בן-צבי מטיל פצצה: בתוך חודש יוציא 'מעריב' מהדורה חינמית נוספת ביום
מו"ל מעריב מטיל הערב (יום א') פצצה במהלך כנס אילת לעיתונות. לדברי שלמה בן-צבי, בתוך חודש הוא מתכוון להתחיל להפיץ מהדורה חינמית יומית שתחולק בצמתים בשעות אחר הצהריים.
לדבריו, "אנחנו רוצים למכור עיתון ובעיקר בשישי, אני אשקיע עוד משאבים, אבל צריך חייבים להיות מאוזנים. בתוך 4 שנים, 'מעריב' יעבור במספר המינויים את ידיעות אחרונות". על כך אמר יואל אסתרון, מו"ל כלכליסט: "חשבתי שזה תכנית בידור".
יש לזכור כי בן צבי היה האיש הראשון שהפיץ חינמון בישראל - העיתון ישראלי, בשיתוף עם שלדון אדלסון, בתקופה שעוד לא היו הניים מסוכסכי, בין השנים 2006 ל2007.
בשנה וחצי הראשונות, הופץ העיתון ב-2 מהדורות: בוקר וערב. כעת הוא עומד לשחזר את המהלך ההוא, באופן חלקי: מכירת מינויים ועיתונים בבוקר, וחלוקת חינמון אחר הצהריים.
- 12.ידיעות קורס. 13/11/2013 21:46הגב לתגובה זושל מנויי ידיעות.
- 11.עובד לשעבר 12/11/2013 13:00הגב לתגובה זוהוא לא מפריש כספים לפנסיה מהמעביד לא משלם משכורות בזמן לא מכבד את העובדים שלו חכו עובדי מעריב עוד תסבלו ממנו
- 10.בן צבי הפך את חמו למיליונר, (ל"ת)אחרי שהיה מיליארדר 11/11/2013 23:17הגב לתגובה זו
- 9.ובעוד חודשיים יבטל את המהדורה החינמית ובעוד (ל"ת)שלושה חודשים ייסגר 11/11/2013 23:16הגב לתגובה זו
- 8.ואחרי ידיעות, מעריב יעבור את הניו יורק טיימס (ל"ת)הוזה הזוי 11/11/2013 14:12הגב לתגובה זו
- 7.ערן גפני 11/11/2013 10:22הגב לתגובה זוכבר הרבה זמן אני טוען כי הסיכוי היחיד של מעריב לשרוד הוא לבדל עצמו מידיעות אחרונות, תחילה באמצעות חזרה לשעות ההפצה המקוריות שלו (כי על כן, שמו "מעריב" נלקח מתפילת מעריב שזמנה לאחר שקיעת השמש) וכך יהיה מעודכן ולא כמו שאר העיתונים שפשוט לועסים מחדש את אותן חדשות תפלות שכבר נלעסו בחדשות הערב של אמש וביומני הבוקר. אבל זה לא הסוף: על מעריב גם לשנות את הפורמט שלו לחזור למה שהיה לפני 1992, להגדיל את מספר הידיעות בעמוד ולהרחיב את תחומי הסיקור שלו, ובסופו של דבר לוותר על מהדורת הבוקר (שתופץ רק באינטרנט) ולהעמיד את מהדורת הערב כמהדורה המרכזית המודפסת שלו.
- 6.ג'וני חסון 11/11/2013 10:11הגב לתגובה זורק היה חסר באמת לחלק אותו בחינם. חוץ מזה, מומחים לכלכלה התנהגותית בוודאי יוכלו לספר לבן צבי את הידוע לכל - דבר שמקבלים בחינם אף אחד לא יהיה מוכן לשלם עליו, כך שאם עיתון הצהריים החינמי יהיה 'מעריב' גם הוא, יכול להיות שהוא מאתגר את הסברה הרווחת הזאת.
- 5.יצחק 11/11/2013 09:57הגב לתגובה זולבן צבי את המעיים
- 4.(ל"ת)מטורף 11/11/2013 07:58הגב לתגובה זו
- 3.מציע שתעברו לירחון. הכי בטוח (ל"ת)יג 11/11/2013 01:28הגב לתגובה זו
- 2.בעזרת השם המנוול הזה יוותר חסר כל (ל"ת)ויאלץ למכור כליה 11/11/2013 01:20הגב לתגובה זו
- 1.מתעניין 11/11/2013 00:57הגב לתגובה זוכמה סמלי שהבניין שהחרבת ורוקנת אותו נמצא מאחוריך בתמונה שלכאורה מפארת אותך ... על ראשו כבר אין שלט מעריב. מכרת אותו בטפשותך לסוחרי מתכות.. מעבר לזלזול ולחוסר הכבוד והערכיות שבצעד המבזה הזה המעיד רק על מי שאתה, אפילו כאן נחשפת כאיש עסקים כושל. היית מוכר אותו לאספנים והיית מרוויח יותר כסף.. יעבור את ידיעות? על זה כבר אין מה להגיד חוץ מ: "פפחחחחח.."

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.37% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.37% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
