66% הצלחה ל'רשת' בסופ"ש: 'X פקטור' ו'4 חתונות' התחזקו, שפל ללקט של 'מלחמת המינים'
X פקטור (רשת, ערוץ 2) הגיעה אמש (מוצ"ש) לשלב ההופעות החיות, ואחרי השפל שרשמה בפרקים באחרונים, עם ירידה אל מתחת לרף 24 הנקודות, מגיעה התאוששות קלה. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית קיבלה 26%. אגב, שלב ההופעות בעונה הקודמת, ששודרה בחורף, הניב 31.2% אולם יש לזכור כי חורף מושך מטבעו יותר צופים מהקיץ.
מנגד, גב האומה (ערוץ 10) איבדה מכוחה וירדה מ-11.3% ל-10.7%, ואילו הסדרה חברות (ערוץ 10) חזרה לנתון דו ספרתי עם 11.2%. שידור חוזר של החופשה המושלמת (רשת, ערוץ 2) קיבל 12.3%, לקט של הצינור (ערוץ 10) ניפק 4.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'סדר עולמי' (חדשות 2) קיבלה 5.7%, לפני 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) עם 6.8%. מנגד, 'המטה המרכזי' (ערוץ 10) ניפקה 5%.
בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) הסתפקה ב-18.5%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 8.4%, 'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם 4%, ו''רואים עולם' (ערוץ 1) עם 4.3%.
- עשר על הגל: 15.1% ל'בזהות בדויה', 18.1% לגמר X פקטור
- חצי גמר, חצי כח: X פקטור מאבדת גובה עם 11%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יום ו'
התכנית מלחמת המינים (רשת, ערוץ 2) רשמה שיא רייטינג שלילי של 11.3%, מול ה-13% שקיבלה שבוע לפני כן. שידור חוזר של 'X פקטור' (רשת, ערוץ 2) זכה ב-6.9%, לקט של שי בשידור (ערוץ 10) ניפק 5.8%, והסרט 'העובד המצטיין' (ערוץ 10) עם 2.4%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) נחלשה קלות מ-14% ל-13.5%, ואילו 'שישי' (ערוץ 10) התחזקה מ-5.8% ל-6.5%. 'יומן' (ערוץ 1) הניבה 4.4%.
יום ה'
4 חתונות (רשת, ערוץ 2) ממשיכה לרשום התחזקות בנתוני הצפייה שלה, וקיבלה בחמישי האחרון 23.3% מול 21.2% שבוע לפני כן ו-17.6% לפני שבועיים. החופשה המושלמת (רשת, ערוץ 2) קיבלה 10.6%.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
מנגד, שידור חוזר של תראו מי שואל (ערוץ 10) קיבל 5.3%, רק 4 עשיריות האחוז פחות מהשידור הרגיל של השעשועון שבוע לפני כן. אשתו של גיורא (ערוץ 10) התחזקה במעט ל-5.3%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) זכתה ב-5.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 4.1%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) ניפקה 10.5%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 11.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הסתפקה ב-5.2%.
- 1.מלחמת המינים היא בעצמה שפל חסר תקדים (ל"ת)מר טלוויזיה 16/08/2015 13:55הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
