ניסים משעל משעל חם
צילום: יוני המנחם

'עוצמה לישראל' נגד התכנית 'משעל חם': "למרות שקיבלנו 2 מנדטים - לא הוזכרנו"

בתנועת הימין עליה נמנים הח"כים אלדד ובן ארי, טוענים כי למרות שקיבלו בסקר 2 מנדטים, לא הוזכרו. רשת: "הצגנו רק רשימות גדולות ובינוניות"
אלכסנדר כץ | (4)

האם הפקת התכנית 'משעל חם' מדירה את תנועת הימין 'עוצמה לישראל', עליה נמנים 2 חברי כנסת מכהנים? במכתב שהועבר בשבוע שעבר לזכיינית רשת, מביע פעיל הימין עו"ד איתמר בן-גביר, פליאה על כך שבסקר שפורסם לפני כשבועיים, לא אוזכר מניין המנדטים שקיבלה הרשימה. בשל כך מאיימים ב'עוצמה' לפנות בתלונה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט רובינשטיין ולמועצת הרשות השנייה.

"בעת הפרסום החליט מאן דהוא להשמיט מתוצאות הסקר את העובדה שרשימת 'עוצמה לישראל' קיבלה 2 מנדטים", כתב בן-גביר, מקום רביעי ברשימה. לדבריו, "בשיחתי עם עליזה אריה ארנון (מ'סלוצקי אפיקי הפקות', המפיקה את 'משעל חם', א"כ), היא ניסתה להסביר כי המערכת לא מפרסמת תוצאות של מפלגות שלא עברו את אחוז החסימה (אולם) מבירור שערכתי עולה כי בנסיבות מסוימות (התלויות באחוז הצבעה) תוצאה זו דווקא כן עוברת את אחוז החסימה. יתרה מזאת, במהלך השיחה עם אריה ארנון הובהר לפתע כי במהלך הסקר פורסמה תוצאה של 'קדימה' שקיבלה על פי הסקר, פחות קולות מעוצמה לישראל".

בן-גביר ציין במכתבו כי הוא מבין שאין צורך לפרסם כל רשימה הזוכה ב-0 מנדטים, אולם לדבריו רשימתו קיבלה 2 מנדטים, ועשויה להיכנס לכנסת. "אין ספק שהשמטת שמה של 'עוצמה לישראל' מהווה הפרה בוטה של הוראות חוק הבחירות ( דרכי תעמולה ) תשי"ט... (כאשר)... תכלית הוראות אלה לפרסם תוצאות מדויקות של סקרי בחירות ללא כל הטיה".

גורם בהפקה אמר היום לאייס כי על פי הסקר, קיבלה רשימת 'עוצמה לישראל' מנדט אחד, שכאמור אינו נמצא בטווח אחוז החסימה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יעל 22/12/2012 23:16
    הגב לתגובה זו
    אני מציעה לכל בר דעת מהפוליטיקה, לא להיות אורח בתוכנית כ"כ עלובה ופוגעת. הגיע הזמן שמשעל לא ירוויח מהרוע שלו כ"כ הרבה כסף, על תוכנית נמוכה .
  • 3.
    ישראל 14/12/2012 01:43
    הגב לתגובה זו
    התודעה שהנוגעים בדבר רצו להשיג בזה שהשמיטו את מפלגת "עוצמה לישראל" בראשות ד"ר אריה אלדד וד"ר מיכאל בן ארי יצאה אחרת לגמרי, בסה"כ הציבור רואה מי הם בעלי האינטרסים שפועלים נגד החוק ומי הם האנשים שמייצגים כמה מנדטים בעם בצורה הכי לגיטימית שיכול להיות
  • 2.
    עוצמה 14/12/2012 01:04
    הגב לתגובה זו
    עובדים ובוחרים לפי השקורת השמלאנית האנטישמית הזאת די נמאס צריך ערוץ עם דעות ימניות נמאס משנאת ישראל הזאת דייייייייייייי
  • 1.
    מאכזב. הייתי בטוח שנסים משעל הגון. (ל"ת)
    משה 11/12/2012 02:51
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״