Extreme concept

הכירו את Imprego: דרך עצמית מהירה ליצירת פרסומות ודפי נחיתה במובייל

הפלטפורמה של Imprego, נותנתן החסות לתחרות Extreme Concept, מנגישה את הפרסום במובייל למשתמש הממוצע, ומבטיחה פרסומת למובייל בדקות
כתבי אייס |

המובייל כמדיה לפרסום הוא מזמן כבר לא סימן שאלה. השאלה שבעבר הייתה "האם?" הפכה בשנים האחרונות ל"איך". בהנחה (עובדתית) שכל משתמש ממוצע מבלה 20-30% מזמנו, במהלך היום, באינטראקציה עם מסך הסמארטפון שלו, מדובר בכלי שיווקי שחובה לצרף לתמהיל המדיה.

בדיוק בנקודה הזו נכנסת לתמונה חברת Imprego נותן החסות לתחרות Extreme Concept 2012 של אתר אייס, שמציעה דרך יעילה ומהירה ליצירת פרסומות ודפי נחיתה במובייל באופן עצמאי, מבלי להישען על משאביו של משרד פרסום, מתכנת או מעצב. דפי נחיתה סלולריים משמשים היום לקשר ישיר ובלתי אמצעי עם הלקוח ומשמשים מספר ערוצי שווק במקביל כמו באנרים, פרסום ריץ' מדיה, שווק SMS או אפילו דרך המייל - זה למעשה מגרש המשחקים בו Imprego מתמחה. החברה פונה גם למשרדי פרסום קטנים שיכולים לתת ללקוחות מענה לשיווק ופרסום במובייל באמצעות המערכת.

צביקה וגמן, סמנכ"ל המכירות ופיתוח עסקי ב- Imprego אומר לאייס: "הפרסום במובייל הוא יחסית סטטי. במקרה הטוב באנר שמהבהב. בווב הדבר נפתר על ידי פלאש אבל הפלאש נעלם מהעולם. השימוש בפלאש פחת ויש שימוש גובר ב-HTML 5. כדי לעשות מהם יותר מתמונה אתה צריך לתכנת, מה שאומר שאם אתה משרד פרסום אתה חייב במשרד את הפונקציה של המתכנתים, ברמת מיומנות גבוהה, ואתה גם צריך לתת להם עבודות באופן שוטף כדי שיישארו לעבוד אצלך".

Imprego היא למעשה פלטפורמת ענן שמעניקה למשתמשים אפשרות לתחילת עבודה והפקת תוצרים פרסומיים בזמן אמת ובאופן מיידי, מרגע הכניסה לאתר. וגמן מסביר: "יש לפלטפורמה יכולות אדירות. מצד אחד לקחת את המכשיר לקצה גבול היכולת שלו - דברים ייחודים למדיה ומצד שני לאפשר חופש יכולות כמו בפלאש". עם זאת הוא מסייג ואומר: "ברור שאנחנו לא פלאש אבל אנחנו הפתרון הכי קרוב שמאפשר שימוש לאנשים שאינם מתכנתים ולא מעצבים".

כאמור, הלקוחות של Imprego הם משרדי הפרסום השונים הפועלים בישראל ובחו"ל, וכעת מציעה הפלטפורמה את שירותיה לקהל הרחב. במקביל ללקוחות הגדולים יוכלו בעלי עסקים קטנים ועצמאים לייצר עמוד נחיתה שיציג את שירותיהם בצירוף URL אישי. המערכת מציעה טמפלטים (תבניות מוכנות) לשימוש מהיר ומצד שני מאפשרת למעצבים לעבוד על 'קאנבס' פתוח כדי למצות את מלוא הפוטנציאל.

סמנכ"ל הפיתוח מוסיף ואומר: "כשאתה עובד במערכת מסובכת יותר אתה צריך גב טכנולוגי. אנחנו נותנים ללקוחות שלנו את המוצר הכי מתוחכם שיש היום בעולם ליצירת דפי נחיתה שאינם סטטיים, אלא עשירים. מוצר שהוא ברמה גבוהה, כך שהתוצרת שלהם יכולה להגיע בקלות לרמת תוצרת של משרדי פרסום, זהה למקומות שפועלים עם הרבה משאבים - כל זה במקום אחד בלי צורך לעבוד עם אדם נוסף".

"המטרה שלנו" הוא מכריז, "היא להוציא את הצורך בתכנות מכל מה שקשור בריץ' מדיה. אתה, כמשתמש בעל רקע בסיסי בלבד תוכל לייצר באנרים חדשניים עם אלמנטים של 'גירוד' המסך, וידאו ועוד על הבאנר, ודברים נוספים שמגבירים את האפקטיביות ברמה גבוהה ובכלים פשוטים מאוד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.