Fiverr יוצאת בקמפיין בינלאומי בהשקעה של מיליוני דולרים
חברת Fiverr המספקת שירותים דיגיטליים וקריאטיביים ליזמים ועסקים קטנים יוצאת בקמפיין מיתוג מחדש כחלק מבניית השפה התקשורתית הגלובלית שלה, תחת הכותרת: "In Doers We Trust" ובתרגום חופשי "מאמינים במי שעושה".
הקמפיין הגלובלי הנאמד במיליוני דולרים, כולל קמפיין חוצות וסרט שיופנה לעולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות. לדברי אנשי החברה "המותג מעוצב מחדש ברוח תנועת ה'יזמות הרזה' (Lean Entrepreneurship - שפירושה לעשות יותר עם פחות ולעשות כל מה שצריך כדי להצליח ולפרוח בכלכלה החדשה) ההולכת ומתרחבת בעולם וחובקת את קהילת Fiverr ואת קהילת היזמים באשר הם".
עבודות הצילום בקמפיין נעשו על ידי שניים מהצלמים הידועים והמוכרים בעולם פלאטון (Platon) וסנדרו (Sandro), המציגים בצילומי הסטילס חברי קהילה אמיתיים ב-Fiverr. סרטון הוידאו שמעז יותר מהרגיל כשהוא מציג בין השאר בחור עם כלי לעישון מריחואנה, הופק ובוים על ידי אחד מבתי היוצר המובילים בתעשייה - The Directors Bureau.
- Fiverr ממשיכה את שיתוף הפעולה עם כוכב ארסנל ואנגליה, בוקאיו סאקה
- Fiverr בקמפיין סושיאל לגיוס עובדים; שוקלת גם שילוט חוצות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"השנה האחרונה סימנה הרבה אבני דרך משמעותיות עבורנו". אמרה ורד רביב-שוורץ, COO של החברה. "אחת מהן הייתה ההבנה שהקהילה שלנו הפכה ליותר מסתם קבוצה של אנשים בעלי סגנון חשיבה דומה. היא הפכה לתנועה של ממש, המאחדת את כולנו תחת מיקוד ומטרות משותפות. רצינו לחגוג את התנועה הזו בדרך אותנטית, שתציג את הכישרונות והתשוקה של חברי הקהילה שלנו באופן שניתן לראותו כמעט מכל מקום בבניין. העיצובים של חברי הקהילה הם תזכורת תמידית למה שהופך את זירת המסחר שלנו לכה ייחודית, ולמה שהופך את המשתמשים בה לבעלי השפעה".
במקביל לקמפיין, מטה Fiverr בתל אביב עבר לאחרונה למשרדים חדשים בבניין ההיסטורי ״בית האיכרים״ בלב תל אביב. המשרדים החדשים נפרסים על פני 3,600 מ"ר ב-7 קומות, וכוללים כ-40 חדרי ישיבות, חדר כושר מאובזר, קפיטריות, ואזורי פנאי. חללי המשרד שונים וייחודיים, ומשלבים חללים משותפים פתוחים לצד חללים פרטיים.
- הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
Fiverr משמשת כזירת מסחר אלקטרונית עולמית המספקת שירותים דיגיטליים וקריאטיביים, בהם עיצוב גרפי, קופירייטינג, הקלטות קוליות, מוזיקה, עריכת סרטים ועוד. החברה שנוסדה בשנת 2010, מחזיקה במשרדים ברחבי העולם: ניו יורק, שיקאגו, מיאמי, סן-פרנסיסקו, ותל אביב.
- 1.איפה מיכה השחצן? (ל"ת)איש 14/01/2017 22:58הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
