Rating-plus Monday: תחקיר האוכל הציל את 'המערכת', 'היפה והחנון' נפלה
אחרי השפל של השבוע שעבר עם 15.5%, יכולה מיקי חיימוביץ' לנשום לרווחה עם נתוני צפייה נאים אמש (יום ב'). על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המערכת (רשת, ערוץ 2) קיבלה 22.9%, זינוק של 50% ביחס לתכנית האחרונה.
מנגד, היפה והחנון (ערוץ 10) התרסקה ל-13.8%, שיא שלילי העונה. הסדרה עממיות (רשת, ערוץ 2) קיבלה 19.1%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 7.5%.
'רשת כלכלית' (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-9.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 7.4%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.2%.
לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) הניבה 6.7%, מול 5.7% ל'צינור לילה' (ערוץ 10).
ראש בראש בפרה-פריים: 'משעל השבוע' (רשת, ערוץ 2) הניבה 12.2%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.8%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 10.3%. 'הסולטאן' (ערוץ 9) עברה מ-18:00ל-19:00 במסגרת שינויים בלוח השידורים של הערוץ, ורשמה 3.2%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 20% פושרים, מול 'חדשות 10' שצמצמה את הפער עם 12.5%. גם מהדורת 'מבט' (ערוץ 1) נהנתה מערב טוב כשקיבלה 7%. מהדורת החדשות של ערוץ 9 עברה לשעה 20:00 - ואתמול קיבלה 2.8%.
- 6.דנה 21/11/2014 09:19הגב לתגובה זוכל הכבוד,
- 5.אסף 05/03/2014 16:04הגב לתגובה זומתוך אתר התכנית ";שנתיים אחרי פרישתי מהגשת החדשות אני שמחה להתגייס למאמץ של ";רשת"; להביא למסך תכנית שתעסוק בנושאים חברתיים חשובים, אני רואה בכך אתגר של עשיית טלוויזיה איכותית משפיעה וחיובית." איך זה מסתדר בדיוק עם זה שאת פרזנטורית של ביטוח ישיר? ביטוח ישיר הנה חלק מקרטל חברות הביטוח שפועל במדינת ישראל ואשר חרטה דיגלה לעשוק אזרחים יומם ולילה ולהוריד עוד ועוד ילדים מתחת לקו העוני.
- 4.2 את מי זה מעניין היפת נפש מטומטמת הזו? (ל"ת)55 05/03/2014 14:55הגב לתגובה זו
- 3.היפה והחנון התרסקה היות והיא תכנית רדודה...! (ל"ת)אבי קול 04/03/2014 14:47הגב לתגובה זו
- 2.הצלף 04/03/2014 12:42הגב לתגובה זואני פשוט לא מצליח להזדהות עם האנשים שלזרוק אוכל לא מפריע להם ולראות תוכנית ריאליטי יותר חשוב להם מלראות תוכנית על בזבזנות שנוגעת לכיס של כולנו ולכאב של כולנו כמה אוכל ניזרק במקום להאכיל אנשים רעבים קורע לב
- 1.יש אשכנזים בכלל בפיפלמטר? (ל"ת)bgfsd 04/03/2014 12:11הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
