רון קופמן VIP זוג מנצח
צילום: דביר כחלון

לאחר שקרא למירי רגב "בורה, בהמה וטיפשה": קופמן הושעה מהרדיו

האם רון קופמן הוא הקורבן הראשון של כח ההרתעה של שרת התרבות והספורט מירי רגב, תחת כובעה החדש כאחראית על לשכת הפרסום הממשלתית? לאחר תלונות שהופנו לנציב תלונות הציבור - מנכ"ל התחנה הורה על השעיית קופמן מתכנית הספורט

משה בנימין | (10)

העיתונאי, שדרן הרדיו ופרשן הספורט רון קופמן הושעה מעבודתו בתחנת רדיו ללא הפסקה בה הוא משדר בתכנית הספורט מדי ערב, לאחר דבריו הקשים כנגד שרת התרבות והספורט מירי רגב. השעייתו של קופמן התקבלה עוד באותו הערב של שידור התכנית על ידי המנכ"ל אור צלקובניק. במקביל - אל נציב תלונות הציבור של הרשות השנייה דוד רגב,  הגיעו תלונות רבות מצד מאזינים שהתלוננו על דבריו הבוטים של קופמן וזה פנה בעקבות זאת למנכ"ל צלקובניק.

בין דבריו של קופמן, אותם אמר בתכנית ששודרה אתמול (יום א') שיוחסו לשרת התרבות והספורט: "רגב היא בורה, טיפשה, כמה טימטום יש באישה אחת? הופכת את הספורט הישראלי לסניף של מרכז הליכוד. היא פשוט נחותה, זה שהיא הולכת לבד – זה נס..."האולימפיאדה היא מקום של ספורט. באולימפיאדה הבהמה הזאת מירי רגב היא כלום. אני מתבייש בבהמה הזאת". 

במכתב ששלח רגב לאחד ממאזיני התחנה שהתלונן כנגד דבריו של קופמן, והגיע לידי אייס, נכתב כי: "במקביל לפניו, הודיע מנהל התחנה מר אור צלקובניק כי לאור התבטאותו החמורה של השדרן רון קופמן הוא משעה אותו משידור". 

מכתב התשובה של רגב למאזין המתלונן

האם התחנה מקריבה את קופמן על מזבח הכסף של לפמ ומירי רגב?

 

האם רון קופמן הוא הקורבן הראשון של כח ההרתעה של שרת התרבות והספורט מירי רגב, תחת כובעה החדש כאחראית על לשכת הפרסום הממשלתית? מאזיניה ההדוקים של תכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה וודאי נחשפו ונחשפים מידי ערב לטון הבוטה, הצבעוני והלא מרחם של רון קופמן - משם גם באה לו תהילתו ואהדתו בקרב הציבור בשנים האחרונות. השאלה שמתחייב שתישאל נוגעת לסמיכות האירועים בין דבריו של קופמן על רגב למינויה לאחרונה לאחראית על לשכת הפרסום הממשלתית. האם נוצר חשש בקרב קברניטי 'רדיו ללא הפסקה' לעתיד הזרמת תקציב הפרסום של משרדי הממשלה לתחנה? האם רדיו ללא הפסקה מבטא בהשעיית קופמן את תרחיש ההרתעה של רגב וההתכופפות למרותה כדי לא להינזק כספית?

נדמה שקופמן מוקרב על מזבח הכסף של לפמ ומירי רגב כדי לרצות את השרה ומשרדה שאחראים על תקציב פרסום שנאמד בכ-150 מיליון שקלים המוזרמים לגופי המדיה בישראל. 

מהתחנה נמסר בתגובה: "שדרני התחנה מחויבים להשתמש בלשון נקייה ולהימנע כליל ממילים וביטויים שיש בהם משום עלבון אישי והסתה כלפי אדם, קבוצה באוכלוסייה, או גוף כלשהו. עקרונות אלו תקפים גם בעת מתיחת ביקורת, נוקבת ככל שתהיה, ואינם שוללים כהוא זה את חופש הביטוי הנהוג בתחנה. השדרן רון קופמן חרג מנהלים אלו ועל כן הושעה כבר אתמול משידורי התחנה".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    יושי 14/08/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    זה שקוראים לו קופמן, לא מחיב אותו להתנהג כמו קוף.
  • 5.
    ישראלי 14/08/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    הבן אדם הכי "מגעיל" שראיתי וששמעתי בחיי.
  • גבי 30/08/2016 01:02
    הגב לתגובה זו
    אני מאזין קבוע של רדיו ללא הפסקה אבל לאחר השעייתו של קופמן אני אפסיק להאזין לתוכניות וכך רבים כמוני היות ובלעדיו התוכנית משעממת והרי הוא אומר הרבה דברים נכונים אם אנשים לא אוהבים את זה שאומרים להם את האמת בפנים אז להם יש בעיה לרון קופמן איו בעיה
  • 4.
    יושי 14/08/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    זה שקוראים לו קופמן, לא מחיב אותו להתנהג כמו קוף.
  • 3.
    היא (והם) לא בורה...היא והם בוריונים... (ל"ת)
    רון ביריון 10/08/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אם לא ייבעט לגמרי החוצה - לא מקשיב להם עוד (ל"ת)
    הושעה?? 09/08/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עמוס 08/08/2016 21:24
    הגב לתגובה זו
    אתה הבהמה הגסה מי אתה שתגיד על דובר צהל ובחורה ב10 דרגות ממך בורה אתה לא מגיע לקרסוליים
  • בוא נדייק עמוסוש 09/08/2016 08:57
    הגב לתגובה זו
    נתחיל בתיקוני עברית. לא עניים אלא עיניים לא דובר צהל אלא דובר צה"ל לא ב10 אלא ב-10 אפשר גם נקודה בסוף משפט. חוץ מזה, מירי רגב זכורה כדוברת צה"ל הגרועה בתולדותיו ואת הנזקים שהיא משאירה אחריה לא יצליחו אלפי גאונים לתקן. כפיים!
  • חחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    דניאל 09/08/2016 03:01
    הגב לתגובה זו
  • ראובן הגאון 08/08/2016 23:13
    הגב לתגובה זו
    זה באמת משהו שלא צריך להגיד, כלפי כל אדם. אבל זה שהיא הייתה דובר צה"ל זאת לא בדיוק הצלחה שלה והיא אישה שמביכה את עצמה ואת הסובבים כל הזמן עם השקרים שלה, רגשי הנחיתות, הסיסמאות הזולות והפופוליזם, אי העשייה, אי ההבנה מהי פוליטיקה, הבחישות האינסופיות שלה, הדאגה שלה להיות בכותרות כל היום, דו פרצופיות פוליטית ועוד. לכל לדבר יש הוכחות, אפילו חבריה מהליכוד מתנערים ממנה. אז בהחלט לא צריך להגיד בהמה ולא טיפשה, אבל בורה זה די במקום.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״