Extreme concept

הכירו את Imprego: דרך עצמית מהירה ליצירת פרסומות ודפי נחיתה במובייל

הפלטפורמה של Imprego, נותנתן החסות לתחרות Extreme Concept, מנגישה את הפרסום במובייל למשתמש הממוצע, ומבטיחה פרסומת למובייל בדקות
כתבי אייס |

המובייל כמדיה לפרסום הוא מזמן כבר לא סימן שאלה. השאלה שבעבר הייתה "האם?" הפכה בשנים האחרונות ל"איך". בהנחה (עובדתית) שכל משתמש ממוצע מבלה 20-30% מזמנו, במהלך היום, באינטראקציה עם מסך הסמארטפון שלו, מדובר בכלי שיווקי שחובה לצרף לתמהיל המדיה.

בדיוק בנקודה הזו נכנסת לתמונה חברת Imprego נותן החסות לתחרות Extreme Concept 2012 של אתר אייס, שמציעה דרך יעילה ומהירה ליצירת פרסומות ודפי נחיתה במובייל באופן עצמאי, מבלי להישען על משאביו של משרד פרסום, מתכנת או מעצב. דפי נחיתה סלולריים משמשים היום לקשר ישיר ובלתי אמצעי עם הלקוח ומשמשים מספר ערוצי שווק במקביל כמו באנרים, פרסום ריץ' מדיה, שווק SMS או אפילו דרך המייל - זה למעשה מגרש המשחקים בו Imprego מתמחה. החברה פונה גם למשרדי פרסום קטנים שיכולים לתת ללקוחות מענה לשיווק ופרסום במובייל באמצעות המערכת.

צביקה וגמן, סמנכ"ל המכירות ופיתוח עסקי ב- Imprego אומר לאייס: "הפרסום במובייל הוא יחסית סטטי. במקרה הטוב באנר שמהבהב. בווב הדבר נפתר על ידי פלאש אבל הפלאש נעלם מהעולם. השימוש בפלאש פחת ויש שימוש גובר ב-HTML 5. כדי לעשות מהם יותר מתמונה אתה צריך לתכנת, מה שאומר שאם אתה משרד פרסום אתה חייב במשרד את הפונקציה של המתכנתים, ברמת מיומנות גבוהה, ואתה גם צריך לתת להם עבודות באופן שוטף כדי שיישארו לעבוד אצלך".

Imprego היא למעשה פלטפורמת ענן שמעניקה למשתמשים אפשרות לתחילת עבודה והפקת תוצרים פרסומיים בזמן אמת ובאופן מיידי, מרגע הכניסה לאתר. וגמן מסביר: "יש לפלטפורמה יכולות אדירות. מצד אחד לקחת את המכשיר לקצה גבול היכולת שלו - דברים ייחודים למדיה ומצד שני לאפשר חופש יכולות כמו בפלאש". עם זאת הוא מסייג ואומר: "ברור שאנחנו לא פלאש אבל אנחנו הפתרון הכי קרוב שמאפשר שימוש לאנשים שאינם מתכנתים ולא מעצבים".

כאמור, הלקוחות של Imprego הם משרדי הפרסום השונים הפועלים בישראל ובחו"ל, וכעת מציעה הפלטפורמה את שירותיה לקהל הרחב. במקביל ללקוחות הגדולים יוכלו בעלי עסקים קטנים ועצמאים לייצר עמוד נחיתה שיציג את שירותיהם בצירוף URL אישי. המערכת מציעה טמפלטים (תבניות מוכנות) לשימוש מהיר ומצד שני מאפשרת למעצבים לעבוד על 'קאנבס' פתוח כדי למצות את מלוא הפוטנציאל.

סמנכ"ל הפיתוח מוסיף ואומר: "כשאתה עובד במערכת מסובכת יותר אתה צריך גב טכנולוגי. אנחנו נותנים ללקוחות שלנו את המוצר הכי מתוחכם שיש היום בעולם ליצירת דפי נחיתה שאינם סטטיים, אלא עשירים. מוצר שהוא ברמה גבוהה, כך שהתוצרת שלהם יכולה להגיע בקלות לרמת תוצרת של משרדי פרסום, זהה למקומות שפועלים עם הרבה משאבים - כל זה במקום אחד בלי צורך לעבוד עם אדם נוסף".

"המטרה שלנו" הוא מכריז, "היא להוציא את הצורך בתכנות מכל מה שקשור בריץ' מדיה. אתה, כמשתמש בעל רקע בסיסי בלבד תוכל לייצר באנרים חדשניים עם אלמנטים של 'גירוד' המסך, וידאו ועוד על הבאנר, ודברים נוספים שמגבירים את האפקטיביות ברמה גבוהה ובכלים פשוטים מאוד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.