בן-צבי מטיל פצצה: בתוך חודש יוציא 'מעריב' מהדורה חינמית נוספת ביום
מו"ל מעריב מטיל הערב (יום א') פצצה במהלך כנס אילת לעיתונות. לדברי שלמה בן-צבי, בתוך חודש הוא מתכוון להתחיל להפיץ מהדורה חינמית יומית שתחולק בצמתים בשעות אחר הצהריים.
לדבריו, "אנחנו רוצים למכור עיתון ובעיקר בשישי, אני אשקיע עוד משאבים, אבל צריך חייבים להיות מאוזנים. בתוך 4 שנים, 'מעריב' יעבור במספר המינויים את ידיעות אחרונות". על כך אמר יואל אסתרון, מו"ל כלכליסט: "חשבתי שזה תכנית בידור".
יש לזכור כי בן צבי היה האיש הראשון שהפיץ חינמון בישראל - העיתון ישראלי, בשיתוף עם שלדון אדלסון, בתקופה שעוד לא היו הניים מסוכסכי, בין השנים 2006 ל2007.
בשנה וחצי הראשונות, הופץ העיתון ב-2 מהדורות: בוקר וערב. כעת הוא עומד לשחזר את המהלך ההוא, באופן חלקי: מכירת מינויים ועיתונים בבוקר, וחלוקת חינמון אחר הצהריים.
- 12.ידיעות קורס. 13/11/2013 21:46הגב לתגובה זושל מנויי ידיעות.
- 11.עובד לשעבר 12/11/2013 13:00הגב לתגובה זוהוא לא מפריש כספים לפנסיה מהמעביד לא משלם משכורות בזמן לא מכבד את העובדים שלו חכו עובדי מעריב עוד תסבלו ממנו
- 10.בן צבי הפך את חמו למיליונר, (ל"ת)אחרי שהיה מיליארדר 11/11/2013 23:17הגב לתגובה זו
- 9.ובעוד חודשיים יבטל את המהדורה החינמית ובעוד (ל"ת)שלושה חודשים ייסגר 11/11/2013 23:16הגב לתגובה זו
- 8.ואחרי ידיעות, מעריב יעבור את הניו יורק טיימס (ל"ת)הוזה הזוי 11/11/2013 14:12הגב לתגובה זו
- 7.ערן גפני 11/11/2013 10:22הגב לתגובה זוכבר הרבה זמן אני טוען כי הסיכוי היחיד של מעריב לשרוד הוא לבדל עצמו מידיעות אחרונות, תחילה באמצעות חזרה לשעות ההפצה המקוריות שלו (כי על כן, שמו "מעריב" נלקח מתפילת מעריב שזמנה לאחר שקיעת השמש) וכך יהיה מעודכן ולא כמו שאר העיתונים שפשוט לועסים מחדש את אותן חדשות תפלות שכבר נלעסו בחדשות הערב של אמש וביומני הבוקר. אבל זה לא הסוף: על מעריב גם לשנות את הפורמט שלו לחזור למה שהיה לפני 1992, להגדיל את מספר הידיעות בעמוד ולהרחיב את תחומי הסיקור שלו, ובסופו של דבר לוותר על מהדורת הבוקר (שתופץ רק באינטרנט) ולהעמיד את מהדורת הערב כמהדורה המרכזית המודפסת שלו.
- 6.ג'וני חסון 11/11/2013 10:11הגב לתגובה זורק היה חסר באמת לחלק אותו בחינם. חוץ מזה, מומחים לכלכלה התנהגותית בוודאי יוכלו לספר לבן צבי את הידוע לכל - דבר שמקבלים בחינם אף אחד לא יהיה מוכן לשלם עליו, כך שאם עיתון הצהריים החינמי יהיה 'מעריב' גם הוא, יכול להיות שהוא מאתגר את הסברה הרווחת הזאת.
- 5.יצחק 11/11/2013 09:57הגב לתגובה זולבן צבי את המעיים
- 4.(ל"ת)מטורף 11/11/2013 07:58הגב לתגובה זו
- 3.מציע שתעברו לירחון. הכי בטוח (ל"ת)יג 11/11/2013 01:28הגב לתגובה זו
- 2.בעזרת השם המנוול הזה יוותר חסר כל (ל"ת)ויאלץ למכור כליה 11/11/2013 01:20הגב לתגובה זו
- 1.מתעניין 11/11/2013 00:57הגב לתגובה זוכמה סמלי שהבניין שהחרבת ורוקנת אותו נמצא מאחוריך בתמונה שלכאורה מפארת אותך ... על ראשו כבר אין שלט מעריב. מכרת אותו בטפשותך לסוחרי מתכות.. מעבר לזלזול ולחוסר הכבוד והערכיות שבצעד המבזה הזה המעיד רק על מי שאתה, אפילו כאן נחשפת כאיש עסקים כושל. היית מוכר אותו לאספנים והיית מרוויח יותר כסף.. יעבור את ידיעות? על זה כבר אין מה להגיד חוץ מ: "פפחחחחח.."
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
