מיקי חיימוביץ המערכת
צילום: צילום מסך רשת
רייטינג

Rating-plus Monday: תחקיר האוכל הציל את 'המערכת', 'היפה והחנון' נפלה

תכנית התחקירים של מיקי חיימוביץ' זינקה ב-50% ל-22.9%, מול 13.8% בלבד ל'היפה והחנון'. 12.5% ל'חדשות 10' מול 20% בלבד ל'חדשות 2'
אלכסנדר כץ | (6)
נושאים בכתבה המערכת

אחרי השפל של השבוע שעבר עם 15.5%, יכולה מיקי חיימוביץ' לנשום לרווחה עם נתוני צפייה נאים אמש (יום ב'). על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המערכת (רשת, ערוץ 2) קיבלה 22.9%, זינוק של 50% ביחס לתכנית האחרונה.

מנגד, היפה והחנון (ערוץ 10) התרסקה ל-13.8%, שיא שלילי העונה. הסדרה עממיות (רשת, ערוץ 2) קיבלה 19.1%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 7.5%.

'רשת כלכלית' (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-9.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 7.4%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.2%.

לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) הניבה 6.7%, מול 5.7% ל'צינור לילה' (ערוץ 10).

ראש בראש בפרה-פריים: 'משעל השבוע' (רשת, ערוץ 2) הניבה 12.2%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.8%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 10.3%. 'הסולטאן' (ערוץ 9) עברה מ-18:00ל-19:00 במסגרת שינויים בלוח השידורים של הערוץ, ורשמה 3.2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 20% פושרים, מול 'חדשות 10' שצמצמה את הפער עם 12.5%. גם מהדורת 'מבט' (ערוץ 1) נהנתה מערב טוב כשקיבלה 7%. מהדורת החדשות של ערוץ 9 עברה לשעה 20:00 - ואתמול קיבלה 2.8%.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    דנה 21/11/2014 09:19
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד,
  • 5.
    אסף 05/03/2014 16:04
    הגב לתגובה זו
    מתוך אתר התכנית ";שנתיים אחרי פרישתי מהגשת החדשות אני שמחה להתגייס למאמץ של ";רשת"; להביא למסך תכנית שתעסוק בנושאים חברתיים חשובים, אני רואה בכך אתגר של עשיית טלוויזיה איכותית משפיעה וחיובית." איך זה מסתדר בדיוק עם זה שאת פרזנטורית של ביטוח ישיר? ביטוח ישיר הנה חלק מקרטל חברות הביטוח שפועל במדינת ישראל ואשר חרטה דיגלה לעשוק אזרחים יומם ולילה ולהוריד עוד ועוד ילדים מתחת לקו העוני.
  • 4.
    2 את מי זה מעניין היפת נפש מטומטמת הזו? (ל"ת)
    55 05/03/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    היפה והחנון התרסקה היות והיא תכנית רדודה...! (ל"ת)
    אבי קול 04/03/2014 14:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הצלף 04/03/2014 12:42
    הגב לתגובה זו
    אני פשוט לא מצליח להזדהות עם האנשים שלזרוק אוכל לא מפריע להם ולראות תוכנית ריאליטי יותר חשוב להם מלראות תוכנית על בזבזנות שנוגעת לכיס של כולנו ולכאב של כולנו כמה אוכל ניזרק במקום להאכיל אנשים רעבים קורע לב
  • 1.
    יש אשכנזים בכלל בפיפלמטר? (ל"ת)
    bgfsd 04/03/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.