דנקנר על התקרית ב'פרונטו': "השף ניסה לעשות יח"צ על הגב שלי". ויש גם סקר
מה באמת קרה שם במסעדת פרונטו בערב שישי? פוסט שכתב שף המסעדה דיוויד פרנקל על כך שזרק מהמסעדה את נוחי דנקנר משום ש"שהתנהג בביריונות לצוות שלי", הצית כותרות בסגנון "דנקנר סולק מהמסעדה לאחר שהתנהג בביריונות", כאשר הראשון שפרסם את הדבר היה ניב גלבוע. מאידך, בשיחה עם Bizportal, סבור דנקנר כי השף ניסה לעשות יח"צ על הגב שלו. אנחנו בספק, לפחות לגבי עניין היח"צ למסעדה. הנה הפרטים, וגם כמה דברים שהיו מאחורי הקלעים במהלך סופ השבוע בעניין הזה...
אתמול פרסם פרנקל בפייסבוק (במקום זה הראשון שנמחק) לפיו דנקנר ומשפחתו התנהגו בחוסר כבוד לעובדיו, עת ביקש להחליף את המנה: "נכון הלקוח תמיד צודק.... עד השלב שבו הוא מתייחס בחוסר כבוד לעובדים שלי. הוא גורש מהמסעדה לא בגלל שהחזיר מנה או שהתלונן על המוזיקה. הוא גורש כי הוא השפיל עובדים שלי והתנהג אליהם בהתנשאות וזה לא נסלח. מלצרית היא לא משרתת. וגם אם הוא עשיר עולם והיא בחורה שמרוויחה את לחמה במלצרות - זה לא נותן לו את הזכות להתנהג אליה באופן שלא מכבד אותה ובטח לא מכבד אותו. שעה אחרי שעזב את המסעדה, התקשר להתנצל, שזאת גדולה של אדם בעיניי, לדעת להתנצל. לכן גם הורדתי את הפוסט מיד. אך הנזק התקשורתי כבר נעשה. נכון, יכול להיות שלא הייתי צריך להעלות את הפוסט מלכתחילה.... לילה טוב ושבוע שקט".
בשיחה עם Bizportal מסר דנקנר כי "אינני עוסק עוד בנושא ארוחת הערב המצערת בפרונטו. בוודאי שלא הייתה כל בריונות מצידנו, לחשוב כך זה הזוי ממש. אבל היה ללא ספק נסיון של השף לעשות יח״צ על הגב שלי".
ל-Bizportal גם נודע כי השף פרנקל ניסה למנוע את פרסום הפוסט שלו בתקשורת, מה שעשוי להעיד על כך ששלא בהכרח היה פה ניסיון לעשות הון תקשורתי מזריקתה מהמסעדה של אישיות מוכרת. בכל מקרה, על פי השיח ברשתות החברתיות, קשה להאמין כי אם כן הייתה מחשבה כן לזכות ל-PR, הרי שהתוצאות לא צלחו, וזאת משום שבהחלט ניתן לראות ביקורת על התנהלותו כלפי דנקנר, או בכלל - התנהלות מול לקוחות.
- הפשרה בפרשת אי.די.בי: שטרום סיים - נוחי נותר לבד
- דנקנר: סכום העיקול יופחת מ-50 מ' שקל ל-20 מ' שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה אתם חושבים על התקרית הזאת?
- 3.סיגל 29/01/2016 23:35הגב לתגובה זואף שף שמכבד את עצמו לא היה מעז לפרסם פוסט כזה. תסגור את העניינים מול הלקוח. דנקנר צודק. גם אם התנהג לא יפה ולא מכובד, השף ניסה לעשות יח"צ על חשבונו. עלוב.
- 2.שש 11/01/2016 08:55הגב לתגובה זוכך לא מיתנהגים בושה למיסעדה כזאת אני היתי מחרימה את המקום גועל נפש
- 1.ברנע 10/01/2016 20:35הגב לתגובה זוצא ותנזוף. מי אתה שתגרש מישהו ?

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.14% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.14% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
