הכי מצחיק שתראו: גורי אלפי צוחק על פרסום ופרסומאים בסדרת רשת חדשה
כשמרימים לגורי אלפי להנחתה אפשר בקלות לקבל וולה לחיבורים. זה בערך מה שאלפי עושה בסדרת רשת חדשה שלו על עולם הפרסום יחד עם הקרייה האקדמית אונו שנותנת לו חופש פעולה מלא להתפרע על חשבון האורחים, להנאת הצופים.
בסדרה שמבטיחה "לזעזע את עולם הפרסום" תוכלו לראות את "גורי אלפי מדבר עם פרסומאים על פרסום בתשעה פרקים עם פרסום סמוי". כפי שאתם יכולים לשער מדובר באחד הדברים היותר מופרעים ומצחיקים שישטפו את הרשת בקרוב. בין המרואיינים בהם גורי מתעלל בחן רב אפשר לציין את יורם דמבינסקי, מנכ"ל ובעלים של JWT ישראל, גיל סמסונוב, שותף בגליקמן נטלר סמסונוב, רועי גפן מנהל הדיגיטל של גנ"ס, ינון לנדנברג, מיכאל הנגבי ועוד.
הסדרה הופקה על ידי 'קופי המקלדות' ו'דבי אנד רון דיגיטל' עבור 'החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו' וצפויה לעלות לאוויר בתחילת השבוע הקרוב. היא תעסוק במגוון האספקטים השונים של עולם הפרסום ותכלול ראיונות (עד כמה שהמרואיינים יצליחו להתמודד עם השאלות של אלפי) ותציג את תפיסת העולם האלטרנטיבית של אלפי על עולם הפרסום.
טעימה ראשונה מהסדרה
- 12."היי, בואו פשוט נעתיק את בין שני שרכים!" (ל"ת)מקיא 25/08/2014 11:22הגב לתגובה זו
- 11.שיחוק של האקדמית אונו! (ל"ת)רננה 24/08/2014 08:50הגב לתגובה זו
- 10.נראה ממש אינפנטילי (ל"ת)םמילכה 24/08/2014 00:27הגב לתגובה זו
- 9.אלפי שמאלני קיצוני ואצלנו הוא גמר. לך לאורנה (ל"ת)שמיל 23/08/2014 23:52הגב לתגובה זו
- 8.מיהם קופי המקלדות? (ל"ת)אייפ 22/08/2014 14:53הגב לתגובה זו
- 7.אלי 21/08/2014 18:59הגב לתגובה זוסחתין
- 6.מי אלה קופי המקלדות? (ל"ת)חמי 21/08/2014 18:25הגב לתגובה זו
- ירון 24/08/2014 11:29הגב לתגובה זוהבנתי שהם קבוצת תסריטאים מהטלוויזיה שהתחילו לכתוב סרטונים לאינטרנט.
- ירון 24/08/2014 13:15https://www.youtube.com/channel/UCzLs-0CZTO_7YEqo6Q_np-g
- 5.ענת 21/08/2014 16:07הגב לתגובה זורון שלי הזה גאון, מקווה שהסדרה תהיה מוצלחת כמו פרויקטים מעוררי השראה שעשה בעבר. מתה כבר לראות!!!
- 4.קורע מצחוק. דבי אנד רון מעולים (ל"ת)מאיה 21/08/2014 16:05הגב לתגובה זו
- 3.נראה מעולה! (ל"ת)שני 21/08/2014 15:27הגב לתגובה זו
- 2.קורע... מחכה לראות (ל"ת)פנינה 21/08/2014 13:26הגב לתגובה זו
- 1.עמית 21/08/2014 12:33הגב לתגובה זוגורי אלפי, האם בפעם הראשונה בחייך תעשה משהו שראוי לצפות בו? לא יכלו להביא את דודו ארז? הציניות שלו מתאימה לכאן בול
- שולה 21/08/2014 15:24הגב לתגובה זוהאם אי פעם יצרת בכלל משהו? ואני לא מדבר על קערה בחוג לקרמיקה בכיתה גימל..
- Walla 21/08/2014 14:19הגב לתגובה זואבל אני לא רואה סיבה שגורי אלפי לא יפיל אותנו מצחוק. בכל מקרה, עניין של טעם.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
