'חדשות הבידור' חזרה השבוע: מפעילה אפליקציית ווטסאפ להעברת תכנים
שיתוף פעולה יעלה השבוע בשירות ווטסאפ ייחודי, כחלק מהעונה החדשה של 'חדשות הבידור' בערוץ 'HOT בידור ישראלי'. השירות יכלול מערך של העברת תכנים לצופי התכנית שיוסיפו את 'חדשות הבידור' כאיש קשר לאפליקציית הווטסאפ שלהם.
'חדשות הבידור' חזרה השבוע לאחר מספר חודשי חופשה, עם פאנל מנחים חדש שכולל את עדי שילון, אסף אטדגי, ארי שמאי, דניאלה סמרי ושי פרץ,
כחלק משינוי הקונספט, בעונה החדשה של המהדורה נרקם שיתוף פעולה בין התכנית למשרד הפרסום teenk המתמחה בפרסום לבני נוער. שיתוף הפעולה יכלול עבודה משותפת עם מערך שירות ייחודי מסוגו באפליקציית הווטסאפ, המאפשר העברת תכנים בעזרת האפליקציה.
כחלק מהעבודה המשותפת, ייהנו צופי התוכנית מתכנים ייחודים שישלחו אליהם, כגון חדשות מעולמות הבידור, התרבות והרכילות, שיהיו ייחודיים וראשוניים רק לחברים בקבוצות האפליקציה.
- 6.ג'וני חסון 06/02/2014 09:03הגב לתגובה זו...סתם איזה סמס ישן וטוב למערכת?
- 5.בהצלחה חמדמודים (ל"ת)טל 05/02/2014 17:08הגב לתגובה זו
- 4.פיש 05/02/2014 17:00הגב לתגובה זויאללה אבי כהן, תיהיה רגוע ותראה לכולם מה אתה יודע...
- 3.אשמח להתחבר לקבוצת הווטסאפ (ל"ת)פאולה 05/02/2014 13:02הגב לתגובה זו
- 2.איך מתחברים ? (ל"ת)אני 05/02/2014 12:33הגב לתגובה זו
- 1.רעיון גאוני, כל הכבוד (ל"ת)עומרי אלוני 05/02/2014 11:35הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
