לפני ההשקה: ברוך שי מונה לסמנכ"ל החדשות בתאגיד
מועצת תאגיד השידור הציבורי בהקמה כאן אישרה אחר הצהריים (יום א') את מינויו של ברוך שי למנהל חטיבת החדשות, בתפקיד סמנכ"ל חדשות. הוא מחליף בתפקיד את שלומית אברהם גלוברזון, שעזבה בסערה את התאגיד.
שי נבחר על ידי ועדת איתור בראשות המנכ"ל אלדד קובלנץ, כשהתמודד בין היתר מול טלי בן עובדיה, נורית קנטי וצ'יקו מנשה. והוא צפוי להיכנס לתפקידו כבר בשבועות הקרובים, ממש זמן קצר לפני עלייתו של התאגיד לאוויר ב-30 באפריל, אם לא יחולו שינויים חקיקתיים של הרגע האחרון.
שי שימש בשנה האחרונה כעורך הראשי של מהדורת החדשות של ערוץ 10, ועוד לפני כן היה ראש מערכת החדשות של וואלה וסגן העורך הראשי. בעבר היה גם היה עורך 'המגזין' עם אושרת קוטלר, עורך פינת הבירוקרטיה עם דב גיל-הר, עורך משנה ב'המקור', עורך משנה במהדורה המרכזית ועוד. הוא גם היה עורך במעריב והארץ.
מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ מסר כי "הניסיון והחזון שברוך שי מביא איתו לתפקיד המורכב משמעותיים ביותר להקמת מערכת חדשות ייחודית בכל פלטפורמות השידור של כאן, דיגיטל, טלוויזיה ורדיו. אין לנו ספק שנעלה לאוויר עם מערכת חדשות חזקה ועצמאית כראוי לציבור בישראל".
- ניר צוק מתקרב לרשת 13; ומי יהיה המנכ"ל החדש?
- אחרי סאגת קובלנץ: התאגיד בחר בגולן יוכפז למנכ"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 3.מישהי שעבדה תחתיו 27/02/2017 12:10הגב לתגובה זוזה לא משנה מאיפה הוא. לגופו של עניין זה האיש הכי ראוי לתפקיד הזה. אין היום כבר עורכים כאלה. נקודה. האיש מוכשר ברמות, חכם, רחב אופקים ויסודי מאוד. עכשיו אני בטוחה שהתאגיד יצליח. save the date - מהרגע שהוא יכנס יהיה מהפך חיובי בתאגיד
- 2.ברור שיבחר אדם מהמסחרי. אין גרגר ציבורי בתאגיד הזה. (ל"ת)עבודה בעיניים 26/02/2017 23:36הגב לתגובה זו
- 1.מבפנים 26/02/2017 23:19הגב לתגובה זומחוסל על ידי הנגבי בשליחות נתניהו כמו שארדן השחצן ולפיד הקברן חיסלו את רשות השידור בשליחות נתניהו ובשיתוף ניסנקורן. כל המצטרפים- חיזרו למקומותיכם כדי שלא תישארו מובטלים. לאיש לא איכפת מכם.
- אנשים עמוך צריך להעיף!! (ל"ת)מבחוץ 27/02/2017 10:07הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
