נהג פרטי בתחתונים, אסטרונאוט ואיש עולה באש: מה יגרום לכם לפספס הכל?
TOP5 דיגיטל של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: BMW, חברת צמיגים קנדית במהלך לחג המולד, ASICS, DENON ואיגוד המו"לים של בלגיה.
.
לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
BMW פותחת חלון לעתיד
כדי להשיק את סדרת BMW-i בעלת המראה העתידני - הפכה החברה חלון ברחוב סואן בניו-יורק להשתקפות דיגיטלית של המציאות. מכוניות שעברו ברחוב יכלו לראות את ההשתקפות הדיגיטלית שלהם בזמן אמת, בצורת הדגמים החדשים של BMW-i, כדי להמחיש עד כמה העתיד הוא קרוב - ההשקה מתוכננת לסוף 2013.
עץ אשוח שהוא ברומטר חברתי
חברת צמיגים קנדית רצתה לעורר מחדש את רוח החג בכריסמס, היא בנתה עץ אשוח בגובה 10 מטר, מקושט ב-3000 נורות מתוכנתות אשר מופעלות בהתאם לרוח חג המולד המקוון של האומה! כלי ניטור במדיה החברתיים סרקו בלוגים, פורומים, רשתות חברתיות, ואתרי חדשות בחיפוש אחר הודעות ומסרים המכילים מגוון רחב של מילות מפתח בנושא חג המולד, ולאחר מכן בעזרת תוכנה מיוחדת הם המחישו את המידע הזה בעזרת התאורה שעל העץ.
מרתון אינטראקטיבי
במרתון חוף הזהב, ASICS חילקה לכל רץ צ'יפ ששידר ישירות לפייסבוק שלו בזמן אמת כל תחנה שהוא עבר במרתון, את זמן הריצה שלו, המרחק שהוא עבר והמיקום שלו על המפה, כדי שכל החברים יוכלו לעקוב אחר הריצה. אבל הם הגדילו לעשות ואפשרו לחברים להקליט קטע וידאו שבו הם מעודדים את הרץ שלהם, סרטון העידוד האישי התנגן על מסכי ענק בנקודות הקשות של המרוץ בדיוק ברגע שהרץ התקרב למסך.
לראות את הצלילים
DENON רצו להמחיש שעם האוזניות האיכותיות שלהם אתה לא רק שומע את המוסיקה - אתה מרגיש אותה. הם יצרו את אפליקציה חווייתית שמאפשרת לך למדוד וירטואלית אוזניות, והופכת את הפנים שלך לסוג של אקולייזר אישי ודינמי, אשר משתנה בהתאם למוסיקה שאתה שומע.
כדי ליצור את הדמות שלכם -
6 דברים שאתה עלול לפספס כשאתה קורא עיתון
מתוך רצון להוכיח את זכות הקיום של עיתונים בימינו, ערכו איגוד המוציאים לאור של העיתונים בבלגיה, ניסוי נחמד ומשעשע. הם נתנו ל-3 מפרסמים מובילים נסיעה חופשית ברכב עם נהג פרטי, כדי שהם ינצלו את זמן הנסיעה בדרכם לעבודה לקריאת עיתון. במקביל, הם ניסו להסיח את דעתם בדרכים שונות ומשונות לא הצלחה, מה שאמור להמחיש את היתרון של העיתון ככלי שמצליח לשמור על תשומת ליבו של הקורא בצורה יעילה.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
