Fiverr יוצאת בקמפיין בינלאומי בהשקעה של מיליוני דולרים
חברת Fiverr המספקת שירותים דיגיטליים וקריאטיביים ליזמים ועסקים קטנים יוצאת בקמפיין מיתוג מחדש כחלק מבניית השפה התקשורתית הגלובלית שלה, תחת הכותרת: "In Doers We Trust" ובתרגום חופשי "מאמינים במי שעושה".
הקמפיין הגלובלי הנאמד במיליוני דולרים, כולל קמפיין חוצות וסרט שיופנה לעולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות. לדברי אנשי החברה "המותג מעוצב מחדש ברוח תנועת ה'יזמות הרזה' (Lean Entrepreneurship - שפירושה לעשות יותר עם פחות ולעשות כל מה שצריך כדי להצליח ולפרוח בכלכלה החדשה) ההולכת ומתרחבת בעולם וחובקת את קהילת Fiverr ואת קהילת היזמים באשר הם".
עבודות הצילום בקמפיין נעשו על ידי שניים מהצלמים הידועים והמוכרים בעולם פלאטון (Platon) וסנדרו (Sandro), המציגים בצילומי הסטילס חברי קהילה אמיתיים ב-Fiverr. סרטון הוידאו שמעז יותר מהרגיל כשהוא מציג בין השאר בחור עם כלי לעישון מריחואנה, הופק ובוים על ידי אחד מבתי היוצר המובילים בתעשייה - The Directors Bureau.
- Fiverr ממשיכה את שיתוף הפעולה עם כוכב ארסנל ואנגליה, בוקאיו סאקה
- Fiverr בקמפיין סושיאל לגיוס עובדים; שוקלת גם שילוט חוצות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"השנה האחרונה סימנה הרבה אבני דרך משמעותיות עבורנו". אמרה ורד רביב-שוורץ, COO של החברה. "אחת מהן הייתה ההבנה שהקהילה שלנו הפכה ליותר מסתם קבוצה של אנשים בעלי סגנון חשיבה דומה. היא הפכה לתנועה של ממש, המאחדת את כולנו תחת מיקוד ומטרות משותפות. רצינו לחגוג את התנועה הזו בדרך אותנטית, שתציג את הכישרונות והתשוקה של חברי הקהילה שלנו באופן שניתן לראותו כמעט מכל מקום בבניין. העיצובים של חברי הקהילה הם תזכורת תמידית למה שהופך את זירת המסחר שלנו לכה ייחודית, ולמה שהופך את המשתמשים בה לבעלי השפעה".
במקביל לקמפיין, מטה Fiverr בתל אביב עבר לאחרונה למשרדים חדשים בבניין ההיסטורי ״בית האיכרים״ בלב תל אביב. המשרדים החדשים נפרסים על פני 3,600 מ"ר ב-7 קומות, וכוללים כ-40 חדרי ישיבות, חדר כושר מאובזר, קפיטריות, ואזורי פנאי. חללי המשרד שונים וייחודיים, ומשלבים חללים משותפים פתוחים לצד חללים פרטיים.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
Fiverr משמשת כזירת מסחר אלקטרונית עולמית המספקת שירותים דיגיטליים וקריאטיביים, בהם עיצוב גרפי, קופירייטינג, הקלטות קוליות, מוזיקה, עריכת סרטים ועוד. החברה שנוסדה בשנת 2010, מחזיקה במשרדים ברחבי העולם: ניו יורק, שיקאגו, מיאמי, סן-פרנסיסקו, ותל אביב.
- 1.איפה מיכה השחצן? (ל"ת)איש 14/01/2017 22:58הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.