Rating-plus Monday: תחקיר האוכל הציל את 'המערכת', 'היפה והחנון' נפלה
אחרי השפל של השבוע שעבר עם 15.5%, יכולה מיקי חיימוביץ' לנשום לרווחה עם נתוני צפייה נאים אמש (יום ב'). על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המערכת (רשת, ערוץ 2) קיבלה 22.9%, זינוק של 50% ביחס לתכנית האחרונה.
מנגד, היפה והחנון (ערוץ 10) התרסקה ל-13.8%, שיא שלילי העונה. הסדרה עממיות (רשת, ערוץ 2) קיבלה 19.1%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 7.5%.
'רשת כלכלית' (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-9.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 7.4%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.2%.
לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) הניבה 6.7%, מול 5.7% ל'צינור לילה' (ערוץ 10).
ראש בראש בפרה-פריים: 'משעל השבוע' (רשת, ערוץ 2) הניבה 12.2%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.8%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 10.3%. 'הסולטאן' (ערוץ 9) עברה מ-18:00ל-19:00 במסגרת שינויים בלוח השידורים של הערוץ, ורשמה 3.2%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 20% פושרים, מול 'חדשות 10' שצמצמה את הפער עם 12.5%. גם מהדורת 'מבט' (ערוץ 1) נהנתה מערב טוב כשקיבלה 7%. מהדורת החדשות של ערוץ 9 עברה לשעה 20:00 - ואתמול קיבלה 2.8%.
- 6.דנה 21/11/2014 09:19הגב לתגובה זוכל הכבוד,
- 5.אסף 05/03/2014 16:04הגב לתגובה זומתוך אתר התכנית ";שנתיים אחרי פרישתי מהגשת החדשות אני שמחה להתגייס למאמץ של ";רשת"; להביא למסך תכנית שתעסוק בנושאים חברתיים חשובים, אני רואה בכך אתגר של עשיית טלוויזיה איכותית משפיעה וחיובית." איך זה מסתדר בדיוק עם זה שאת פרזנטורית של ביטוח ישיר? ביטוח ישיר הנה חלק מקרטל חברות הביטוח שפועל במדינת ישראל ואשר חרטה דיגלה לעשוק אזרחים יומם ולילה ולהוריד עוד ועוד ילדים מתחת לקו העוני.
- 4.2 את מי זה מעניין היפת נפש מטומטמת הזו? (ל"ת)55 05/03/2014 14:55הגב לתגובה זו
- 3.היפה והחנון התרסקה היות והיא תכנית רדודה...! (ל"ת)אבי קול 04/03/2014 14:47הגב לתגובה זו
- 2.הצלף 04/03/2014 12:42הגב לתגובה זואני פשוט לא מצליח להזדהות עם האנשים שלזרוק אוכל לא מפריע להם ולראות תוכנית ריאליטי יותר חשוב להם מלראות תוכנית על בזבזנות שנוגעת לכיס של כולנו ולכאב של כולנו כמה אוכל ניזרק במקום להאכיל אנשים רעבים קורע לב
- 1.יש אשכנזים בכלל בפיפלמטר? (ל"ת)bgfsd 04/03/2014 12:11הגב לתגובה זו

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
