3 השורות הראשונות לזניט: יצאה במהלך מדיה יצירתי ל'וולטרן' בסינמה סיטי

השורות הריקות בקולנוע הן תמיד ה-3 הראשונות שמחייבות זוית לא נוחה של הראש למען הצפייה. זניט זיהתה את התופעה וניצלה זאת למהלך חכם
משה בנימין | (2)

שיתוף פעולה בין חברת המדיה זניט אופטימדיה מקבוצת פובליסיס ישראל וחברת התרופות נוברטיס NCH הוביל למהלך מדיה חביב בבתי הקולנוע של רשת סינמה סיטי.

בכל אולם קולנוע, 3 השורות שמתמלאות אחרונות, אם בכלל, הן 3 השורות הראשונות. מטבע הדברים, הצופים מעדיפים שלא לשבת בשורות אלו מכיוון שזה מאלץ אותם לזוית צפייה לא נוחה שעשוי להוביל לכאבי צוואר. את התופעה הזו ניצלה לטובת מהלך המדיה חברת זניט כשמיתגה את משענות הראש בשורות אלה ועליהן פרסמה את משחת וולטרן אמולג'ל מבית נוברטיס.

מהלך המדיה הופיע בבתי הקולנוע במשך שבועיים בחודש מרץ 2014 כאשר חודש מרץ לא נבחר במקרה, שכן מדובר בחודש האוסקר שבו גודשים אלפי צופים את בתי הקולנוע על מנת לצפות בשוברי הקופות של האוסקר.

גבי אטל, מנכ"ל זניט מדיה מסביר את המהלך: "הצרכן כיום חי בסביבת מדיה מרובת מסרים, זניט מדיה כחברת מדיה מובילה בישראל ונוברטיס NCH מחפשות את הדרכים הנכונות הרלוונטיות והקראיטיביות ביותר להגיע לצרכן. הפרויקט הנוכחי הוא דוגמא מצוינת לכך".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יפה מאד ,חכם (ל"ת)
    שרון 18/03/2014 15:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ענק!!! (ל"ת)
    יריב 18/03/2014 12:15
    הגב לתגובה זו
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף בראש כל רצועות השידור

כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה. 

מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג.


פריים טיים

בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.