כרמלה מנשה
צילום: צילום מסך ערוץ 1
רייטינג

רגע לפני המנגל: כ-40% צפו בטקס הדלקת המשואות ב-3 ערוצי הטלוויזיה

21% צפו במשדר בערוץ 2 וכ-11% בערוץ 1 שעקף את 10. ואתמול: 'עד סוף העולם' ממשיכה להיחלש, שיא של 12.5 ל'צינור לילה', 10.1% לחידון התנ"ך
אלכסנדר כץ | (2)

לצד הסיחים והקבבים, החומוס והבירות, הישראלים לא ויתרו בערב יום העצמאות על טקס הדלקת המשואות, אולם ביום שלאחר מכן - יום העצמאות עצמו, הרייטינג כבר היה פושר יותר.

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי טקס יום העצמאות ביום שני בערב, רשם 21% בערוץ 2, 10.7% בערוץ 1, ו-9.2% בערוץ 10. בסך הכל צפו בטקס ב-3 הערוצים כמעט 41%.

משדר יום העצמאות בסימן נעמי שמר (רשת, ערוץ 2) קיבל 9.9%, משדר של הגשש החיוור (ערוץ 10) קיבל 9.8%, המופע המרכזי של ערוץ 1 בבסיס חיל השריון עם אלי יצפאן, הניב 9.5%, שידור חוזר של 'כולם עלי' (רשת, ערוץ 2) זכה ב-7.3%, לקט של 'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) קיבל 6.3%, ו'תמיד עולה המנגינה' (ערוץ 1) זכתה ב-6.7%.

בגזרת החדשות: מהדורה מוקדמת של 'חדשות 2' רשמה 17.8%, מול 9.3% לזו של ערוץ 10.

יום שלישי

ואתמול, אין כמו בארץ (רשת, ערוץ 2) בהנחייתה של עינת ארליך, הסתפקה ב-15.4%, מול המשך ההיחלשות של הריאליטי עד סוף העולם (ערוץ 10) שהסתפק ב-12.9%. ועדיי, לגבי 2 השידורים יש לציין כי מדובר ביום העצמאות, והצפייה בטלוויזיה נמוכה יחסית.

מאידך, 'צינור לילה' (ערוץ 10) רשמה שיא רייטינג עם הראיון עם החייל דוד הנחלאווי, שעמד במוקד השיח הציבורי בשבוע האחרון. התכנית קיבלה 12.5%. לקט של 'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) קיבל 11.2%, 'אנשים כתומים' (רשת, ערוץ 2) הניבה 7.4%, חצי הגמר הראשון באירוויזיון (ערוץ 1) הניב 5.6%, ואילו חצי הגמר השני בו תשתתף ישראל, ישודר מחר.

עוד לפני החדשות, שודרה התכנית 'חידון הציונות' (ערוץ 10) עם יצפאן, שרשמה 6.1%. טקס פרס ישראל (ערוץ 1) קיבל 7.6%, ועוד במהלך הצהריים - חידון התנ"ך (ערוץ 1) עם רייטינג נאה של 11%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 22.4%, מול 9.1% לחדשות בערוץ 1, ו-7.6% ל'חדשות 10'.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    לא צפיתי כמחאה.רציתי 12הומואים מדליקי משואה (ל"ת)
    אלי בובליל ר"ג 09/05/2014 03:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כי סגרו את כל שאר הערוצים אולי (ל"ת)
    '' 07/05/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.