רביב דרוקר חדשות 10
צילום: צילום: BizTv

דרוקר על תחקיר 'ישראל היום': "עובדים בערוץ שאלו אותי 'למה צריך את זה'"

מגיש 'המקור' הגיב ברשת ב' לביקורת נגדו ועל כל שלא נגע ב'ידיעות': "לא תשמעי ממני מילת הגנה על 'ידיעות אחרונות', אין ספק שהוא שווה תחקיר ענק"
אלכסנדר כץ | (5)

אחרי הסערה שיצר בברנז'ה התחקיר של 'המקור' בערוץ 10 על התנהלות החינמון 'ישראל היום', הגיב הבוקר (יום ה') רביב דרוקר לדברים הקשים שהטיחו בו בכירי העיתון, בטורים שונים ב'ישראל היום'.

"גיליתי שיש התערבות גדולה ודיי שיטתית של העורך הראשי, ברמה של טקסטים, גניזת כתבות", אמר דרוקר לקרן נויבך בתכנית 'סדר יום' ברשת ב'. "(בתחקיר, א"כ) היה לי משהו לחדש לציבור".

"בטור שכתב עמוס רגב (עורך 'ישראל היום', א"כ), נכתב כי זוהי עבודתו של עורך ראשי", אמרה לו נויבך, ודרוקר השיב בשלילה: "זה לא נכון. ההתערבות צריכה להיות ממניעים עניינים, ולא פרסונאליים. עשרות אנשים דיברו איתי, 10 ברמה יותר אינטנסיבית, והם - שעבדו בעיתונים - אמרו שזה פשוט לא נכון. זכותו של עורך ראשי לשנות טקסטים על פי שיקולים ענייניים".

אנשי 'ישראל היום' טענו כי התחקיר שודר בעקבות מינויו של רפי גינת למנכ"ל ערוץ 10, והקשרים החבריים לכאורה בין גינת לבין מו"ל 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס. "יש תחקיר שעומד כבר חודשיים, בין היתר על ראש הממשלה שאמלל את הערוץ שנתיים", הגיב דרוקר על הטענות. "העיתוי (לשידור) נקבע חודשיים לפני כן, ואין שום קשר לרפי גינת ולעיתוי השידור. זה נחת על שולחנם (של גינת ושל המנכ"ל החדש של חברת החדשות, גולן יוכפז, א"כ) כתפוח אדמה לוהט. הם צריכים לעמוד בדבר הזה. זה היה הכי לא נוח למישהו כמו גינת, שבשבוע הראשון שלו הוא צריך לאשר לפרסם את זה. גינת צפה בתחקיר 5 שעות. זה נחת עליהם כמו איזה בומבה".

דרוקר נשאל על ההתייחסות מצד עובדי ערוץ 10 לתחקיר על 'ישראל היום', כזכר לאותו אירוע מכונן לפני כשנה וחצי - עם ההתנצלות של 'חדשות 10' כלפי שלדון אדלסון, בעלי 'ישראל היום', מה שהוביל להתפטרותם של בכירי חברת החדשות: "אנשים בערוץ 10 - עם כל מה שעברו בשנתיים האחרונות - שאלו אותי למה אתה צריך את זה. בסוף אתה שואל את עצמך, בשביל מה, למי זה טוב?".

נגד דרוקר הושמעו טענות על כך שהוא בחר שלא לעסוק ב'ידיעות אחרונות', שדאג לתקוף קשות את ראש הממשלה נתניהו בחודשים האחרונים. עיקר הביקורת התעוררה על דבריו של דרוקר בסיום התחקיר, כי לא הגיעו לידיו עדויות להתנהלות לא תקינה של 'ידיעות'.

"לא תשמעי ממני מילת הגנה על 'ידיעות אחרונות'", ענה דרוקר, "אין מישהו שהתעמת עם 'ידיעות אחרונות' כמוני. הם עשו עליי כתבת חיסול. תבעתי אותם תביעת דיבה. אז להגיד עליי שאני תומך 'ידיעות'?... אין ספק ש'ידיעות' שווה תחקיר ענק, יותר מ'ישראל היום'. אני נשבע בכל היקר לעשות תחקיר על 'ידיעות'".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    גינת הזבל 07/05/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
    http://www.youtube.com/watch?v=Vt6pbiM2a7Q
  • 4.
    אורי 07/02/2013 21:10
    הגב לתגובה זו
    חבורה של צבועים שנהנים להתנגח בחברות תקשורת מתחרות במסווה של כתבת תחקיר, ומי שלבסוף אוכל מזה את החרא אלה אנחנו הקוראים בושה לעיתון הכי נמכר במדינה. רק רע אני מאחל לו...
  • 3.
    שאפו ענק לרביב דרוקר,צדיק בדורו!! (ל"ת)
    מקנא לאמיצים 07/02/2013 19:32
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ערן 07/02/2013 18:25
    הגב לתגובה זו
    תצטרך לכתוב בבלוג כלשהו על פיטוריך מערוץ 10 על ידי רפי גינת, שמ-מ-ש יאשר לך תחקיר כזה. פחחחע
  • 1.
    חחה תחקיר על ידיעות. ערוץ 10 יסגר לפני כן (ל"ת)
    אסף 07/02/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״