Rating-plus Monday: תחקיר האוכל הציל את 'המערכת', 'היפה והחנון' נפלה
אחרי השפל של השבוע שעבר עם 15.5%, יכולה מיקי חיימוביץ' לנשום לרווחה עם נתוני צפייה נאים אמש (יום ב'). על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המערכת (רשת, ערוץ 2) קיבלה 22.9%, זינוק של 50% ביחס לתכנית האחרונה.
מנגד, היפה והחנון (ערוץ 10) התרסקה ל-13.8%, שיא שלילי העונה. הסדרה עממיות (רשת, ערוץ 2) קיבלה 19.1%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 7.5%.
'רשת כלכלית' (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-9.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 7.4%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.2%.
לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) הניבה 6.7%, מול 5.7% ל'צינור לילה' (ערוץ 10).
ראש בראש בפרה-פריים: 'משעל השבוע' (רשת, ערוץ 2) הניבה 12.2%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.8%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 10.3%. 'הסולטאן' (ערוץ 9) עברה מ-18:00ל-19:00 במסגרת שינויים בלוח השידורים של הערוץ, ורשמה 3.2%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 20% פושרים, מול 'חדשות 10' שצמצמה את הפער עם 12.5%. גם מהדורת 'מבט' (ערוץ 1) נהנתה מערב טוב כשקיבלה 7%. מהדורת החדשות של ערוץ 9 עברה לשעה 20:00 - ואתמול קיבלה 2.8%.
- 6.דנה 21/11/2014 09:19הגב לתגובה זוכל הכבוד,
- 5.אסף 05/03/2014 16:04הגב לתגובה זומתוך אתר התכנית ";שנתיים אחרי פרישתי מהגשת החדשות אני שמחה להתגייס למאמץ של ";רשת"; להביא למסך תכנית שתעסוק בנושאים חברתיים חשובים, אני רואה בכך אתגר של עשיית טלוויזיה איכותית משפיעה וחיובית." איך זה מסתדר בדיוק עם זה שאת פרזנטורית של ביטוח ישיר? ביטוח ישיר הנה חלק מקרטל חברות הביטוח שפועל במדינת ישראל ואשר חרטה דיגלה לעשוק אזרחים יומם ולילה ולהוריד עוד ועוד ילדים מתחת לקו העוני.
- 4.2 את מי זה מעניין היפת נפש מטומטמת הזו? (ל"ת)55 05/03/2014 14:55הגב לתגובה זו
- 3.היפה והחנון התרסקה היות והיא תכנית רדודה...! (ל"ת)אבי קול 04/03/2014 14:47הגב לתגובה זו
- 2.הצלף 04/03/2014 12:42הגב לתגובה זואני פשוט לא מצליח להזדהות עם האנשים שלזרוק אוכל לא מפריע להם ולראות תוכנית ריאליטי יותר חשוב להם מלראות תוכנית על בזבזנות שנוגעת לכיס של כולנו ולכאב של כולנו כמה אוכל ניזרק במקום להאכיל אנשים רעבים קורע לב
- 1.יש אשכנזים בכלל בפיפלמטר? (ל"ת)bgfsd 04/03/2014 12:11הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
