינור משודרת ב-22:00
  • שיר 04/09/2017 12:40
    הגב לתגובה זו
    תן קרדיט שאם כתבו אז בדקו
  • תומר 04/09/2017 13:35
    כי עובדה שזה מספר מאוד דומה לממוצעים של הצינור עוד בשמו הקודם "צינור לילה", ששודר בחצות - אחרי היום שהיה ולילה כלכלי, ולא לפניהם. וכשמדובר בנתון השקה, הציפייה שיהיה גבוה יותר (למשל כמו שהיה עם הכל כלול בשבע - שפתח ברעש גדול, עם רייטינג גבוה מתוכנית חיסכון, וחזר במהרה לנתון של כ60%)
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״