כרמלה מנשה
צילום: צילום מסך ערוץ 1
רייטינג

רגע לפני המנגל: כ-40% צפו בטקס הדלקת המשואות ב-3 ערוצי הטלוויזיה

21% צפו במשדר בערוץ 2 וכ-11% בערוץ 1 שעקף את 10. ואתמול: 'עד סוף העולם' ממשיכה להיחלש, שיא של 12.5 ל'צינור לילה', 10.1% לחידון התנ"ך
אלכסנדר כץ | (2)

לצד הסיחים והקבבים, החומוס והבירות, הישראלים לא ויתרו בערב יום העצמאות על טקס הדלקת המשואות, אולם ביום שלאחר מכן - יום העצמאות עצמו, הרייטינג כבר היה פושר יותר.

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי טקס יום העצמאות ביום שני בערב, רשם 21% בערוץ 2, 10.7% בערוץ 1, ו-9.2% בערוץ 10. בסך הכל צפו בטקס ב-3 הערוצים כמעט 41%.

משדר יום העצמאות בסימן נעמי שמר (רשת, ערוץ 2) קיבל 9.9%, משדר של הגשש החיוור (ערוץ 10) קיבל 9.8%, המופע המרכזי של ערוץ 1 בבסיס חיל השריון עם אלי יצפאן, הניב 9.5%, שידור חוזר של 'כולם עלי' (רשת, ערוץ 2) זכה ב-7.3%, לקט של 'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) קיבל 6.3%, ו'תמיד עולה המנגינה' (ערוץ 1) זכתה ב-6.7%.

בגזרת החדשות: מהדורה מוקדמת של 'חדשות 2' רשמה 17.8%, מול 9.3% לזו של ערוץ 10.

יום שלישי

ואתמול, אין כמו בארץ (רשת, ערוץ 2) בהנחייתה של עינת ארליך, הסתפקה ב-15.4%, מול המשך ההיחלשות של הריאליטי עד סוף העולם (ערוץ 10) שהסתפק ב-12.9%. ועדיי, לגבי 2 השידורים יש לציין כי מדובר ביום העצמאות, והצפייה בטלוויזיה נמוכה יחסית.

מאידך, 'צינור לילה' (ערוץ 10) רשמה שיא רייטינג עם הראיון עם החייל דוד הנחלאווי, שעמד במוקד השיח הציבורי בשבוע האחרון. התכנית קיבלה 12.5%. לקט של 'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) קיבל 11.2%, 'אנשים כתומים' (רשת, ערוץ 2) הניבה 7.4%, חצי הגמר הראשון באירוויזיון (ערוץ 1) הניב 5.6%, ואילו חצי הגמר השני בו תשתתף ישראל, ישודר מחר.

עוד לפני החדשות, שודרה התכנית 'חידון הציונות' (ערוץ 10) עם יצפאן, שרשמה 6.1%. טקס פרס ישראל (ערוץ 1) קיבל 7.6%, ועוד במהלך הצהריים - חידון התנ"ך (ערוץ 1) עם רייטינג נאה של 11%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 22.4%, מול 9.1% לחדשות בערוץ 1, ו-7.6% ל'חדשות 10'.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    לא צפיתי כמחאה.רציתי 12הומואים מדליקי משואה (ל"ת)
    אלי בובליל ר"ג 09/05/2014 03:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כי סגרו את כל שאר הערוצים אולי (ל"ת)
    '' 07/05/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״