הכירו את Imprego: דרך עצמית מהירה ליצירת פרסומות ודפי נחיתה במובייל
המובייל כמדיה לפרסום הוא מזמן כבר לא סימן שאלה. השאלה שבעבר הייתה "האם?" הפכה בשנים האחרונות ל"איך". בהנחה (עובדתית) שכל משתמש ממוצע מבלה 20-30% מזמנו, במהלך היום, באינטראקציה עם מסך הסמארטפון שלו, מדובר בכלי שיווקי שחובה לצרף לתמהיל המדיה.
בדיוק בנקודה הזו נכנסת לתמונה חברת
צביקה וגמן, סמנכ"ל המכירות ופיתוח עסקי ב- Imprego אומר לאייס: "הפרסום במובייל הוא יחסית סטטי. במקרה הטוב באנר שמהבהב. בווב הדבר נפתר על ידי פלאש אבל הפלאש נעלם מהעולם. השימוש בפלאש פחת ויש שימוש גובר ב-HTML 5. כדי לעשות מהם יותר מתמונה אתה צריך לתכנת, מה שאומר שאם אתה משרד פרסום אתה חייב במשרד את הפונקציה של המתכנתים, ברמת מיומנות גבוהה, ואתה גם צריך לתת להם עבודות באופן שוטף כדי שיישארו לעבוד אצלך".
Imprego היא למעשה פלטפורמת ענן שמעניקה למשתמשים אפשרות לתחילת עבודה והפקת תוצרים פרסומיים בזמן אמת ובאופן מיידי, מרגע הכניסה לאתר. וגמן מסביר: "יש לפלטפורמה יכולות אדירות. מצד אחד לקחת את המכשיר לקצה גבול היכולת שלו - דברים ייחודים למדיה ומצד שני לאפשר חופש יכולות כמו בפלאש". עם זאת הוא מסייג ואומר: "ברור שאנחנו לא פלאש אבל אנחנו הפתרון הכי קרוב שמאפשר שימוש לאנשים שאינם מתכנתים ולא מעצבים".
כאמור, הלקוחות של Imprego הם משרדי הפרסום השונים הפועלים בישראל ובחו"ל, וכעת מציעה הפלטפורמה את שירותיה לקהל הרחב. במקביל ללקוחות הגדולים יוכלו בעלי עסקים קטנים ועצמאים לייצר עמוד נחיתה שיציג את שירותיהם בצירוף URL אישי. המערכת מציעה טמפלטים (תבניות מוכנות) לשימוש מהיר ומצד שני מאפשרת למעצבים לעבוד על 'קאנבס' פתוח כדי למצות את מלוא הפוטנציאל.
סמנכ"ל הפיתוח מוסיף ואומר: "כשאתה עובד במערכת מסובכת יותר אתה צריך גב טכנולוגי. אנחנו נותנים ללקוחות שלנו את המוצר הכי מתוחכם שיש היום בעולם ליצירת דפי נחיתה שאינם סטטיים, אלא עשירים. מוצר שהוא ברמה גבוהה, כך שהתוצרת שלהם יכולה להגיע בקלות לרמת תוצרת של משרדי פרסום, זהה למקומות שפועלים עם הרבה משאבים - כל זה במקום אחד בלי צורך לעבוד עם אדם נוסף".
"המטרה שלנו" הוא מכריז, "היא להוציא את הצורך בתכנות מכל מה שקשור בריץ' מדיה. אתה, כמשתמש בעל רקע בסיסי בלבד תוכל לייצר באנרים חדשניים עם אלמנטים של 'גירוד' המסך, וידאו ועוד על הבאנר, ודברים נוספים שמגבירים את האפקטיביות ברמה גבוהה ובכלים פשוטים מאוד".

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.