המירוץ למיליון. פרומו זוכה זהב
צילום: יח"צ

לפני הכל - פרומו: זכיינית ערוץ 2 'רשת' חזרה מתחרות פרומאקס העולמית עם 6 פרסים

המירוץ למיליון זכה ב-3 פרסים, ביניהם זהב בקטגוריית ארט ודיזיין. עוד בזוכים, ערוץ ההיסטוריה זכה בפרס זהב עבור הפרומו לרצועת שבת 'היום השביעי' 
משה בנימין |

בסוף השבוע האחרון נערכה בלוס אנג'לס אחת מתחרויות הטלוויזיה החשובות בעולם ה-PROMAX BDA - תחרות הפרומואים לערוצים ותכניות טלוויזיה.

מדי שנה מתמודדים בתחרות זו הערוצים הבכירים בישראל (לצד גופי התקשורת הגדולים בעולם) שמשקיעים כסף רב בהפקות הפרומו לתכניות השונות. השנה היתה זו זכיינית ערוץ 2 רשת שחזרה עם רוב השבחים לאחר שגרפה 6 פרסים. זכיינית נוספת של ערוץ 2 שניגשה לתחרות השנה אך חזרה בלא כלום היא קשת

העונה השלישית של הריאליטי המירוץ למיליון שהיתה אחת מהתכניות המצליחות אי פעם ב'רשת' המשיכה את המסע המופלא שלה עם זכייה ב-3 פרסי פרומו: זהב בקטגוריית ארט ודיזיין, ברונזה בקטגוריית פעלולים ופרס ברונזה נוסף בקטגוריית SPECIAL PROJECT.

 

תכניות נוספות של רשת שזכו בפרס הן: 'המיזם' שזכה בזהב בקטגוריה קידום לתכנית בידור, 'הכל הולך' שזכה בכסף בקטגוריית קמפיין לתכנית קומדיה ו'דה וויס' שזכה בברונזה בקטגוריית קמפיין לתכנית בידור.

 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

בנוסף לרשת, ערוץ ההיסטוריה זכה אף הוא בזהב בתחרות הפרומואים עבור הפרומו לקידום רצועת השבת 'היום השביעי' בקטגוריית פרומואים תדמיתיים לערוצים. 

 

השנה בחרו בערוץ 10 שלא להתמודד בתחרות עקב המשבר הפיננסי אליו נקלע הערוץ. בתוך כך, שניים מבכירי הערוץ כיהנו כשופטים בתחרות: יני אמודאי - מנהל הקריאייטיב של מחלקת הפרומו וורד איוניר - מנהלת ההפקה של מחלקת הפרומו. בתחרות שנערכה בשנה שעברה זכה ערוץ 10 בזהב עבור הפרומו של 'שישי' בהפקה ששחזרה את התמונה המפורסמת של ארוחת הבוקר המשקיפה על ניו יורק. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.