אמנון לוי חוזר לעצמו, The voice תקועה במקום
The voice עדיין לא מצליחה להתאושש משלב ההופעות החיות ואמש (מוצ"ש) רשמה שוב נתון נמוך של 25.3% בלבד. מנגד בערוץ 10 'גב האומה' עם 8.8%. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נידחת עד השעה 2 בלילה. לקט של 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) עם 14% ובערוץ 10 'בנות הזהב' (ש.ח) עם 4.9%.
ראש בראש בפרה פריים: סדר עולמי (חדשות 2) עם 9.2%, פגוש את העיתונות (חדשות 2) עם 11.9%. המטה המרכזי (ערוץ 10) עם 4.4%
בגזרת החדשות: חדשות סוף השבוע (חדשות 2) עם 21.7% מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 9.8%. חדשות מבט בערוץ 1 עם 3.5%, 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם3.8%.
יום ו'
שי בשידור (ערוץ 10) עם 8.3% מול ערב חד פעמי (רשת, ערוץ 2) עם 8.4%, תראו מי שואל (ש.ח, ערוץ 10) עם 5.1% עוקף את סלבריישן (ש.ח, רשת, ערוץ 2) עם 4.4%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אולפן שישי - סיכום שבוע' (חדשות 2) ניפקה 8.4%, מול 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ 10) עם 5.6% בלבד.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) עם 13.4%, מול 8.1% ל'שישי' (ערוץ 10). 'יומן' (ערוץ 1) ניפקה 4%.
יום ה
אמנון לוי משיב לעצמו את המומנטום לאחר פרק השקה מצוין שלווה בירידה גדולה בשבוע לאחר מכן. בחמישי האחרון לוי (ערוץ 10) רושם 13.6% עם 'פנים אמיתיות' - עלייה של 42% משבוע שעבר ופער של 2.5 נקודות מ״המערכת״ (רשת, ערוץ 2) עם 16.1%.
נוסבאום וגולדשטיין (ש.ח, ערוץ 10) עם 8.1%, המערכת (רשת, ערוץ 2) עם 16.1%, הצינור (ערוץ 10) עם 7.6%, קפיצה למחר (ש.ח, רשת, ערוץ 2) עם 9.1%, היום שהיה (ערוץ 10) עם 7.4%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 5.4%, תכנית הלילה (חדשות 2) עם 5.6%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'שיחת היום' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 13.9%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 14.2%. מנגד 9.4% ל'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10).
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 20%, מול 'חדשות 10' עם 11.5%.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
