צ'יקו מנשה ציקו מנשה
צילום: אלדד רפאלי
פרסום ראשון

מהקוקטיילים בחו"ל, לסידור עבודה בבניין החוטים: צ'יקו מנשה ינהל בפועל את רשת ב'

בתקופה שעד התחלת הפעלת תאגיד השידור הציבורי, מנשה ישמש סגנו של שמעון אלקבץ כמנהל רשת ב'. אלקבץ ימשיך בשלל תפקידיו ברשות השידור ובתאגיד. לאחרונה סירב להצעה גיל ליטמן
אלכסנדר כץ | (4)

צ'יקו מנשה מונה לסגן מנהל רשת ב' וינהל בפועל את התחנה – כך עולה מהודעה שהפיץ לפני דקות אחדות (יום א') העורך בפועל של רשות השידור, שמעון אלקבץ. מנשה צפוי להמשיך ימשיך לשמש כפרשן המדיני של רשת ב'. 

ההחלטה למנות את מנשה נובעת מעומס התפקידים המוטלים על אלקבץ. הוא העורך הראשי של הרשות, מנהל קול ישראל וכתוצאה מכך – גם מנהל רשת ב'. בנוסף, רק לאחרונה מונה לסמנכ"ל הרדיו בתאגיד השידור הציבורי.

 

בהודעה שהפיץ אלקבץ, נכתב כי מנשה יסייע לו עד ליום תחילת השידורים בתאגיד החדש ב-31 במארס השנה, ויסייע לו "בכל הנדרש בהפעלת המערכת העיתונאית בתקופה זו". שרון עמית, רכזת הכתבים במערכת רשת ב', תעמוד לצדו של מנשה כרכזת המערכת.

 

כפי שכבר פורסם באייס, ביקש אלקבץ מגיל ליטמן לעזור לו לנהל את רשת ב', אולם ליטמן סירב לעשות זאת מטעמים מקצועיים ואישיים, ומשום שההצעה לא כללה הגדרה רשמית של ניהול רשת ב'. 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    איזה כיף סוגרים אותם במרץ! חגיגות בציבור! (ל"ת)
    שמלאנים לפח וחסל 26/01/2016 00:37
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מבפנים 25/01/2016 06:53
    הגב לתגובה זו
    משחקים בקשקושים על סיפון הטיטניק הטובעת. חיסול השידור הציבורי נמשך כמורשתם של ארדן השחצן ולפיד הקברן
  • 2.
    צ'יקו,תגדל עמוד שדרה שלא לומר ביצים.די להתבזות . (ל"ת)
    נושא הכלים 24/01/2016 23:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שימי 24/01/2016 22:32
    הגב לתגובה זו
    ציקו שמבין בחדשות, הוא התחליף לאלקבץ שמעורר גלי צחוק בכל פעם ששמו מוזכר. מה מבין אלקבץ שאומר לכל אחד מה שהוא רוצה לשמוע. אלקבץ, מוכר בשוק יותר כנושא כלים, כלומר נושא תיקים. ניסיתם לשוחח עם האיש הזה פעם על תקשורת? הוא רדוד יותר מים המלח. האיש נולד ללא חוט שידרה, הוא נתפס כייס מן, ונחשב ברדיו לרכיכה. אולי ציקו יביא עכשיו לשינוי המצב. יש אנשים שמצליחים להגיע גבוה מכישוריהם, אלקבץ הוא דוגמא ממשית לכך. האיש נראה חסר מנהיגות וחסר כריזמה, וברדיו צוחקים עליו מאחורי גבו. העובדה שקובלנץ בחר בו לסמנכ״ל הרדיו רק מעידה על כך שקובלנץ איש חלש מאד, שלא מסוגל להקיף את עצמו באנשים דעתנים וחזקים. אלקבץ, מתאים לו כמו כפפה ליד.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.