נהג פרטי בתחתונים, אסטרונאוט ואיש עולה באש: מה יגרום לכם לפספס הכל?
TOP5 דיגיטל של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: BMW, חברת צמיגים קנדית במהלך לחג המולד, ASICS, DENON ואיגוד המו"לים של בלגיה.
.
לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
BMW פותחת חלון לעתיד
כדי להשיק את סדרת BMW-i בעלת המראה העתידני - הפכה החברה חלון ברחוב סואן בניו-יורק להשתקפות דיגיטלית של המציאות. מכוניות שעברו ברחוב יכלו לראות את ההשתקפות הדיגיטלית שלהם בזמן אמת, בצורת הדגמים החדשים של BMW-i, כדי להמחיש עד כמה העתיד הוא קרוב - ההשקה מתוכננת לסוף 2013.
עץ אשוח שהוא ברומטר חברתי
חברת צמיגים קנדית רצתה לעורר מחדש את רוח החג בכריסמס, היא בנתה עץ אשוח בגובה 10 מטר, מקושט ב-3000 נורות מתוכנתות אשר מופעלות בהתאם לרוח חג המולד המקוון של האומה! כלי ניטור במדיה החברתיים סרקו בלוגים, פורומים, רשתות חברתיות, ואתרי חדשות בחיפוש אחר הודעות ומסרים המכילים מגוון רחב של מילות מפתח בנושא חג המולד, ולאחר מכן בעזרת תוכנה מיוחדת הם המחישו את המידע הזה בעזרת התאורה שעל העץ.
מרתון אינטראקטיבי
במרתון חוף הזהב, ASICS חילקה לכל רץ צ'יפ ששידר ישירות לפייסבוק שלו בזמן אמת כל תחנה שהוא עבר במרתון, את זמן הריצה שלו, המרחק שהוא עבר והמיקום שלו על המפה, כדי שכל החברים יוכלו לעקוב אחר הריצה. אבל הם הגדילו לעשות ואפשרו לחברים להקליט קטע וידאו שבו הם מעודדים את הרץ שלהם, סרטון העידוד האישי התנגן על מסכי ענק בנקודות הקשות של המרוץ בדיוק ברגע שהרץ התקרב למסך.
לראות את הצלילים
DENON רצו להמחיש שעם האוזניות האיכותיות שלהם אתה לא רק שומע את המוסיקה - אתה מרגיש אותה. הם יצרו את אפליקציה חווייתית שמאפשרת לך למדוד וירטואלית אוזניות, והופכת את הפנים שלך לסוג של אקולייזר אישי ודינמי, אשר משתנה בהתאם למוסיקה שאתה שומע.
כדי ליצור את הדמות שלכם -
6 דברים שאתה עלול לפספס כשאתה קורא עיתון
מתוך רצון להוכיח את זכות הקיום של עיתונים בימינו, ערכו איגוד המוציאים לאור של העיתונים בבלגיה, ניסוי נחמד ומשעשע. הם נתנו ל-3 מפרסמים מובילים נסיעה חופשית ברכב עם נהג פרטי, כדי שהם ינצלו את זמן הנסיעה בדרכם לעבודה לקריאת עיתון. במקביל, הם ניסו להסיח את דעתם בדרכים שונות ומשונות לא הצלחה, מה שאמור להמחיש את היתרון של העיתון ככלי שמצליח לשמור על תשומת ליבו של הקורא בצורה יעילה.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
