מוריס לוי
צילום: יח"צ/ יוטיוב

צחוקים עם מוריס לוי: יו"ר פובליסיס הפך לכוכב פרסומות בסרטון הברכות המסורתי ל-2016

גם ב-2016 מוריס לוי לא מאכזב וממשיך עם רוח השטות בסרטון הברכות המסורתי לשנה החדשה. צפו
משה בנימין | (1)
לפחות בדבר אחד רשת הפרסום הצרפתית-בינלאומית פובליסיס משאירה אבק למתחריה - רוח השטות של היו"ר המיתולוגי מוריס לוי. היהודי גדול המידות שחברי הדירקטוריון לא מוכנים לתת לו לפרוש, ומי שהפך את פובליסיס לשחקן מרכזי, מפגין מדי שנה רוח נעורים שובבה בסרטון הברכות המסורתי של הרשת המתפרסם במחצית השנייה של חודש דצמבר לקראת השנה האזרחית החדשה.  בכל שנה מנסים בפובליסיס להכניס טוויסט חדש לסרטון הברכות שבמהותו נראה אותו הדבר - לוי מצולם כשהוא יושב במשרדו ומדבר היישר למצלמה כאשר בשלב מסוים ניתנת לצופים האופציה להשתלב בדרך אינטראקטיבית בסרטון. הפעם, בשונה מכל סרטון יוטיוב אחר שבו הצופים מדלגים על הפרסומת המקדימה, לוי מזמין את הצופים לדלג על דברי הברכה שלו כדי לדלג לפרומות ושם ההפתעה המצחיקה כשלוי למעשה מככב בכל פרסומת ופרסומת.  

Publicis Groupe introduces its 2016 annual wishes, #TheSkippableWishes http://bit.ly/Wishes2016

Posted by Publicis Groupe on Tuesday, December 15, 2015
 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מעולה :) (ל"ת)
    ההוא משם 16/12/2015 13:08
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.