מחיר התמיכה בדורנר: פאר-לי זומנה לבירור משמעתי, וביקשה לצאת לחופשה
פאר-לי שחר, כתבת הרווחה של רשת ב' ועורכת יומנים בתחנה, זומנה לבירור משמעתי בעקבות פעילותה לקידום מועמדותה לנשיאות של השופטת בדימוס דליה דורנר - כך נודע לאייס. במקביל, ביקשה שחר לצאת לחופשה עד לאחר הבחירות לנשיאות ב-11 ביוני.
אמש (יום א') פרסם עמית סגל במהדורה המרכזית של חדשות 2, כי שחר פועלת בניגוד לכללי האתיקה של מועצת העיתונות, כאשר היא מקדמת מאחורי הקלעים את מועמדותה של דורנר.
בפוסט שפרסם לאחר מכן בפייסבוק, כתב סגל: "דורנר היא גם נשיאת מועצת העיתונות. הערב התברר שבידיעתה, ובאופן שערורייתי ומחוצף, פועלת העיתונאית פאר לי שחר בעד בחירתה. חברי כנסת התקשרו אליי די מזועזעים מהלחץ ששדרנית ומגישת יומנים בקול ישראל מפעילה עליהם, בעודה מגישה אייטמים בנושא".
"ומה יש לנשיאת מועצת העיתונות להגיד על זה?", המשיך סגל. "הדובר שלה אמר לי: 'פעילותה של פאר לי נעשית רק מאחורי הקלעים'. ובקיצור - אם ככה נראים המועמדים הלא פוליטיקאים לנשיאות, אנא - הבו לנו בבקשה פוליטיקאי מכף רגל ועד ראש".
לאייס נודע כי שחר זומנה לבירור משמעתי אצל מנהל קול ישראל, מיקי מירו, שיתקיים היום, בו יוחלט על הצעדים המשמעתיים שיינקטו כנגדה.
פאר-לי שחר סירבה להגיב. מרשות השידור נמסר: "הנושא נמצא בבדיקה".
- 13.היא בת 90 עוד מעט. זה פשוט לא יאומן..... (ל"ת)דוד 29/05/2014 15:36הגב לתגובה זו
- 12.אין בעולם שדרית גרועה, טיפשה ובורה מפארלי שחר (ל"ת)ז.חיים 27/05/2014 17:22הגב לתגובה זו
- 11.קול העם 26/05/2014 21:32הגב לתגובה זולאחר סגירת רשות השידור. נשמח כמאזינים להיפטר מעונשה של הטרחנית המשעממת עד מוות שאותה מטפח הד"ר זירו.
- 10.בזוייה עלובה ודחוייה כבר שנים (ל"ת)מתביישים במק"אא 26/05/2014 19:03הגב לתגובה זו
- 9.תיבת פנדורנר 26/05/2014 18:26הגב לתגובה זוזה כלל לא מפתיע שהדבר נעשה בידיעתה... לאחר מכן היא לא תכחיש כדי לא להפליל את מניעיה הברורים אלא תצהיר שהדבר נעשה ב"שוגג" ו"תום לב"... הזהרו מתדמית של 'טוהר מדות' ו'ללא רבב' - מוכר, ידוע זכור ולא ישכח...
- 8.אזרחית 26/05/2014 16:44הגב לתגובה זואבל כשהחוק או האתיקה לא מתאימים להם, אין להם בעיה לעבור עליו ועוד להצדיק את מעשיהם.
- פארלי שחר שמאלנית? ההיית או חלמתי חלום (הזוי) (ל"ת)עמוס מתקוע, מהנוקדים 27/05/2014 16:29הגב לתגובה זו
- 7.רני רוגל 26/05/2014 16:08הגב לתגובה זושמעתי שאמש בחדשות ערוץ 2 דיברו על כך ששחר נוגדת את מסמך נקדי על אובייקטיביות בחדשות אותו חיבר אבי נקדימון רוגל. אז שני דברים: בשנותיו האחרונות לא היה אכפת לאבי מרשות השידור ומאופן הדיווח של כתביה. ודבר שני: אז מתנפלים על פאר לי (בצדק, בצדק), אבל מה עם עדי מאירי כתבת הפלילים שביום גזר הדין של אולמרט אמרה בשידור על כך שאולמרט לא רצה שיצלמו אותו: "אז עכשיו לא נצלם אותו אבל כשיהיה בבית סוהר נצלם אותו". השליכוהו לזירה כמו ברומי העתיקה. ואיפה מסמך נקדי כאן?
- אתה מגן על אולמרט? תתבייש ! (ל"ת)דוד 29/05/2014 15:39הגב לתגובה זו
- 6.ומתי מיקי זירו יזמין את עצמו לשימוע? אפס!!!! (ל"ת)אלי 26/05/2014 16:07הגב לתגובה זו
- 5.צליק בן יוסף 26/05/2014 15:33הגב לתגובה זואתם טועים אם אתם חושבים שזו תופעה חדשה. עוד אתם טועים אם אתם משערים שהדבר נעשה ללא אישור של ממונים כאלה ואחרים. שימו לב - איש ברשות טרם "נחשף" כתומך ריבלין, או אפילו דוד לוי. דורנר - נו, מילא, שרה יכולה לחיות עם זה. רק מה - לרדת מן המקפצה, שלא יהיה רעש.
- 4.טוהר המידות אלק (ל"ת)אליהו 26/05/2014 14:50הגב לתגובה זו
- 3.לא מפתיע (ל"ת)אדם מהיישוב 26/05/2014 13:02הגב לתגובה זו
- 2.דנה מסביון 26/05/2014 12:34הגב לתגובה זולמשל, קידום מאבקו של ידידו ומושא הערצתו אהוד ברק נגד גבי אשכנזי, או הוונדטה הבלתי-פוסקת נגד אהוד אולמרט, חברו הקרוב לשעבר? במה זה שונה מפעילותה של פאר-לי שחר?
- נח 26/05/2014 13:19הגב לתגובה זוישראל היום הוא גוף פרטי וזכותו לעשות מה שהוא רוצה
- 1.שיבדקו את מי עוד היא מריצה כבר שנים... בושה. (ל"ת)ערן 26/05/2014 11:02הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
