ארז טל בטוח או ביטוח
צילום: צילום מסך קשת ערוץ 2
רייטינג

בלי 'האח הגדול' - מגיעה הנפילה: רק 19.2% לשעשועון החדש של ארז טל

הדרבי בין מכבי תל אביב לבני יהודה מצליח להקפיץ במעט את הרייטינג של ליגת העל. הפער בין מהדורות החדשות של ערוץ 10 ו-2 מצטמצם משמעותית
משה בנימין | (7)

לאחר שפתחה את העונה עם רייטינג של 7.1%, האלופה מכבי תל אביב מסדרת לערוץ 1 רייטינג נאה של 8.1% במשחקה מול בני יהודה ששודר אמש (יום א'), והסתיים בנצחון 1:0 של הצהובים. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה.

במרכז לוח השידורים עמד השעשועון החדש מבית קשת (ערוץ 2) ביטוח או בטוח בהנחיית ארז טל השיג רייטינג של 19.2% בלבד - לא מספרים שזכיינית ערוץ 2 'קשת' רגילה אליהם, ולא כאשר ארז טל מופיע על המסך. אחריו עבודה ערבית עם רייטינג של 15.9%. בערוץ 10 שידורים חוזרים של לעוף על המיליוןו בנות הזהב השיגו בהתאם רייטינג נמוך של 7% ו- 6.5% בלבד. פינס בלילה (ערוץ 10) השיג רייטינג של 6.2%, היום שהיה (ערוץ 10) עם 6.7%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 5.5% וצינור לילה (ערוץ 10) עם 4.2%. חי בלילה (קשת, ערוץ 2) עם 9.6% ואנשים (קשת, ערוץ 2, ש.ח) עם 6.2%.

בפרה פריים: רפי רשף (ערוץ 10) עם 6.9%, לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) עם 6.2%. גיא פינס (ערוץ 10) עם 7.5%, עושים סדר (חדשות 2) עם 6.8%, שש עם (חדשות 2) עם 9.8%, אנשים (קשת, ערוץ 2) עם 9% ותכנית חסכון (חדשות 2) עם 12.5%.

בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 10 ששודרה לראשונה מהאולפן הזמני בירושלים השיגה רייטינג של 8.5% מול מהדורת חדשות 2 עם 18.1%. לראשונה מזה תקופה ארוכה ירד הפער בין המהדורות אל מתחת ל-10 נקודות רייטינג. מבט של הערוץ ה-1 השיגה רייטינג של 4.8%.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    .. 04/09/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    ארז טל, אני חושבת שלא נשארו אנשים חכמים וטובים כמוך. לכל האנשים שלא יודעים מזה כבוד העידו למשפחת מיילי ! בושה וחרפה זה רק מראה מה יש לנו במדינה . ארז טל אני חושבת שסוף סוף נעשה צדק בזכותך מה שלאף אחד לא היה אומץ לעשות , להעמיד את רוני מיילי במקום כי כולם פחדנים.! לא היה פעם אחת שהיה אשפר לדבר עם רוני מיילי מו בן אגם זה חייה! ישר כוח ארז אל יש הרבה מה ללמוד ממך איש חכם !!!
  • 6.
    04/09/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    בן אדם מזעזע.
  • 5.
    ארז טל נחרים אותך על מה שעשית לגילי מיילי (ל"ת)
    שונית 03/09/2013 23:29
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מאוכזבת 03/09/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    לא פלא שהתוכנית לא מקבלת רייטינג והכול כדי שמנלי הערוץ יתחילו לשים לב ילשמוע את הצופים שלהם ולא רק יחשבו על איך למלא את הקופה. ואתה ארז טל לאחר שאמרת את עמדתך בנושא מיילי ובלט שכל האח הגדול היה מכור מראש . עכשיו אין מה לבכות תשלמו את המחיר
  • 3.
    KO 02/09/2013 18:04
    הגב לתגובה זו
    למה? זה שילוב של חפירות והתערבות של ההפקה + קללות + סיגריות
  • 2.
    כמה אפשר לראות את התנשא היהיר הזה ארז טל נמאס (ל"ת)
    חזי הסנאי 02/09/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דליה 02/09/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    מגיע לכם הלואי שתרדו ל0 רייטניג , הרבה צופים כועסים ולא רוצים לראות את ארז טל ואסי עזר, אני מקוה שערוץ 10 יעשה עם זה משהו טוב ואצלם הרייטינג תעלה, מכרתם את האח הגדול לטהוניה וזו התוצאה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״