מהקוקטיילים בחו"ל, לסידור עבודה בבניין החוטים: צ'יקו מנשה ינהל בפועל את רשת ב'
צ'יקו מנשה מונה לסגן מנהל רשת ב' וינהל בפועל את התחנה – כך עולה מהודעה שהפיץ לפני דקות אחדות (יום א') העורך בפועל של רשות השידור, שמעון אלקבץ. מנשה צפוי להמשיך ימשיך לשמש כפרשן המדיני של רשת ב'.
ההחלטה למנות את מנשה נובעת מעומס התפקידים המוטלים על אלקבץ. הוא העורך הראשי של הרשות, מנהל קול ישראל וכתוצאה מכך – גם מנהל רשת ב'. בנוסף, רק לאחרונה מונה לסמנכ"ל הרדיו בתאגיד השידור הציבורי.
בהודעה שהפיץ אלקבץ, נכתב כי מנשה יסייע לו עד ליום תחילת השידורים בתאגיד החדש ב-31 במארס השנה, ויסייע לו "בכל הנדרש בהפעלת המערכת העיתונאית בתקופה זו". שרון עמית, רכזת הכתבים במערכת רשת ב', תעמוד לצדו של מנשה כרכזת המערכת.
כפי שכבר פורסם באייס, ביקש אלקבץ מגיל ליטמן לעזור לו לנהל את רשת ב', אולם ליטמן סירב לעשות זאת מטעמים מקצועיים ואישיים, ומשום שההצעה לא כללה הגדרה רשמית של ניהול רשת ב'.
- 4.איזה כיף סוגרים אותם במרץ! חגיגות בציבור! (ל"ת)שמלאנים לפח וחסל 26/01/2016 00:37הגב לתגובה זו
- 3.מבפנים 25/01/2016 06:53הגב לתגובה זומשחקים בקשקושים על סיפון הטיטניק הטובעת. חיסול השידור הציבורי נמשך כמורשתם של ארדן השחצן ולפיד הקברן
- 2.צ'יקו,תגדל עמוד שדרה שלא לומר ביצים.די להתבזות . (ל"ת)נושא הכלים 24/01/2016 23:41הגב לתגובה זו
- 1.שימי 24/01/2016 22:32הגב לתגובה זוציקו שמבין בחדשות, הוא התחליף לאלקבץ שמעורר גלי צחוק בכל פעם ששמו מוזכר. מה מבין אלקבץ שאומר לכל אחד מה שהוא רוצה לשמוע. אלקבץ, מוכר בשוק יותר כנושא כלים, כלומר נושא תיקים. ניסיתם לשוחח עם האיש הזה פעם על תקשורת? הוא רדוד יותר מים המלח. האיש נולד ללא חוט שידרה, הוא נתפס כייס מן, ונחשב ברדיו לרכיכה. אולי ציקו יביא עכשיו לשינוי המצב. יש אנשים שמצליחים להגיע גבוה מכישוריהם, אלקבץ הוא דוגמא ממשית לכך. האיש נראה חסר מנהיגות וחסר כריזמה, וברדיו צוחקים עליו מאחורי גבו. העובדה שקובלנץ בחר בו לסמנכ״ל הרדיו רק מעידה על כך שקובלנץ איש חלש מאד, שלא מסוגל להקיף את עצמו באנשים דעתנים וחזקים. אלקבץ, מתאים לו כמו כפפה ליד.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.