בית וואלה בניין וואלה
צילום: צילום: אלכסנדר כץ
פרסום ראשון

אחרי עזיבתו של ברוך שי: איתי אשר ינהל את מערכת החדשות של וואלה

לדברי גורמים, אשר, לשעבר ראש מערכת החדשות של מעריב, עשוי להיות מוגדר גם כסגן עורך במקביל להיותו של אודי הירש משנה לעורך הראשי
אלכסנדר כץ | (7)
נושאים בכתבה ברוך שי וואלה

איתי אשר מונה לראש מערכת החדשות של וואלה - כך נודע לאייס. אשר יחליף את ברוך שי, שסיים קדנציה קצרה ברחוב אבן גבירול וחזר לערוץ 10 כדי לשמש העורך הראשי של המהדורה המרכזית במקומו של ישראל טויטו.

 

אשר היה בעברו ראש מערכת החדשות של עיתון מעריב והכתב הצבאי שלו. בתפקידו האחרון עבד בחברת ווקטיב. לפני 4 שנים פרסם את הספר ׳ילדי הכאוס׳ העוסק בנוער שוליים, בצעירים המשתמשים בסמים ובחבורות רחוב המסתובבות בערים - וגם בהוריהם. את הספר פרסם לאחר טרגדיה משפחתית.

 

עד כה תפקיד ניהול מערכת החדשות הוגדר כ״ראש דסק״, אולם כעת הורחב ל״ראש מערכת״ ולדברי גורמים, אשר אף עשוי לזכות לטייטל ״סגן עורך״ שירכז את תחום החדשות והאקטואליה, במקביל למשנה לעורך הראשי אודי הירש.

 

מוואלה לא התקבלה תגובה.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ליאור 01/10/2015 16:51
    הגב לתגובה זו
    יושבים פה ובוכים על המבנה של וואלה ועל טייטלים. מה וואלה הביאה לעולם העיתונות בכלל? איזה חשיפה? איזה סיפור? מה זה בכלל וואלה חוץ מחדשות בדקה שהם מעתיקים מאיזה סרטון שרץ בפייסבוק.
  • 6.
    ליאור 01/10/2015 16:51
    הגב לתגובה זו
    יושבים פה ובוכים על המבנה של וואלה ועל טייטלים. מה וואלה הביאה לעולם העיתונות בכלל? איזה חשיפה? איזה סיפור? מה זה בכלל וואלה חוץ מחדשות בדקה שהם מעתיקים מאיזה סרטון שרץ בפייסבוק.
  • 5.
    שמעון מהקבלה 01/10/2015 09:57
    הגב לתגובה זו
    עידו הוא בפועל העורך הראשי. עניין של זמן עד שהוא ינסה להעיף אותך. האיש לא מבין דבר בעיתונות, או בחדשנות, דרדר את האתר למקומות הזויים אבל עדיין לוחש על אוזנו של אילן ללא הרף.
  • 4.
    מיקלה 30/09/2015 17:33
    הגב לתגובה זו
    ראש מחלקת החדשות תמיד הוגדר כראש מחלקה ולא כראש דסק. יש שלושה ראשי דסק בוואלה ומעליהם יש שני סגני ראש מחלקה ומעליהם יש ראש מחלקה. כך היה תמיד, עוד מימי רועי כץ. ראש המחלקה תמיד היה גם סגן העורך הראשי. מי כותב את השטויות האלה באייס, מי?
  • 3.
    טל 30/09/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 2.
    עובדת וואלה 30/09/2015 11:56
    הגב לתגובה זו
    כמו בכל מערכת אחרת. וראש אגף חדשות הוא תמיד גם סגן העורך הראשי במקביל למשנה לעורך הראשי אודי הירש. בלי שום קשר ומבלי להפחית בערכו - איתי אשר הוא תותח!
  • 1.
    אתה יודע שזה מ-מ-ש לא המבנה של וואלה, כן? (ל"ת)
    gri 30/09/2015 10:47
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.