לה פמיליה
צילום: טל שחר

או לה לה: 'לה פמיליה' נמכרה לחברת ההפקות Avanti Ciné Vidéo הקנדית-צרפתית

החברה הקנדית רכשה אופציה להפקה מקומית של הסדרה הישראלית של 'אולפני הרצליה' בה מככבים מריאנו אידלמן, רותם אבוהב ונורמן עיסא
אלכסנדר כץ |

חברת ההפצה ארמוזה פורמטס מכרה אופציה של הסדרה לה פמיליה לשוק הקנדי בצרפתית. הרוכשת היא Avanti Ciné Vidéo, שעשויה להפיק אותה עבור הקהל דובר הצרפתית בקנדה, ולמכור לאחד מערוצי הטלוויזיה במדינה. זו האופציה הראשונה של הסדרה שנמכרת לחברה בחו"ל.

 

את 'לה פמיליה' הפיקו אולפני הרצליה. בסדרה מככבים מריאנו אידלמן, רותם אבוהב ונורמן עיסא. היא שודרה לראשונה בנובמבר 2015  בערוץ 10 וזכתה להצלחה. הסדרה מספרת את סיפורה של משפחת גרנות המתמודדת עם השחיקה שבניהול היומיום המשפחתי, כשהזוג גרנות (אבוהב ואידלמן) נפגש מדי פרק אצל הפסיכולוג (עיסא) המטפל בהם. יוצרי הסדרה הם רן דברת, אבי בלקין ואוהד פרח שגם ביים אותה.

 

לדברי אפרת דרור, מנכ"לית משותפת באולפני הרצליה, "אנחנו גאים על שאחת הסדרות הטובות שהופקו על ידי אולפני הרצליה בשנים האחרונות נקנתה על ידי חברת הפקה בחו"ל. 'לה פמיליה' היא סדרה מצחיקה, רלוונטית לכל סוגי הקהלים בישראל ובחו"ל והקונספט שלה ייחודי. אנחנו מקווים שההסכם עם Avanti Ciné Vidéo הוא ראשון מבין רבים שיבואו בהמשך".

 

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס, מסר כי "'לה פמיליה' היא קומדיה מצחיקה עד דמעות שפונה לכל המשפחה, ומספרת באופן הומוריסטי את מה שעובר על לא מעט משפחות וזוגות ביומיום שלהן. אנחנו ממתינים בהתרגשות לראות את הגרסה הצרפתית-קנדית לסדרה שתופק על ידיAvanti Ciné Vidéo, שיש להן ניסיון רב בהפקת סדרות המותאמות לשוק המקומי שלהן".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.