מיקי חיימוביץ המערכת
צילום: צילום מסך רשת
רייטינג

Rating-plus Monday: תחקיר האוכל הציל את 'המערכת', 'היפה והחנון' נפלה

תכנית התחקירים של מיקי חיימוביץ' זינקה ב-50% ל-22.9%, מול 13.8% בלבד ל'היפה והחנון'. 12.5% ל'חדשות 10' מול 20% בלבד ל'חדשות 2'
אלכסנדר כץ | (6)
נושאים בכתבה המערכת

אחרי השפל של השבוע שעבר עם 15.5%, יכולה מיקי חיימוביץ' לנשום לרווחה עם נתוני צפייה נאים אמש (יום ב'). על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המערכת (רשת, ערוץ 2) קיבלה 22.9%, זינוק של 50% ביחס לתכנית האחרונה.

מנגד, היפה והחנון (ערוץ 10) התרסקה ל-13.8%, שיא שלילי העונה. הסדרה עממיות (רשת, ערוץ 2) קיבלה 19.1%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 7.5%.

'רשת כלכלית' (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-9.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 7.4%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.2%.

לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) הניבה 6.7%, מול 5.7% ל'צינור לילה' (ערוץ 10).

ראש בראש בפרה-פריים: 'משעל השבוע' (רשת, ערוץ 2) הניבה 12.2%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.8%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 10.3%. 'הסולטאן' (ערוץ 9) עברה מ-18:00ל-19:00 במסגרת שינויים בלוח השידורים של הערוץ, ורשמה 3.2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 20% פושרים, מול 'חדשות 10' שצמצמה את הפער עם 12.5%. גם מהדורת 'מבט' (ערוץ 1) נהנתה מערב טוב כשקיבלה 7%. מהדורת החדשות של ערוץ 9 עברה לשעה 20:00 - ואתמול קיבלה 2.8%.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    דנה 21/11/2014 09:19
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד,
  • 5.
    אסף 05/03/2014 16:04
    הגב לתגובה זו
    מתוך אתר התכנית ";שנתיים אחרי פרישתי מהגשת החדשות אני שמחה להתגייס למאמץ של ";רשת"; להביא למסך תכנית שתעסוק בנושאים חברתיים חשובים, אני רואה בכך אתגר של עשיית טלוויזיה איכותית משפיעה וחיובית." איך זה מסתדר בדיוק עם זה שאת פרזנטורית של ביטוח ישיר? ביטוח ישיר הנה חלק מקרטל חברות הביטוח שפועל במדינת ישראל ואשר חרטה דיגלה לעשוק אזרחים יומם ולילה ולהוריד עוד ועוד ילדים מתחת לקו העוני.
  • 4.
    2 את מי זה מעניין היפת נפש מטומטמת הזו? (ל"ת)
    55 05/03/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    היפה והחנון התרסקה היות והיא תכנית רדודה...! (ל"ת)
    אבי קול 04/03/2014 14:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הצלף 04/03/2014 12:42
    הגב לתגובה זו
    אני פשוט לא מצליח להזדהות עם האנשים שלזרוק אוכל לא מפריע להם ולראות תוכנית ריאליטי יותר חשוב להם מלראות תוכנית על בזבזנות שנוגעת לכיס של כולנו ולכאב של כולנו כמה אוכל ניזרק במקום להאכיל אנשים רעבים קורע לב
  • 1.
    יש אשכנזים בכלל בפיפלמטר? (ל"ת)
    bgfsd 04/03/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״