שירים על באומן, דאחקות על ריצ'י ודודו זר: במקאן מסכמים שנה בטקס מצחיק

המצב קשה אבל את הרוח של עובדי מקאן קשה לשבור. בטקס מצחיק במיוחד המשרד מסכם שנה עם בדיחות על אלדד וינברגר והוראה לכבות מזגנים
משה בנימין | (6)

אחרי הכל, מה נשאר אם לא לצחוק. במקאן אריקסון שמו בצד את כל תלאות 2012 הקודרת והתפנו להפקת 'טקס אנשי השנה 2012' של המשרד, בהנחייתו של לא אחר מאשר דודו זר, הלא הוא 'דודו' מפרפר נחמד.

במסגרת ההומור הפנימי של המשרד, העובדים מרשים לעצמם להתייחס לנעשה בו בקריצה ועקיצות חבריות לכל עבר, כולל משרדים מתחרים. במסגרת זו, עם רמז עבה לשיטות החסכון של המשרד, נפתח הטקס ב'חסות' של חנה רדו בשם "חוסכים - עובדים" שמודיעה על השנה הקשה שצפויה לענף. רדו אומרת: "הקיץ השנה הולך להיות קשה מאוד - לא לשכוח לשתות הרבה נוזלים כדי שהפיפי יהיה שקוף ולא נצטרך להוריד את המים".

באומן בר ריבנאי זוכה לשיר משלו עם הכותרת "כולם הלכו לבאומן". רגע שיא נוסף מגיע עם דיבוב מקורי לסרט 'היטלר' המפורסם בו מוצגת פרשיית הברחת הפונטים מהמשרד.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    יא אפסים 18/02/2013 18:55
    הגב לתגובה זו
    תפסיקו להתבכיין. רק כי אין לכם קאמבק מספיק משעשע זה לא אומר שהטקס של מקאן לא מצחיק
  • 5.
    טל 18/02/2013 18:05
    הגב לתגובה זו
    איתי גלאון מוביל קריאיטיב במקאן, למה אפשר לצפות? מביך.
  • 4.
    גיא 18/02/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    האמת שמתאים למקאן אריקסון לשלוח לאייס סרטון של 45 דקות- משרד שפעם התיימר להיות המוביל של הדיגיטל בישראל והיום הוא בעיקר משרד לרכש מדיה
  • 3.
    די מקאן נמאסם, כבר עדיף ערב כיתה או כנס מחזור (ל"ת)
    מביך 18/02/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גיגי 18/02/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    45 דק' סרט של בדיחות פרטיות של מקאן. בטח שיושב לראות. ממש הערב. בין החדשות לhouse of cards. לא מחמיץ. ומשתף. וחולק. #חיים בבועהההההההההה
  • 1.
    סנואו 18/02/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    ובכלל את עולם הפרסום. מדכא, ציני מריר ודל תקציב זה מה שנשאר
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.