TV

הכי מצחיק שתראו: גורי אלפי צוחק על פרסום ופרסומאים בסדרת רשת חדשה

סדרת הרשת של אלפי והקרייה האקדמית אונו מבטיחה ל"זעזע את עולם הפרסום ב-9 פרקים עם פרסום סמוי" ומחכה לכם "בקרוב ביוטיובים המובחרים"
משה בנימין | (16)

כשמרימים לגורי אלפי להנחתה אפשר בקלות לקבל וולה לחיבורים. זה בערך מה שאלפי עושה בסדרת רשת חדשה שלו על עולם הפרסום יחד עם הקרייה האקדמית אונו שנותנת לו חופש פעולה מלא להתפרע על חשבון האורחים, להנאת הצופים.

בסדרה שמבטיחה "לזעזע את עולם הפרסום" תוכלו לראות את "גורי אלפי מדבר עם פרסומאים על פרסום בתשעה פרקים עם פרסום סמוי". כפי שאתם יכולים לשער מדובר באחד הדברים היותר מופרעים ומצחיקים שישטפו את הרשת בקרוב. בין המרואיינים בהם גורי מתעלל בחן רב אפשר לציין את יורם דמבינסקי, מנכ"ל ובעלים של JWT ישראל, גיל סמסונוב, שותף בגליקמן נטלר סמסונוב, רועי גפן מנהל הדיגיטל של גנ"ס, ינון לנדנברג, מיכאל הנגבי ועוד.

הסדרה הופקה על ידי 'קופי המקלדות' ו'דבי אנד רון דיגיטל' עבור 'החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו' וצפויה לעלות לאוויר בתחילת השבוע הקרוב. היא תעסוק במגוון האספקטים השונים של עולם הפרסום ותכלול ראיונות (עד כמה שהמרואיינים יצליחו להתמודד עם השאלות של אלפי) ותציג את תפיסת העולם האלטרנטיבית של אלפי על עולם הפרסום.

טעימה ראשונה מהסדרה

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    "היי, בואו פשוט נעתיק את בין שני שרכים!" (ל"ת)
    מקיא 25/08/2014 11:22
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    שיחוק של האקדמית אונו! (ל"ת)
    רננה 24/08/2014 08:50
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    נראה ממש אינפנטילי (ל"ת)
    םמילכה 24/08/2014 00:27
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אלפי שמאלני קיצוני ואצלנו הוא גמר. לך לאורנה (ל"ת)
    שמיל 23/08/2014 23:52
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מיהם קופי המקלדות? (ל"ת)
    אייפ 22/08/2014 14:53
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אלי 21/08/2014 18:59
    הגב לתגובה זו
    סחתין
  • 6.
    מי אלה קופי המקלדות? (ל"ת)
    חמי 21/08/2014 18:25
    הגב לתגובה זו
  • ירון 24/08/2014 11:29
    הגב לתגובה זו
    הבנתי שהם קבוצת תסריטאים מהטלוויזיה שהתחילו לכתוב סרטונים לאינטרנט.
  • ירון 24/08/2014 13:15
    https://www.youtube.com/channel/UCzLs-0CZTO_7YEqo6Q_np-g
  • 5.
    ענת 21/08/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
    רון שלי הזה גאון, מקווה שהסדרה תהיה מוצלחת כמו פרויקטים מעוררי השראה שעשה בעבר. מתה כבר לראות!!!
  • 4.
    קורע מצחוק. דבי אנד רון מעולים (ל"ת)
    מאיה 21/08/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נראה מעולה! (ל"ת)
    שני 21/08/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קורע... מחכה לראות (ל"ת)
    פנינה 21/08/2014 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עמית 21/08/2014 12:33
    הגב לתגובה זו
    גורי אלפי, האם בפעם הראשונה בחייך תעשה משהו שראוי לצפות בו? לא יכלו להביא את דודו ארז? הציניות שלו מתאימה לכאן בול
  • שולה 21/08/2014 15:24
    הגב לתגובה זו
    האם אי פעם יצרת בכלל משהו? ואני לא מדבר על קערה בחוג לקרמיקה בכיתה גימל..
  • Walla 21/08/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    אבל אני לא רואה סיבה שגורי אלפי לא יפיל אותנו מצחוק. בכל מקרה, עניין של טעם.
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.