גורי אלפי. סדרת רשת חדשה על פרסום
צילום: צילום מסך
TV

הכי מצחיק שתראו: גורי אלפי צוחק על פרסום ופרסומאים בסדרת רשת חדשה

סדרת הרשת של אלפי והקרייה האקדמית אונו מבטיחה ל"זעזע את עולם הפרסום ב-9 פרקים עם פרסום סמוי" ומחכה לכם "בקרוב ביוטיובים המובחרים"
משה בנימין | (16)

כשמרימים לגורי אלפי להנחתה אפשר בקלות לקבל וולה לחיבורים. זה בערך מה שאלפי עושה בסדרת רשת חדשה שלו על עולם הפרסום יחד עם הקרייה האקדמית אונו שנותנת לו חופש פעולה מלא להתפרע על חשבון האורחים, להנאת הצופים.

בסדרה שמבטיחה "לזעזע את עולם הפרסום" תוכלו לראות את "גורי אלפי מדבר עם פרסומאים על פרסום בתשעה פרקים עם פרסום סמוי". כפי שאתם יכולים לשער מדובר באחד הדברים היותר מופרעים ומצחיקים שישטפו את הרשת בקרוב. בין המרואיינים בהם גורי מתעלל בחן רב אפשר לציין את יורם דמבינסקי, מנכ"ל ובעלים של JWT ישראל, גיל סמסונוב, שותף בגליקמן נטלר סמסונוב, רועי גפן מנהל הדיגיטל של גנ"ס, ינון לנדנברג, מיכאל הנגבי ועוד.

הסדרה הופקה על ידי 'קופי המקלדות' ו'דבי אנד רון דיגיטל' עבור 'החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו' וצפויה לעלות לאוויר בתחילת השבוע הקרוב. היא תעסוק במגוון האספקטים השונים של עולם הפרסום ותכלול ראיונות (עד כמה שהמרואיינים יצליחו להתמודד עם השאלות של אלפי) ותציג את תפיסת העולם האלטרנטיבית של אלפי על עולם הפרסום.

טעימה ראשונה מהסדרה

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    "היי, בואו פשוט נעתיק את בין שני שרכים!" (ל"ת)
    מקיא 25/08/2014 11:22
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    שיחוק של האקדמית אונו! (ל"ת)
    רננה 24/08/2014 08:50
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    נראה ממש אינפנטילי (ל"ת)
    םמילכה 24/08/2014 00:27
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אלפי שמאלני קיצוני ואצלנו הוא גמר. לך לאורנה (ל"ת)
    שמיל 23/08/2014 23:52
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מיהם קופי המקלדות? (ל"ת)
    אייפ 22/08/2014 14:53
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אלי 21/08/2014 18:59
    הגב לתגובה זו
    סחתין
  • 6.
    מי אלה קופי המקלדות? (ל"ת)
    חמי 21/08/2014 18:25
    הגב לתגובה זו
  • ירון 24/08/2014 11:29
    הגב לתגובה זו
    הבנתי שהם קבוצת תסריטאים מהטלוויזיה שהתחילו לכתוב סרטונים לאינטרנט.
  • ירון 24/08/2014 13:15
    https://www.youtube.com/channel/UCzLs-0CZTO_7YEqo6Q_np-g
  • 5.
    ענת 21/08/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
    רון שלי הזה גאון, מקווה שהסדרה תהיה מוצלחת כמו פרויקטים מעוררי השראה שעשה בעבר. מתה כבר לראות!!!
  • 4.
    קורע מצחוק. דבי אנד רון מעולים (ל"ת)
    מאיה 21/08/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נראה מעולה! (ל"ת)
    שני 21/08/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קורע... מחכה לראות (ל"ת)
    פנינה 21/08/2014 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עמית 21/08/2014 12:33
    הגב לתגובה זו
    גורי אלפי, האם בפעם הראשונה בחייך תעשה משהו שראוי לצפות בו? לא יכלו להביא את דודו ארז? הציניות שלו מתאימה לכאן בול
  • שולה 21/08/2014 15:24
    הגב לתגובה זו
    האם אי פעם יצרת בכלל משהו? ואני לא מדבר על קערה בחוג לקרמיקה בכיתה גימל..
  • Walla 21/08/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    אבל אני לא רואה סיבה שגורי אלפי לא יפיל אותנו מצחוק. בכל מקרה, עניין של טעם.
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.