הקאמבק של גיא בר: מצטרף ל-Y&R כמנהל הקריאייטיב ומנכ"ל לצד אדם אבנון
איחוד כוחות וקאמבק מענין נרשם היום (יום א') בענף הפרסום, עם מינויו של גיא בר למנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב הראשי לצידו של אדם אבנון במשרד הפרסום Y&R ישראל.
בר חוזר לתפקיד רשמי בענף הפרסום לאחר היעדרות של יותר משנה. בתפקידו האחרון ממנו
בין ההישגים של בר בשנותיו בגיתם נמנים זכייה במקום השני בתחרות קקטוס הזהב ב-2009. בשנת 2011 עשה המשרד צעד אחד קדימה וזכה במקום הראשון בתחרות הקקטוס. עוד זכה המשרד בתחרות "דג הזהב" של רשת שוקן ובמקום הראשון בתחרות שילוט החוצות של JCdecaux. בנוסף לאלו רשם המשרד תחת ניהולו הקריאיטיבי של בר זכיות בתחרויות בינלאומיות והכרה בינלאומית במסגרת מגזיני הפרסום המובילים בעולם עם עבודות עבור ניקול, קלינקס, הובה בובה, האגודה למלחמה בסרטן, אופיס דיפו, ועוד.
צירופו של בר למשרד סימן את סוף דרכו של בני ברונסקי, סמנכ"ל הקריאייטיב שהצטרף למשרד במסגרת הרה-ארגון שעבר Y&R ישראל, עם מינויו של אבנון למנכ"ל ולצידו כוורת ניהולית שכללה את ברונסקי, לשעבר במקאן אריקסון וגיא וינברגר, שהגיע מזרמון גולדמן, כמנהל אסטרטגיה ראשי.
חזרתו של בר לענף הפרסום, ודווקא ל-Y&R ישראל טומנת בחובה תמיהה קלה. בזמנו, עם פרישתו של בר מגיתם BBDO, אחת הסיבות המרכזיות למהלך הייתה, באופן טבעי, הידיעה עימה הוא השלים, לפיה האופק המקצועי בגיתם BBDO אינו מאפשר לו להתקדם לתפקיד שותף בעל מניות. עם זאת, לאחר יותר משנה של הפסקה, בר חוזר למשרד פרסום שמוחזק כולו על ידי WPP העולמית - סיטואציה דומה שלא תאפשר לו להגיע ליעד הנחשק.
- 20.גיא ברע 18/06/2013 01:30הגב לתגובה זוהאיש גאון. נקודה. לא איזה חרטא מגיתם
- דנה 04/07/2013 23:44הגב לתגובה זותפוח רקוב!
- חחח... (ל"ת)רן 18/06/2013 10:51הגב לתגובה זו
- 19.חייבים להעיף את וינברגר. הוא רק מזיק. (ל"ת)17/06/2013 09:34הגב לתגובה זו
- 18.שי 17/06/2013 01:00הגב לתגובה זוכמה אנשי קריאטיב בכירים עברו במשרד הזה בשנתיים האחרונות?
- בכירים בקהילה? (ל"ת)שאול 17/06/2013 09:45הגב לתגובה זו
- 17.גדעון 16/06/2013 23:34הגב לתגובה זועדכנו אותי רוצה לבוא גם...
- 16.בהצלחה איש יקר! 16/06/2013 20:05הגב לתגובה זועשית חייל בגיתם ומהר מאוד תצליח בכל מקום שתבחר...! בהצלחה!
- 15.בהצלחה גיא (ל"ת)יריב 16/06/2013 18:22הגב לתגובה זו
- 14.קולגה 16/06/2013 16:56הגב לתגובה זובחור מקסים. מנהל מוכשר. איש קריאטיב מצוין. נשמע כמו עסקה טובה. שיהיה הרבה בהצלחה.
- 13.לא משדר יציבות המשרד... בעייתי משהו (ל"ת)16/06/2013 16:32הגב לתגובה זו
- 12.בני 16/06/2013 16:28הגב לתגובה זוואפשר להתחיל מחדש
- 11.גיא אדם נפלא. שיהיה בהצלחה (ל"ת)16/06/2013 16:24הגב לתגובה זו
- 10.וואו 5 שנים בגיתם וכל מה שיש לו משם זה הקקטוס (ל"ת)16/06/2013 16:24הגב לתגובה זו
- 9.העיקר שמרטין משלם (ל"ת)16/06/2013 16:23הגב לתגובה זו
- 8.מושיקו 16/06/2013 16:18הגב לתגובה זואדם גיא וגיא בחדר אחד זה פיצוץ גרעיני
- 7.הנשמות ״הטהורות״ 16/06/2013 16:12הגב לתגובה זותותח על- ימותו הקנאים!!!
- 6.ג'רבי 16/06/2013 16:09הגב לתגובה זוכל הכבוד ובהצלחה
- 5.השאלה הגדולה - את מי גיא מושך אליו מגיתם? (ל"ת)אוגילבי 16/06/2013 15:59הגב לתגובה זו
- השאלה הגדולה - האם זה יחזיק יותר מחצי שנה? (ל"ת)16/06/2013 16:00הגב לתגובה זו
- 4.תתפלאו. זה יכול לעבוד יופי (ל"ת)16/06/2013 15:58הגב לתגובה זו
- 3.יותר מדי אגו באותו מקום.. (ל"ת)16/06/2013 15:58הגב לתגובה זו
- 2.מה? למה? למה זה טוב????!??!???!!!? (ל"ת)16/06/2013 15:57הגב לתגובה זו
- 1.דנה 16/06/2013 15:51הגב לתגובה זוגיא תסתכל טוב טוב בפנים

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות, כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים.
חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה.
ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותשובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.
