'חדשות הבידור' חזרה השבוע: מפעילה אפליקציית ווטסאפ להעברת תכנים
שיתוף פעולה יעלה השבוע בשירות ווטסאפ ייחודי, כחלק מהעונה החדשה של 'חדשות הבידור' בערוץ 'HOT בידור ישראלי'. השירות יכלול מערך של העברת תכנים לצופי התכנית שיוסיפו את 'חדשות הבידור' כאיש קשר לאפליקציית הווטסאפ שלהם.
'חדשות הבידור' חזרה השבוע לאחר מספר חודשי חופשה, עם פאנל מנחים חדש שכולל את עדי שילון, אסף אטדגי, ארי שמאי, דניאלה סמרי ושי פרץ,
כחלק משינוי הקונספט, בעונה החדשה של המהדורה נרקם שיתוף פעולה בין התכנית למשרד הפרסום teenk המתמחה בפרסום לבני נוער. שיתוף הפעולה יכלול עבודה משותפת עם מערך שירות ייחודי מסוגו באפליקציית הווטסאפ, המאפשר העברת תכנים בעזרת האפליקציה.
כחלק מהעבודה המשותפת, ייהנו צופי התוכנית מתכנים ייחודים שישלחו אליהם, כגון חדשות מעולמות הבידור, התרבות והרכילות, שיהיו ייחודיים וראשוניים רק לחברים בקבוצות האפליקציה.
- 6.ג'וני חסון 06/02/2014 09:03הגב לתגובה זו...סתם איזה סמס ישן וטוב למערכת?
- 5.בהצלחה חמדמודים (ל"ת)טל 05/02/2014 17:08הגב לתגובה זו
- 4.פיש 05/02/2014 17:00הגב לתגובה זויאללה אבי כהן, תיהיה רגוע ותראה לכולם מה אתה יודע...
- 3.אשמח להתחבר לקבוצת הווטסאפ (ל"ת)פאולה 05/02/2014 13:02הגב לתגובה זו
- 2.איך מתחברים ? (ל"ת)אני 05/02/2014 12:33הגב לתגובה זו
- 1.רעיון גאוני, כל הכבוד (ל"ת)עומרי אלוני 05/02/2014 11:35הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
