לה פמיליה
צילום: טל שחר

או לה לה: 'לה פמיליה' נמכרה לחברת ההפקות Avanti Ciné Vidéo הקנדית-צרפתית

החברה הקנדית רכשה אופציה להפקה מקומית של הסדרה הישראלית של 'אולפני הרצליה' בה מככבים מריאנו אידלמן, רותם אבוהב ונורמן עיסא
אלכסנדר כץ |

חברת ההפצה ארמוזה פורמטס מכרה אופציה של הסדרה לה פמיליה לשוק הקנדי בצרפתית. הרוכשת היא Avanti Ciné Vidéo, שעשויה להפיק אותה עבור הקהל דובר הצרפתית בקנדה, ולמכור לאחד מערוצי הטלוויזיה במדינה. זו האופציה הראשונה של הסדרה שנמכרת לחברה בחו"ל.

 

את 'לה פמיליה' הפיקו אולפני הרצליה. בסדרה מככבים מריאנו אידלמן, רותם אבוהב ונורמן עיסא. היא שודרה לראשונה בנובמבר 2015  בערוץ 10 וזכתה להצלחה. הסדרה מספרת את סיפורה של משפחת גרנות המתמודדת עם השחיקה שבניהול היומיום המשפחתי, כשהזוג גרנות (אבוהב ואידלמן) נפגש מדי פרק אצל הפסיכולוג (עיסא) המטפל בהם. יוצרי הסדרה הם רן דברת, אבי בלקין ואוהד פרח שגם ביים אותה.

 

לדברי אפרת דרור, מנכ"לית משותפת באולפני הרצליה, "אנחנו גאים על שאחת הסדרות הטובות שהופקו על ידי אולפני הרצליה בשנים האחרונות נקנתה על ידי חברת הפקה בחו"ל. 'לה פמיליה' היא סדרה מצחיקה, רלוונטית לכל סוגי הקהלים בישראל ובחו"ל והקונספט שלה ייחודי. אנחנו מקווים שההסכם עם Avanti Ciné Vidéo הוא ראשון מבין רבים שיבואו בהמשך".

 

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס, מסר כי "'לה פמיליה' היא קומדיה מצחיקה עד דמעות שפונה לכל המשפחה, ומספרת באופן הומוריסטי את מה שעובר על לא מעט משפחות וזוגות ביומיום שלהן. אנחנו ממתינים בהתרגשות לראות את הגרסה הצרפתית-קנדית לסדרה שתופק על ידיAvanti Ciné Vidéo, שיש להן ניסיון רב בהפקת סדרות המותאמות לשוק המקומי שלהן".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.