אחרי ההשקה הפושרת: 'הכוכב הבא' מזנקת ב-10% ומדלגת מעבר לרף 30 הנקודות
במוצ"ש שעברו הושקה הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת, ערוץ 2) עם 28.6% בלבד, הנתון הנמוך ביותר שלה מאז הושק הפורמט הנוכחי לפני 3 עונות. אתמול (מוצ"ש) המצב כבר השתפר מבחינת קשת לטובה. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'הכוכב הבא' רשמה 31.5% ו-965 אלף צופים, עלייה של 10% מהרייטינג שבוע לפני כן.
הקהל שהגיע אתמול ל'הכוכב הבא', הוא זה שכנראה עזב את גב האומה (ערוץ 10) ששידרה אתמול לקט והסתפקה ב-8.5%, כמעט 4 נקודות פחות מהשבוע שלפני כן.
שידור חוזר של 'אנשים בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשם 13.8%, הכתבות של 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלו 9.6%, לה פמיליה (ערוץ 10) ניפקה 8.3%, ורפי רשף אינטימי (ערוץ 10) הסתפקה ב-4.9%.
בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) קיבלה נתון גבוה מאד של 27.7%, ושימשה פלטפורמה נהדרת ל'הכוכב הבא'. מנגד, 'המגזין' (ערוץ 10) ירדה ב-2 נקודות ל-8.8%.
- המשחק האחרון של מכבי בצ'מפיונס נגד דינמו קייב - הניב רק 5.8%
- ירידה לפרק הראשון של 'הכוכב הבא 3' ביחס ל-2 העונות הקודמות – עם 28.6%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יום ו'
'מזג האוויר השתגע' (קשת, ערוץ 2) הניבה 16%, לפני שידור חוזר של 'מה זה השטויות האלה' (ערוץ 10) עם 10.1%. שי בשידור (ערוץ 10) רשמה 7.9%, שידור חוזר של 'רמזור' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 8.8%, שידור חוזר של 'אל תשאל' (קשת, ערוץ 2) קיבל 6.4%, שידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ 10) עם 4.8%, וסרט 'מרגלת מתבגרת' (ערוץ 10) עם 2.5%.
בגזרת החדשות: מהדורה מוקדמת של 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה 11.7%, לפני 'אולפן שישי' עם נתון נאה של 16.5%. 'שישי' (ערוץ 10), עדיין עם טלי מורנו ואלון בן דוד, נחלשה ב-10% ביחס לשבוע שלפני כן, וניפקה 6.3%. 'יומן' (ערוץ 1) הפעם בהגשתו של עודד שחר, התחזקה במקצת ל-4.3% לאחר הקריסה ברייטינג בשבועיים שלפני כן.
יום ה'
פרק סיום העונה של בית ספר למוזיקה (קשת, ערוץ 2) רשם 27.3%. הממוצע העונתי עמד על 22.5%, כאשר לראשונה חלק מהעונה שודר בימי שישי בערב, שם הצליחה לחזק את רצועת הפריים ב-30%. ועדיין מדובר בגמר עם נתון נמוך משמעותית ממשדרי הגמר ב-2 העונות הקודמות: הראשונה עם 41.5%, והשנייה עם 34.8%.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
משחק היורוליג בין מכבי תל אביב לבאמברג (ערוץ 10) קיבל 9.6%, 'אנשים בלילה' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 16.1%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 8.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-5.1%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.4%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 10.9%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הסתפקה ב-6.7%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 19.7%, מול 'חדשות 10' עם 11.6%.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.