
דג ושמו דחקה: צח פלדמן על מאחורי הקלעים בתחרות 'דג הזהב' - בתיאבון
9:00, מתחם התחנה. טובי המוחות שמסתתרים להם מתחת זקנים ופדחות - במינגול תעלול על קשקש של דג. מתערבבים. מחליפים חוויות על באנר סטאטי / עמוד נחיתה, וממלאים את בטנם שהתעגלה עם השנים, באשמת ג'ירף וחיות אחרות.
נראה היה כי מתאמנים הם לארוחות הלילה הקרבות אלינו בצעדי ענק - אותן ארוחות שישאירו בעיקר את הצוותים במשרד, כדי להביא מודעת קצה. כזו שתיקח אותם לראות ציצי, להתחכך בחוטיני ולהעלות לפייס תמונות של אצה. והבא שאומר "הרצאות" אני שולח אותו לעשות מודעה ל"חבר".
מי נכח באירוע ההשקה?
מנהלי קריאייטיב מן השורה הראשונה וקומץ בנות חיננית מהמדיה -
כאלה שרואים רק באירועים מסוג זה או כשמישהי מהן עוזבת את המשרד
ועושים לה שתייה: "מרינה מהמדיה עוזבת...נאחל לה בהצלחה. ובלה. בלה.
ובואו נאכל קרמבו ונזדיין מפה, כי אנחנו חלאות וגם יש ים בריפים".
ואני, פעם קופי ומנהל, היום מסתובב עם כרטיסי ביקור בצורת פולקסוואגן ואן ומחמיא לאנשים על חזותם, בתקווה שיום אחד יזכרו בי ויזרקו עצם או בריף*.
*מה שיבוא קודם. הזול מביניהם. החברה רשאית להפסיק את המבצע בכל עת. ט.ל.ח
כן, כן. גם אני, כשעוד הייתי במשחק - לכלכתי את הריאות עם מרלבורו אדום
לתוך לילות לבנים, רק כדי להביא את הפצצה. ואפילו הבאתי פעם, אך נאלצתי להישאר בארץ, כי בני הבכור "עומר" החליט שהגיע הזמן לצאת לאוויר העולם ולשלוח את שירלי בכר במקומי.
9:46, אחרי סלט עם בצל שנתקע לי באם אימא של השן בינה. בזה אחר זה, עלו אושיות פרסום ידועות ובועטות לנאום כולתום - יורם לוי, אמיר גיא וכן נציגי רשת שוקן.
יורם, נתן את משנתו - לגייס את הלקוחות לצורך המשימה, להיות על ה ב ר י ף שלהם, לייצר מודעות "שגם אמא שלכם תבין..." וכמובן הוסיף סיפור בדרכו המיוחדת - כזה שסוחף אותך למרחקים, גם אם מדובר בחוויה רוחנית שהוא עבר עם נגמ"ש בקונטרה.
- 3.עוזי 21/11/2014 09:06הגב לתגובה זויא מצחיקול
- 2.רן מהמשרד 14/11/2014 10:16הגב לתגובה זוצח יא חמוד, מסתבר שמלבד להיות קופי מחונן אתה גם יודע לכתוב מלבד לסלגן (משורש סלוגן), אני כבר יודע שלפרויקט הבא שלי אני לוקח אותך כי אין לי ספק שאתה יודע לעשות את העבודה.
- 1.וואלה צח אתה בסדר (ל"ת)גיל 09/11/2014 15:20הגב לתגובה זו