DELETE
צילום: DELETE

הפתעת השנה: רפי גינת נבחר למנכ"ל ערוץ 10, 'כלבוטק' תעזוב את 'רשת'

גינת שמגיש את התכנית 33 שנה, יעבור עמה לביתו החדש ב-10, במה שנראה בין היתר כתגובת נגד על פרשת 'הישרדות'. יואב הלדמן יהיה המשנה למנכ"ל. 'רשת' בתגובה: "לאחר 14 שנים משותפות, מאחלים לרפי הצלחה גדולה"
אלכסנדר כץ | (10)

דירקטוריון ערוץ 10 בחר היום (יום ה') את רפי גינת למנכ"ל הערוץ. ב-8 החודשים האחרונים, מאז התפטר המנכ"ל יוסי ורשבסקי, שימש בתפקיד כמנכ"ל בפועל יואב הלדמן, שכעת יהיה המשנה למנכ"ל.

גינת היה העורך הראשי של 'ידיעות אחרונות' ו'העולם הזה', מנהל מחלקת הבידור של הטלוויזיה הישראלית, ומגיש מזה יותר מ-30 שנה את 'כלבוטק'.

בעקבות המעבר לערוץ 10, גם 'כלבוטק', המותג הכי מזוהה עם גינת ואחד המותגים הוותיקים והמוכרים בטלוויזיה בישראל, יעבור לערוץ 10, במה שנראה כתגובת נגד למהלך של 'רשת' לספח את 'הישרדות' אליה, סוגייה שנדונה כעת בבית משפט.

יו"ר דירקטוריון ערוץ 10, אבי בלשניקוב אמר היום כי "הערוץ עבר תקופה לא פשוטה וכי אישיותו, כישוריו המקצועיים והישגיו הרבים של רפי גינת מציבים אותו כאיש המתאים ביותר להוביל את ערוץ 10 בדרכו החדשה". בנוסף, הודה בלשניקוב להלדמן שכיהן בחודשים האחרונים כמנכ"ל בפועל של הערוץ, בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל כספים.

יו"ר נענע 10 ויו"ר ועדת הכספים בערוץ, מיכל גרייבסקי, הוסיפה כי "כל מי שמכיר אותו וזכה ליהנות מכישוריו, יכולותיו, הישגיו ובעיקר מנהיגותו, יודע כי רפי ייקח את הערוץ לפסגות חדשות. גינת הוא האיש הנכון במקום הנכון, ובזמן הנכון, שיוביל את כולנו להיות טובים וחזקים יותר".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    ציון 06/02/2014 17:36
    הגב לתגובה זו
    ישבתי עם שוחט במשחטות אלו וזה סיפר לי על השחיתות בכשרות הבשר, אין פיקוח על בשר חלק,בשר טרפה, וכו השוחט מספר שהוא שוחט כ- 300 ראש כבשים ביום כך שהפיקוח קשה מאוד על כשרות טרפה וחלק כשבעל המשחטה דואג לרווחיו הווטרינר מאשר חלקי כבש טרף למכירה עובדי המשחטה ברובם ערבים גונבים בשר טרף מכניסים בשקיות חלק עם לוגו של המשחטה ומוכרים לחנויות, משגיחי הכשרות לא מצליחים להשתלט על כל כמות הבשר וכך הערבים ובעל הבית והווטרינר עושים כל העולה על רוחם. אני תקווה שתחספו את השערוריה הזו לצבור.
  • 9.
    דוד-ים 27/01/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    1.כאשר גבי גזית החל לעסוק בענין בנקים כדי לעשות סדר-ואז סגרו וסיים עבודה ברשת,ב------כמה אבסורד דבר שבשידור-1 מחסני מקבל שכר לא כה גבוהה אך בעיה-לא רק-שידור-1-2-10-גם נמל,חשמל רשיות,אחיות,עוס,רכבת-מורים,משטרה,צהל, חכים שרים,שופטים,רופאים--יעני זה אומר איכות ורמה כאילו כאן כמו גרמניה,יפאן דרגה-7-אבל אמיתי-מקומינו-בין-3-ל-4 כל זה לא די עוד כבוד נשיא חילק מכוניות עם לא יתוקן אנו בברוך רציני 2.רפי היקר-שידור אם ירצה כוחו עדיר אני תקוה-תהיה דג חי ותקן שפוך אור כל פינה חשוכה בתנאי תועלת פינה קטנה ולא להזיקה כי אין לנו עוד פינה-וזכור לפני שנים אם היתה פינה-יכלנו להציל הרבה מאחינו ----- -וכן זכור אנו עוד באי סביבינו כרישים רכזריים ומסוכנים וגם כיום מתוחכמים מאד -בהצלחה בתפקיד החדש
  • 8.
    האיש הכי מושחט שיש היום בתעשיה נקודה. (ל"ת)
    רוני 27/01/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    ל-6 25/01/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    גינת הוא בולדוזר והערוץ צריך את זה עכשיו. הוא לא יהיה המחליט היחידי על התוכן, ויהיה קשה לכופף אותו מצד הפוליטיקאים
  • 6.
    חבל, הלך ערוץ איכותי,דרוקר חפש עבודה (ל"ת)
    ב 24/01/2013 20:40
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ssser 24/01/2013 19:27
    הגב לתגובה זו
    אז מה גם ערוץ 10 יהיה פוליטי עכשיו?
  • 4.
    תנועת הצופים 24/01/2013 18:55
    הגב לתגובה זו
    עיתונאי רציני הוא לא , וודאי שלא תחקירן שלא חושש לעשות גלים כמו אנשים בערוץ 10 שאת רגליהם הוא עשוי להצר
  • 3.
    בני 24/01/2013 18:55
    הגב לתגובה זו
    ניר חפץ עדיין שולט בידיעות מתחת לרדאר של רון ירון. ההוכחה: ביום חמישי אחר הצהריים נערכה פגישה חשאית בין חפץ לגדי בלום, עורך 7 ימים. חפץ גם מנהל קשר רציף עם העלי תפקידים נוספים בידיעות ללא ידיעת נוני מוזס
  • 2.
    אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.... (ל"ת)
    פוליצר 24/01/2013 18:52
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בחירה מדהימה ומפתיעה מאד (ל"ת)
    מדהים 24/01/2013 18:31
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.