אלאור אזריה, מתוך תחקיר 'עובדה'
צילום: צילום מסך: מאקו
רייטינג

תחקיר פרשת אלאור אזריה מקפיץ את 'עובדה' ל-23.6%

תכנית התחקירים כמעט ומכפילה את כוחה לעומת הפרק ששודר בשבוע שעבר עם הראיון הבלעדי של ארדואן. חיים אתגר רושם נתון מרשים עם 22.1%
משה בנימין |

שבוע לאחר הראיון עם נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, תכנית התחקירים 'עובדה' ששידרה אמש את תחקירו של עומרי אסנהיים על פרשת אלאור אזריה רושמת זינוק וכמעט מכפילה את כוחה כשהיא מזנקת מ-16.6% ל-23.6% עם 597 אלף צופים - כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נידחת עד השעה 2 בלילה.

"המסע המופלא עם אהרוני וגידי" בערוץ 10 מתחזקת קלות ל-12.6%, "מסובך" של רן שריג (ערוץ 10) עם 8.6%. ״הכל אישי״ של חיים אתגר (קשת, ערוץ 2) עם 22.1% ו״חי בלילה״ עם 13.3%. הצינור (ערוץ 10) עם  6%, היום שהיה (ערוץ 10) עם 5.3%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 4.3%, פינס (ש.ח, ערוץ 10) עם 2.3%, נשואים פלוס (ש.ח, קשת, ערוץ 2) עם 7.4%.

 

ראש בראש בפרה פריים: חמש בערב עם רפי רשף (ערוץ 10) עם 7.5%, לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) עם 8.2%, ערב טוב עם גיא פינס (ערוץ 10) עם 8.7%, עושים סדר (חדשות 2) עם 7.9%, שש עם (חדשות 2) עם 11.5%, אנשים (חדשות 2) עם 12.6%, תכנית חיסכון (חדשות 2) עם 15.6%.

בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 עם 21.3% ו-510 אלף צופים, מול חדשות 10 עם 11.9%  ו-279 אלף צופים.  מבט בערוץ 1 עם 5%. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.