הכוכב הבא לאירוויזיון אסי עזר
צילום: צילום מסך: קשת, ערוץ 2
רייטינג

אחרי ההשקה הפושרת: 'הכוכב הבא' מזנקת ב-10% ומדלגת מעבר לרף 30 הנקודות

'הכוכב הבא' עלתה ל-31.5%, מול לקט של 'גב האומה' שנחלשה ב-2 נקודות. יום ו': 'שישי' נחלשה, 'יומן' מתאוששת. יום ה': סוף עונה פושר ל'בית ספר למוזיקה'
אלכסנדר כץ |

במוצ"ש שעברו הושקה הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת, ערוץ 2) עם 28.6% בלבד, הנתון הנמוך ביותר שלה מאז הושק הפורמט הנוכחי לפני 3 עונות. אתמול (מוצ"ש) המצב כבר השתפר מבחינת קשת לטובה. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי  'הכוכב הבא' רשמה 31.5% ו-965 אלף צופים, עלייה של 10% מהרייטינג שבוע לפני כן.

 

הקהל שהגיע אתמול ל'הכוכב הבא', הוא זה שכנראה עזב את גב האומה (ערוץ 10) ששידרה אתמול לקט והסתפקה ב-8.5%, כמעט 4 נקודות פחות מהשבוע שלפני כן.

 

שידור חוזר של 'אנשים בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשם 13.8%, הכתבות של 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלו 9.6%, לה פמיליה (ערוץ 10) ניפקה 8.3%, ורפי רשף אינטימי (ערוץ 10) הסתפקה ב-4.9%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) קיבלה נתון גבוה מאד של 27.7%, ושימשה פלטפורמה נהדרת ל'הכוכב הבא'. מנגד, 'המגזין' (ערוץ 10) ירדה ב-2 נקודות ל-8.8%.

 

יום ו'

 

'מזג האוויר השתגע' (קשת, ערוץ 2) הניבה 16%, לפני שידור חוזר של 'מה זה השטויות האלה' (ערוץ 10) עם 10.1%. שי בשידור (ערוץ 10) רשמה 7.9%, שידור חוזר של 'רמזור' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 8.8%, שידור חוזר של 'אל תשאל' (קשת, ערוץ 2) קיבל 6.4%, שידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ 10) עם 4.8%, וסרט 'מרגלת מתבגרת' (ערוץ 10) עם 2.5%.

 

בגזרת החדשות: מהדורה מוקדמת של 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה 11.7%, לפני 'אולפן שישי' עם נתון נאה של 16.5%. 'שישי' (ערוץ 10), עדיין עם טלי מורנו ואלון בן דוד, נחלשה ב-10% ביחס לשבוע שלפני כן, וניפקה 6.3%. 'יומן' (ערוץ 1) הפעם בהגשתו של עודד שחר, התחזקה במקצת ל-4.3% לאחר הקריסה ברייטינג בשבועיים שלפני כן

 

יום ה'

 

פרק סיום העונה של בית ספר למוזיקה (קשת, ערוץ 2) רשם 27.3%. הממוצע העונתי עמד על 22.5%, כאשר לראשונה חלק מהעונה שודר בימי שישי בערב, שם הצליחה לחזק את רצועת הפריים ב-30%. ועדיין מדובר בגמר עם נתון נמוך משמעותית ממשדרי הגמר ב-2 העונות הקודמות: הראשונה עם 41.5%, והשנייה עם 34.8%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

משחק היורוליג בין מכבי תל אביב לבאמברג (ערוץ 10) קיבל 9.6%, 'אנשים בלילה' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 16.1%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 8.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-5.1%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 10.9%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הסתפקה ב-6.7%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 19.7%, מול 'חדשות 10' עם 11.6%. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.