האח הגדול דודו
צילום: יח"צ
רייטינג

האח הגדול מנסה להגיע לשיא הרגש ורושם ירידה ברייטינג - דיני נפשות מאבדת גובה בפרק השני

קרובי המשפחה נכנסו לבית האח הגדול ומפלס הדמעות עלה, אך ברייטינג, לעומת זאת, זה לא ממש בא לידי ביטוי
משה בנימין | (4)

למרות המהפכים הרבים ושיאי הרגש באח הגדול, תכנית הריאליטי של קשת רשמה אתמול (יום ד') ירידה לעומת הפרק ברביעי שעבר והסתפקה ב-31.1%. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפיה נדחית עד השעה 2 בלילה. 

הפרק השני של 'דיני נפשות' - תכנית התחקירים של אורנה בן דור על מערכת המשפט בישראל רושם ירידה ל-8.2%. בערוץ הספורט משחק הכדורגל במסגרת ליגת האלופות בין צ'לסי לפ.ס.ז' שהחל ב-21:45 עם 6.9%. בערוץ 10 הצינור עם 5.4%, בנות הזהב (ש.ח) עם 4.9%, היום בלילה עם גורי אלפי (קשת, ערוץ 2) עם 14%, חי בלילה (קשת, ערוץ 2) עם 7.6%, היום שהיה (ערוץ 10) עם  6.9%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 6.3%.

ראש בראש בפרה פריים: חמש בערב עם רפי רשף (ערוץ 10) עם 7.5%, לונדון את קירשנבאום (ערוץ 10) עם 6.7%, גיא פינס (ערוץ 10) עם 9.1%, מהדורה ראשונה (חדשות 2) עם 6.2%, עושים סדר (חדשות 2) עם 6.3%, שש (חדשות 2) עם 9.6%, אנשים (קשת, ערוץ 2) עם 10.1%, תכנית חסכון (חדשות 2) עם 13.2%, לילה טוב עם אסף הראל (ערוץ 10) עם 3.2%.

בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 עם 22% מול חדשות 10 עם 11% ומבט בערוץ 1 עם 4.7%. 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ע.ט 10/03/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    החרם השקט וההתנכלות לשי חי לתניה ולאיציק מעוררים בחילה
  • שולמית סלמי 16/03/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    עומרי לאורך כלהדרך קינא לשי חי הוא ואור שרש הרע בתוכנית עןמרי אשם בכל החרמות שהוא הטיל על שי חי המקסים וכל הבית העלוב נגרר אחריו הוא פשוט בן אדם עלוב וקנאי שי חי המלך בכל מקאה מבחינתי הוא הזוכה
  • 1.
    אורן 10/03/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    רפש, זבל, שפל, ביזיון, גועל. אין לי מילה נורמאלית לתאר את הדבר הזה שמשדרים לנו
  • אפרת כהן 16/03/2016 08:35
    הגב לתגובה זו
    באמת בא להקיא ממנו וחבריו העלובים
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״