נהג פרטי בתחתונים, אסטרונאוט ואיש עולה באש: מה יגרום לכם לפספס הכל?
TOP5 דיגיטל של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: BMW, חברת צמיגים קנדית במהלך לחג המולד, ASICS, DENON ואיגוד המו"לים של בלגיה.
.
לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
BMW פותחת חלון לעתיד
כדי להשיק את סדרת BMW-i בעלת המראה העתידני - הפכה החברה חלון ברחוב סואן בניו-יורק להשתקפות דיגיטלית של המציאות. מכוניות שעברו ברחוב יכלו לראות את ההשתקפות הדיגיטלית שלהם בזמן אמת, בצורת הדגמים החדשים של BMW-i, כדי להמחיש עד כמה העתיד הוא קרוב - ההשקה מתוכננת לסוף 2013.
עץ אשוח שהוא ברומטר חברתי
חברת צמיגים קנדית רצתה לעורר מחדש את רוח החג בכריסמס, היא בנתה עץ אשוח בגובה 10 מטר, מקושט ב-3000 נורות מתוכנתות אשר מופעלות בהתאם לרוח חג המולד המקוון של האומה! כלי ניטור במדיה החברתיים סרקו בלוגים, פורומים, רשתות חברתיות, ואתרי חדשות בחיפוש אחר הודעות ומסרים המכילים מגוון רחב של מילות מפתח בנושא חג המולד, ולאחר מכן בעזרת תוכנה מיוחדת הם המחישו את המידע הזה בעזרת התאורה שעל העץ.
מרתון אינטראקטיבי
במרתון חוף הזהב, ASICS חילקה לכל רץ צ'יפ ששידר ישירות לפייסבוק שלו בזמן אמת כל תחנה שהוא עבר במרתון, את זמן הריצה שלו, המרחק שהוא עבר והמיקום שלו על המפה, כדי שכל החברים יוכלו לעקוב אחר הריצה. אבל הם הגדילו לעשות ואפשרו לחברים להקליט קטע וידאו שבו הם מעודדים את הרץ שלהם, סרטון העידוד האישי התנגן על מסכי ענק בנקודות הקשות של המרוץ בדיוק ברגע שהרץ התקרב למסך.
לראות את הצלילים
DENON רצו להמחיש שעם האוזניות האיכותיות שלהם אתה לא רק שומע את המוסיקה - אתה מרגיש אותה. הם יצרו את אפליקציה חווייתית שמאפשרת לך למדוד וירטואלית אוזניות, והופכת את הפנים שלך לסוג של אקולייזר אישי ודינמי, אשר משתנה בהתאם למוסיקה שאתה שומע.
כדי ליצור את הדמות שלכם -
6 דברים שאתה עלול לפספס כשאתה קורא עיתון
מתוך רצון להוכיח את זכות הקיום של עיתונים בימינו, ערכו איגוד המוציאים לאור של העיתונים בבלגיה, ניסוי נחמד ומשעשע. הם נתנו ל-3 מפרסמים מובילים נסיעה חופשית ברכב עם נהג פרטי, כדי שהם ינצלו את זמן הנסיעה בדרכם לעבודה לקריאת עיתון. במקביל, הם ניסו להסיח את דעתם בדרכים שונות ומשונות לא הצלחה, מה שאמור להמחיש את היתרון של העיתון ככלי שמצליח לשמור על תשומת ליבו של הקורא בצורה יעילה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
