Extreme concept

הכירו את Imprego: דרך עצמית מהירה ליצירת פרסומות ודפי נחיתה במובייל

הפלטפורמה של Imprego, נותנתן החסות לתחרות Extreme Concept, מנגישה את הפרסום במובייל למשתמש הממוצע, ומבטיחה פרסומת למובייל בדקות
כתבי אייס |

המובייל כמדיה לפרסום הוא מזמן כבר לא סימן שאלה. השאלה שבעבר הייתה "האם?" הפכה בשנים האחרונות ל"איך". בהנחה (עובדתית) שכל משתמש ממוצע מבלה 20-30% מזמנו, במהלך היום, באינטראקציה עם מסך הסמארטפון שלו, מדובר בכלי שיווקי שחובה לצרף לתמהיל המדיה.

בדיוק בנקודה הזו נכנסת לתמונה חברת Imprego נותן החסות לתחרות Extreme Concept 2012 של אתר אייס, שמציעה דרך יעילה ומהירה ליצירת פרסומות ודפי נחיתה במובייל באופן עצמאי, מבלי להישען על משאביו של משרד פרסום, מתכנת או מעצב. דפי נחיתה סלולריים משמשים היום לקשר ישיר ובלתי אמצעי עם הלקוח ומשמשים מספר ערוצי שווק במקביל כמו באנרים, פרסום ריץ' מדיה, שווק SMS או אפילו דרך המייל - זה למעשה מגרש המשחקים בו Imprego מתמחה. החברה פונה גם למשרדי פרסום קטנים שיכולים לתת ללקוחות מענה לשיווק ופרסום במובייל באמצעות המערכת.

צביקה וגמן, סמנכ"ל המכירות ופיתוח עסקי ב- Imprego אומר לאייס: "הפרסום במובייל הוא יחסית סטטי. במקרה הטוב באנר שמהבהב. בווב הדבר נפתר על ידי פלאש אבל הפלאש נעלם מהעולם. השימוש בפלאש פחת ויש שימוש גובר ב-HTML 5. כדי לעשות מהם יותר מתמונה אתה צריך לתכנת, מה שאומר שאם אתה משרד פרסום אתה חייב במשרד את הפונקציה של המתכנתים, ברמת מיומנות גבוהה, ואתה גם צריך לתת להם עבודות באופן שוטף כדי שיישארו לעבוד אצלך".

Imprego היא למעשה פלטפורמת ענן שמעניקה למשתמשים אפשרות לתחילת עבודה והפקת תוצרים פרסומיים בזמן אמת ובאופן מיידי, מרגע הכניסה לאתר. וגמן מסביר: "יש לפלטפורמה יכולות אדירות. מצד אחד לקחת את המכשיר לקצה גבול היכולת שלו - דברים ייחודים למדיה ומצד שני לאפשר חופש יכולות כמו בפלאש". עם זאת הוא מסייג ואומר: "ברור שאנחנו לא פלאש אבל אנחנו הפתרון הכי קרוב שמאפשר שימוש לאנשים שאינם מתכנתים ולא מעצבים".

כאמור, הלקוחות של Imprego הם משרדי הפרסום השונים הפועלים בישראל ובחו"ל, וכעת מציעה הפלטפורמה את שירותיה לקהל הרחב. במקביל ללקוחות הגדולים יוכלו בעלי עסקים קטנים ועצמאים לייצר עמוד נחיתה שיציג את שירותיהם בצירוף URL אישי. המערכת מציעה טמפלטים (תבניות מוכנות) לשימוש מהיר ומצד שני מאפשרת למעצבים לעבוד על 'קאנבס' פתוח כדי למצות את מלוא הפוטנציאל.

סמנכ"ל הפיתוח מוסיף ואומר: "כשאתה עובד במערכת מסובכת יותר אתה צריך גב טכנולוגי. אנחנו נותנים ללקוחות שלנו את המוצר הכי מתוחכם שיש היום בעולם ליצירת דפי נחיתה שאינם סטטיים, אלא עשירים. מוצר שהוא ברמה גבוהה, כך שהתוצרת שלהם יכולה להגיע בקלות לרמת תוצרת של משרדי פרסום, זהה למקומות שפועלים עם הרבה משאבים - כל זה במקום אחד בלי צורך לעבוד עם אדם נוסף".

"המטרה שלנו" הוא מכריז, "היא להוציא את הצורך בתכנות מכל מה שקשור בריץ' מדיה. אתה, כמשתמש בעל רקע בסיסי בלבד תוכל לייצר באנרים חדשניים עם אלמנטים של 'גירוד' המסך, וידאו ועוד על הבאנר, ודברים נוספים שמגבירים את האפקטיביות ברמה גבוהה ובכלים פשוטים מאוד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה

טבלת רייטינג מעודכנת, המספרים, השינויים וכמה אנשים צופים בגיא פינס? 

רן קידר |

הנתונים מראים שליטה כמעט אבסולוטית, לכל הפחות במה שנוגע למקום הראשון ברצועות המשמעותיות ביותר בטלוויזיה, מהדורת החדשות המרכזיות והפריים טיים, כולן, בשליטת קשת. ובכלל - קשת היא מונופול לא מוצהר. מונופול מול המפרסמים שאת השאריות מעבירים לערוצים אחרים. 

המהדורה המובילה היא של קשת 12 עם 15.9% ברייטינג ו-394 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 7.9% ו-218 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 5.2% ו-121 אלף צופים וכאן 11, שחזרה למימדים "רגילים", עם 2.6% ו-68 אלף צופים. חדשות 12 היא התוכנית הכי נצפית בכלל - בקרב כל הסגמנטים, גם מול תוכניות הבידור והפריים טיים. 

פריים טיים

גם בפריים טיים קשת הובילה, עם "נוטוק" המקורית שעמדה על 14.8% רייטינג ו-338 אלף צופים. אחריה היה, איך לא, ריאליטי אוכל, כש-"משחקי השף" הגיעו למקום השני עם 10.4% ו-237 אלף צופים, ובמקום השלישי היו הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 8.9% ויותר צופים מהמקום השני, עם 241 אלף צופים. את הרשימה סגרה "זמן אמת" התיעודית של כאן 11, עם 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.5% ו-73 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים ואילו רשת סגרה את הרשימה עם 1.7% ו-34 אלף צופים.

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 10.2% ברייטינג ו-236 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 7.1% רייטינג ו-173 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם 6.2% ו-160 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא בפער משמעותי עם 4.5% ו-115 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-156 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.3% ו-133 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 3.6% ו-84 אלף צופים.