66% הצלחה ל'רשת' בסופ"ש: 'X פקטור' ו'4 חתונות' התחזקו, שפל ללקט של 'מלחמת המינים'
X פקטור (רשת, ערוץ 2) הגיעה אמש (מוצ"ש) לשלב ההופעות החיות, ואחרי השפל שרשמה בפרקים באחרונים, עם ירידה אל מתחת לרף 24 הנקודות, מגיעה התאוששות קלה. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית קיבלה 26%. אגב, שלב ההופעות בעונה הקודמת, ששודרה בחורף, הניב 31.2% אולם יש לזכור כי חורף מושך מטבעו יותר צופים מהקיץ.
מנגד, גב האומה (ערוץ 10) איבדה מכוחה וירדה מ-11.3% ל-10.7%, ואילו הסדרה חברות (ערוץ 10) חזרה לנתון דו ספרתי עם 11.2%. שידור חוזר של החופשה המושלמת (רשת, ערוץ 2) קיבל 12.3%, לקט של הצינור (ערוץ 10) ניפק 4.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'סדר עולמי' (חדשות 2) קיבלה 5.7%, לפני 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) עם 6.8%. מנגד, 'המטה המרכזי' (ערוץ 10) ניפקה 5%.
בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) הסתפקה ב-18.5%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 8.4%, 'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם 4%, ו''רואים עולם' (ערוץ 1) עם 4.3%.
- עשר על הגל: 15.1% ל'בזהות בדויה', 18.1% לגמר X פקטור
- חצי גמר, חצי כח: X פקטור מאבדת גובה עם 11%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יום ו'
התכנית מלחמת המינים (רשת, ערוץ 2) רשמה שיא רייטינג שלילי של 11.3%, מול ה-13% שקיבלה שבוע לפני כן. שידור חוזר של 'X פקטור' (רשת, ערוץ 2) זכה ב-6.9%, לקט של שי בשידור (ערוץ 10) ניפק 5.8%, והסרט 'העובד המצטיין' (ערוץ 10) עם 2.4%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) נחלשה קלות מ-14% ל-13.5%, ואילו 'שישי' (ערוץ 10) התחזקה מ-5.8% ל-6.5%. 'יומן' (ערוץ 1) הניבה 4.4%.
יום ה'
4 חתונות (רשת, ערוץ 2) ממשיכה לרשום התחזקות בנתוני הצפייה שלה, וקיבלה בחמישי האחרון 23.3% מול 21.2% שבוע לפני כן ו-17.6% לפני שבועיים. החופשה המושלמת (רשת, ערוץ 2) קיבלה 10.6%.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
מנגד, שידור חוזר של תראו מי שואל (ערוץ 10) קיבל 5.3%, רק 4 עשיריות האחוז פחות מהשידור הרגיל של השעשועון שבוע לפני כן. אשתו של גיורא (ערוץ 10) התחזקה במעט ל-5.3%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) זכתה ב-5.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 4.1%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) ניפקה 10.5%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 11.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הסתפקה ב-5.2%.
- 1.מלחמת המינים היא בעצמה שפל חסר תקדים (ל"ת)מר טלוויזיה 16/08/2015 13:55הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
