גורי אלפי. סדרת רשת חדשה על פרסום
צילום: צילום מסך
TV

הכי מצחיק שתראו: גורי אלפי צוחק על פרסום ופרסומאים בסדרת רשת חדשה

סדרת הרשת של אלפי והקרייה האקדמית אונו מבטיחה ל"זעזע את עולם הפרסום ב-9 פרקים עם פרסום סמוי" ומחכה לכם "בקרוב ביוטיובים המובחרים"
משה בנימין | (16)

כשמרימים לגורי אלפי להנחתה אפשר בקלות לקבל וולה לחיבורים. זה בערך מה שאלפי עושה בסדרת רשת חדשה שלו על עולם הפרסום יחד עם הקרייה האקדמית אונו שנותנת לו חופש פעולה מלא להתפרע על חשבון האורחים, להנאת הצופים.

בסדרה שמבטיחה "לזעזע את עולם הפרסום" תוכלו לראות את "גורי אלפי מדבר עם פרסומאים על פרסום בתשעה פרקים עם פרסום סמוי". כפי שאתם יכולים לשער מדובר באחד הדברים היותר מופרעים ומצחיקים שישטפו את הרשת בקרוב. בין המרואיינים בהם גורי מתעלל בחן רב אפשר לציין את יורם דמבינסקי, מנכ"ל ובעלים של JWT ישראל, גיל סמסונוב, שותף בגליקמן נטלר סמסונוב, רועי גפן מנהל הדיגיטל של גנ"ס, ינון לנדנברג, מיכאל הנגבי ועוד.

הסדרה הופקה על ידי 'קופי המקלדות' ו'דבי אנד רון דיגיטל' עבור 'החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו' וצפויה לעלות לאוויר בתחילת השבוע הקרוב. היא תעסוק במגוון האספקטים השונים של עולם הפרסום ותכלול ראיונות (עד כמה שהמרואיינים יצליחו להתמודד עם השאלות של אלפי) ותציג את תפיסת העולם האלטרנטיבית של אלפי על עולם הפרסום.

טעימה ראשונה מהסדרה

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    "היי, בואו פשוט נעתיק את בין שני שרכים!" (ל"ת)
    מקיא 25/08/2014 11:22
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    שיחוק של האקדמית אונו! (ל"ת)
    רננה 24/08/2014 08:50
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    נראה ממש אינפנטילי (ל"ת)
    םמילכה 24/08/2014 00:27
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אלפי שמאלני קיצוני ואצלנו הוא גמר. לך לאורנה (ל"ת)
    שמיל 23/08/2014 23:52
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מיהם קופי המקלדות? (ל"ת)
    אייפ 22/08/2014 14:53
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אלי 21/08/2014 18:59
    הגב לתגובה זו
    סחתין
  • 6.
    מי אלה קופי המקלדות? (ל"ת)
    חמי 21/08/2014 18:25
    הגב לתגובה זו
  • ירון 24/08/2014 11:29
    הגב לתגובה זו
    הבנתי שהם קבוצת תסריטאים מהטלוויזיה שהתחילו לכתוב סרטונים לאינטרנט.
  • ירון 24/08/2014 13:15
    https://www.youtube.com/channel/UCzLs-0CZTO_7YEqo6Q_np-g
  • 5.
    ענת 21/08/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
    רון שלי הזה גאון, מקווה שהסדרה תהיה מוצלחת כמו פרויקטים מעוררי השראה שעשה בעבר. מתה כבר לראות!!!
  • 4.
    קורע מצחוק. דבי אנד רון מעולים (ל"ת)
    מאיה 21/08/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נראה מעולה! (ל"ת)
    שני 21/08/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קורע... מחכה לראות (ל"ת)
    פנינה 21/08/2014 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עמית 21/08/2014 12:33
    הגב לתגובה זו
    גורי אלפי, האם בפעם הראשונה בחייך תעשה משהו שראוי לצפות בו? לא יכלו להביא את דודו ארז? הציניות שלו מתאימה לכאן בול
  • שולה 21/08/2014 15:24
    הגב לתגובה זו
    האם אי פעם יצרת בכלל משהו? ואני לא מדבר על קערה בחוג לקרמיקה בכיתה גימל..
  • Walla 21/08/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    אבל אני לא רואה סיבה שגורי אלפי לא יפיל אותנו מצחוק. בכל מקרה, עניין של טעם.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

שר התקשורת, שלמה קרעי. קרדיט: רשתות חברתיותשר התקשורת, שלמה קרעי. קרדיט: רשתות חברתיות

שלב ב' ברפורמת השידורים: תחנות רדיו פרטיות יוכלו לשדר בפריסה ארצית

במהלך לחיבור בין הפריפריה והמרכז, לראשונה בישראל יתאפשר שידור רדיו מסחרי ארצי; משרד התקשורת מפרסם את תזכיר חוק התקשורת (רדיו) ובו מודל חדש לשידורי הרדיו המסחריים בישראל

רן קידר |

משרד התקשורת מפרסם את תזכיר חוק התקשורת (רדיו) ובו מודל חדש לשידורי הרדיו המסחריים בישראל. מטרת הרפורמה היא להסיר חסמי כניסה לשוק הרדיו ולעבור לתצורת מכרז פתוח, שקוף ושוויוני, שיאפשר את הסבתן של תחנות רדיו אזוריות לשידורי רדיו בפריסה ארצית וכן את הקמתן של תחנות רדיו חדשות, כך שהציבור ייהנה ממגוון רחב יותר של אפשרויות, ויוכל להאזין לכל תחנה מכל מקום בארץ. 

התזכיר שפורסם להערות הציבור יאפשר לראשונה לגופים עסקיים לשדר שידורי רדיו FM מסחריים ללא הגבלות גיאוגרפיות, וכך תינתן גמישות מלאה לתחנות בבחירת מודל השידור שלהם, לרבות האפשרות של שידור במודל האזורי הקיים. כיום ישנו "נתק" בין אזורי הנגב, יהודה ושומרון והגליל לבין מרכז הארץ וירושלים, מאחר שתחנה פרטית אינה רשאית לשדר באופן רחב למאזינים במספר אזורים.

הרפורמה המוצעת עתידה לשנות זאת ולאפשר לכולם להאזין לתחנות האהובות עליהם מכל מקום, לפי בחירת התחנה. במסגרת הרפורמה המוצעת, ייערך מכרז פתוח, שקוף ושוויוני להקצאת תדרי FM, בו יוכלו להתמודד הן שחקנים חדשים והן בעלי זיכיונות קיימים. המעבר למודל החדש יבוצע באופן הדרגתי, כך שתדרים פנויים חדשים יועמדו למכרז. 

בעלי זיכיון קיים יוכלו להתמודד במכרז עוד לפני פקיעת זיכיונו, ואם יזכה במכרז יוכל לעבור לשידור במתכונת החדשה ואף לשדר בפריסה ארצית רחבה. המכרז יתבסס על מחיר, במטרה להבטיח שהמשאב הציבורי של תדר הרדיו יוקצה לגורם היעיל ביותר, כשכל גורם יוכל להחזיק ב-3 אפיקי תדר לכל היותר. 

הזוכים במכרז יידרשו להירשם במרשם ספקי הרדיו, ויוכלו לשדר ללא מגבלות של אזורי כיסוי וללא מעורבות בתוכן, מה שיאפשר ניצול יעיל יותר של משאב התדרים הציבורי ואף יביא לצמצום משמעותי בנטל הרגולטורי הקיים.