בית וואלה
צילום: אלכסנדר כץ

אחרי חצי שנה: ראש מערכת החדשות של וואלה איתי אשר עוזב, מיכל קליין תחליפו

אשר הגיע לוואלה לאחר קדנציה עשירה בתחום התקשורת, כולל תפקיד ראש מערכת החדשות של מעריב, ופר על נוער שוליים. סגניתו בוואלה מיכל קליין תיכנס לתפקיד
אלכסנדר כץ | (4)

ראש מערכת החדשות של וואלה, איתי אשר עוזב את תפקידו לאחר חצי שנה. את אשר תחליף מיכל קליין, ששימשה עד כה כסגנית ראש המערכת, ועבדה במספר תפקידים בדסק החדשות מאז הגיעה לאתר בשנת 2008.

אשר הצטרף לוואלה לאחר עזיבתו של ברוך שי, שגם הוא עבר קדנציה קצרה במיוחד בוואלה, וחזר לביתו – חברת החדשות של ערוץ 10, כעורך הראשי של המהדורה המרכזית.

אשר היה בעברו ראש מערכת החדשות של מעריב והכתב הצבאי שלו. בתפקידו האחרון לפני וואלה עבד בחברת ווקטיב. לפני כמעט 5 שנים פרסם את הספר 'ילדי הכאוס' העוסק בנוער שוליים, בצעירים המשתמשים בסמים ובחבורות רחוב המסתובבות בערים - וגם בהוריהם. את הספר פרסם לאחר טרגדיה משפחתית. עם הגעתו של אשר לוואלה, דובר כי בנוסף לתפקידו הוא יוגדר גם כסגן עורך שירכז את תחום החדשות והאקטואליה, במקביל למשנה לעורך הראשי אודי הירש. את תגובתו של אשר לא ניתן היה להשיג. 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ספינה טובעת 03/02/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    עוד כישלון מבית מעריב
  • gri 03/02/2016 23:50
    הגב לתגובה זו
    אבל את בטח עובדת מתוסכלת שהועפה ברגע שהוא חזר כדי לתקן את השגיאות של גדי להב וינון מגל. כל כך כישלון, שאת חושבת שהוא מבית מעריב. לא נורא, המשיכי לכתוב כתבות שאף אחד לא קורא בטיים אאוט.
  • 2.
    ספינה טובעת 02/02/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    כותרות הזויות וידיעות ראשיות ממוחזרות
  • 1.
    כולם בורחים מוואלה... מעניין למה (ל"ת)
    שאול א 02/02/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.