העולם מחייך להם: סוני העולמית תשקיע בפורמט לשעשועון מקורי של 2 ישראלים

שי ברמלי ואורי דרור, הראשון יוצר והשני העורך של 'כלוב הזהב', חתמו על בלעדיות עם סוני על הפקת השעשועון, המשלב אקסטרים ושאלות טריוויה
אלכסנדר כץ | (4)

חברת סוני העולמית, תשקיע בפיתוחו של פורמט של 2 יוצרים ישראלים שי ברמלי ואורי דרור. לאייס נודע כי מדובר בשעשועון זוגי המשלב אקסטרים וטריוויה יחדיו, כאשר המתמודדים צריכים לתפוס מזומנים הנמצאים בתוך האולפן.

השניים פיתחו פורמט חדש לשעשועון טריוויה חדש מסוגו המיועד לשידור בפריים טיים ולאחר שהציגו אותו לראשי מחלקת הקריאייטיב והפיתוח בסוני, נחתם חוזה בלעדיות בין השניים לבין החברה. במסגרת החוזה יעבדו ברמלי ודרור עם סוני על הפקת השעשועון עד לעלייתו לאוויר.

ברמלי הוא יוצא השעשועון 'כלוב הזהב' ששודר ב'רשת', ואילו דרור היה העורך הראשי של אותו שעשועון, ויצר את WE BELIEVE IN YOU.

שי ואורי מסרו יחדיו כי מדובר ב"שעשועון מדליק וייחודי, לא משהו שהכרנו בארץ. אנחנו שמחים ומתרגשים לשתף פעולה שוב עם ענקית הטלוויזיה סוני. השוק הישראלי רווי ביוצרים מוכשרים, וזו עוד הוכחה לכך. אנחנו בטוחים כי גם בישראל יוכלו להנות מהשעשועון החדש".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מכיר את אורי 26/04/2013 01:23
    הגב לתגובה זו
    למעט חיבה להפועל תל אביב, האיש נטול מגרעות. כל הכבוד נשמה. מגיע לך...
  • גם אני (ל"ת)
    26/04/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    וואו אני מת על כלוב הזהב (ל"ת)
    י.י 25/04/2013 22:50
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איזה מוכשרים!! (ל"ת)
    אילת 25/04/2013 21:54
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.