
2 חברות סלולר גדולות - אבל מסתבר שהמרחק ביניהן עצום
פעם, לפני שנות דור, המושג "תודעת שירות" היה זר לנו ולספקי השירות בארץ. חברות שירות היו עושות לנו טובה גדולה שבכלל סיפקו את השירות שהיו מופקדות עליו. כל פקיד היה מלך וכל צרכן היה בגדר טרחן שיש לטרטר. עד שבאה חברת סלקום והחדירה לארץ את תודעת השירות. היא הייתה הראשונה לתת דוגמה.
זמן רב עבר מאז, מים עכורים רבים זרמו בירקון ונותני השירותים בארץ למדו לתת שירות. אדיב, נגיש וברוב המקרים יעיל. המתקדמים שבהם ידעו אפילו להפוך את השירות למנוף שיווקי.
אך יש לי הרושם שרק חברת פלאפון נשארה אי שם מאחור בשנות החושך. לפני מספר חודשים כתבתי כאן על
- 12.א.א.כ 17/11/2013 13:44הגב לתגובה זושלום לכולם גם אני הצטרפתי לפלאפון עם המכשיר שהיה לי ברשת הקודמת. היו בעיות קליטה. עד שבסוף טרח נציג מפלאפון לומר לי שהמכשיר שלי עובד בתדרים שונים ולכן במקומות סגורים תהייה לי בעיה. "אז מה תעשו כדי שאשאר לקוח שלכם ? רק הגעתי", שאלתי .. ? יחזור אליך נציג עם הצעה לרכישת מכשיר חדש... הנציג לא חזר. וגם לא הייתי מחליף סמסונג גלקסי בן חצי שנה בכזה חדש במחיר שהם מוכרים... תתקדמו חברה
- 11.27/10/2013 18:25הגב לתגובה זוגינגי , שירות בעמידה היה קיים בקניונים ובמרכזי מכירות גדולים ( אתה זוכר את הדוכנים ב ניו פארם סופר פארם וכו׳ ) ההנהלה ראתה שזמני הטיפול מתקצרים כשהלקוח עומד והחליטו להוריד את זה למרכזי השרות גם ( הדעה היא כשנוח לך אתה מדבר יותר ושואל יותר שאלות.. ) לא יחזרו אלייך מפלא-פון בהתחלה הם מתכחשים אח״כ מגבשים דרך פעולה ובסוף תובעים אותך הנציג של אורנג׳ יכול לתת לך הצעה טובה יותר רק אחריי שמופיע במע׳ שאתה בתהליך ניוד (עובר לחב׳ אחרת )
- 10.ינון 27/10/2013 00:19הגב לתגובה זואתה משלם כמו פראיר על כלום ומת להתפטר מהם...
- 9.שימי 26/10/2013 14:32הגב לתגובה זוכרגיל, בלשון רהוטה וברשימה מסודרת וממוקדת, גינגי מצליף במי שבהחלט מגיע לו. יישר כוח !!
- 8.לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר (ל"ת)יהודה 24/10/2013 17:47הגב לתגובה זו
- 7.מד מן 24/10/2013 11:08הגב לתגובה זוהאמת,אני מתפלא עליך,אתה הרי מצוי מעט בנבכי הצרכנות ובסוף היום אתה נוהג בצורה שמוכיחה כי הצרכן הישראלי הוא פראייר. זה שלפלפון יש שרות גרוע (בלשון המעטה) מן הידועות היא,זו חברה שלא הייתי שוקל לעבור אליה אפילו חינם. אבל הרי בסיפורך מתגלה כי "הבית" לא בדיוק חיבק אותך בחום . יותר נכון חיבק את ארנקך ורק כשהבין שלא כדאי לקחת אותך כמובן מאליו,כפי שעשה עד כה ועשק אותך בלי הנד עפעף ,הסכים להשוות את תנאיו. צרכן נבון שעומד על זכויותיו היה נוטש כעונש את "הבית" הזה ועובר לאחת מהחברות שהביאו את מהפכת המחירים לסלולר
- 6.אני 23/10/2013 22:54הגב לתגובה זוהדף אינו יכול לסבול את דעתי על הריבוע הכתום. חברה חולה ומלאה ברפש.
- 5.אסי 23/10/2013 22:35הגב לתגובה זואורנג' חברה נוראית לא פחות. שיהיה בהצלחה.
- 4.ערן 23/10/2013 19:23הגב לתגובה זוהיה לך מזל טוב באורנג' ומזל רע בפלאפון. זה הכל. הפקידים גינגי הם אותם פקידים, שיטות השירות הן אותן שיטות, מנהלים מאורנג' עוברים לפלאפון וכאלו מפלאפון עוברים לאורנג', ההשקעה הכספית היא אותה השקעה וכן הלאה וכן הלאה. תכנס פעם לעמוד הפייסבוק של אורנג' ותראה את כמות הנאצות על רמת השירות הירודה. דווקא אתה גיניגי נפלת למלכודת התדמיתית של הכתום-שחור, מלכודת שרוב הצרכנים כבר מזמן לא נופלים אליה
- 3.23/10/2013 15:40הגב לתגובה זואל תהיה תמים לחשוב שהם לא יחייבו אותך על אותם יומיים שלושה כשנויידת אליהם. שם לב לתשלומים שירדו לך בחודש הקרוב.
- 2.הילה 23/10/2013 15:04הגב לתגובה זונשמע חשוד כל הסיפור, מה האינטרס שלך לשבח ככה את אורנג'? הרי על כל סיפור שהיה לך בפלאפון אפשר למצוא 10 סיפורים של אנשים מאוכזבי אורנג'... אז מה אתה אומר? קיבלת כסף מהצד גינגי? או שמה השם שלך טועם לצבע שלהם... הבטיחו לך להיות פרזנטור? התחלת לעבוד מהצד ביח"צ שלהם? כל כך הרבה שאלות ואף לא גילוי נאות אחד...
- אליהו 23/10/2013 15:08הגב לתגובה זוקיבלת מהצד הילה? הבטיחו לך משהו? התחלת לעבוד בעבודה העתיקה בעולם? הרגת ערבים? אנסת צפרדעים? כל כך הרבה שאלות אפשר לזרוק לאוויר, כל כך מעט אחריות אישית, ואף לא גילוי נאות אחד.
- הילה 23/10/2013 15:15צריך קצת לקחת אחריות על מה שכותבים... הכי קל ללכלך ולהכפיש.. גינגי לא עשה כתבת תחקיר או בדיקה מינימלית כלשהי.. סתם זרק מחשבות לאוויר וקיבל במה באתר מאד נקרא ונחשב - אז אם קל לו כל כך להכפיש חברה כמו פלאפון שמעסיקה אלפי עובדים, שירגיש קצת על בשרו איך זה להיות בצד המוכפש.
- 1.וההבטחות הלא ממומשות 23/10/2013 14:42הגב לתגובה זועברתי לגולן טלקום והכל חלק