מלונות תל אביב
צילום: Getty images Israel

המצב מחייב? משרד התיירות מאריך חוזה ייעוץ לתקשורת זרה - פטור ממכרז

הבקשה לפטור ממכרז אושרה על ידי ועדה להעסקת יועץ תקשורת חיצוני. ההתקשרות עם לידיה וויצמן בהיקף של 233 אלף שקלים תמשיך לשנה נוספת
משה בנימין |
נושאים בכתבה משרד התיירות

לאחר שבשבוע שעבר פרסם מכרז לשכירת שירותי משרד יחסי ציבור חיצוני בסכום כולל של 240 אלף שקלים, חתם משרד התיירות על התקשרות נוספת במקביל, לקבלת שירותי ייעוץ לתקשורת הזרה. התקשרות זו היא למעשה הארכת חוזה ההעסקה של 'לידיה וויצמן תקשורת' בשנה נוספת, לאחר פטור ממכרז.

בתאריך 20 ליולי התקבלה החלטה במשרד התיירות להאריך את ההתקשרות עם וויצמן בהיקף של 233,280 שקלים לשנה המהווים בפועל שכר חודשי של 19,350 שקלים עבור 150 שעות עבודה בחודש.

במשרד התיירות שוכרים שירותי ייעוץ לתקשורת זרה מזה כ-6 שנים תחת אחריותה של מחלקת הדוברות והשיווק. בין תחומי פעילותה סיוע בקשר עם כתבי החוץ המסקרים את ישראל, ממוקמים בה ומייצגים את כלי התקשורת בעולם. ךדברי משרד התיירות עבודה דורשת תיאום ושיתוף פעולה מול משרד החוץ, משרד ראש הממשלה ולשכת העיתונות הממשלתית.

על פי פרוטוקול הישיבה מה-20 ביולי, מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי ציין בפני הוועדה לאישור העסקת היועץ כי "לאור המצב הבטחוני ששורר בימים אלו, ופגיעתו בענף התיירות, נדרש לשקם את הנזק התדמיתי שנגרם לענף התיירות בישראל באופן מיידי לאחר תום מבצע 'צוק איתן'". מפרטי ההעסקה עולה כי תום החוזה הנוכחי מתוארך ל-1 ביולי 2014 ו"לכן" מציין הלוי "הדחיפות לאישור האופציה הקיימת במסגרת ההסכם".

דוברת משרד התיירות ענת שיחור-אהרונוסון אמרה לאייס: "לידיה וייצמן היא יועצת לתקשורת הזרה שעובדת איתנו מזה כ-6 שנים. לפני שנה נערך מכרז פומבי שבו היא נבחרה וכעת מדובר בהארכה של ההתקשרות בשנה". עוד מוסיפה שיחור-אהרונוסון כי "משרד התיירות עובד הרבה מאוד עם תקשורת זרה - אנחנו משווקים את ישראל בעולם והעיתונאים הזרים בארץ הם כלי מרכזי לקידום השיווק של ישראל בעולם. אנחנו מוציאים אותם לסיורים, חושפים בפניהם את אתרי התיירות בארץ ומתדרכים אותם. הם הוכחו כאמצעי יעיל וטוב לקידום התיירות בישראל".

ריכוז התכנים שקודמו על ידי לידיה וויצמן בפעילותה עם משרד התיירות

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״