ניסים משעל משעל חם
צילום: יוני המנחם

'עוצמה לישראל' נגד התכנית 'משעל חם': "למרות שקיבלנו 2 מנדטים - לא הוזכרנו"

בתנועת הימין עליה נמנים הח"כים אלדד ובן ארי, טוענים כי למרות שקיבלו בסקר 2 מנדטים, לא הוזכרו. רשת: "הצגנו רק רשימות גדולות ובינוניות"
אלכסנדר כץ | (4)

האם הפקת התכנית 'משעל חם' מדירה את תנועת הימין 'עוצמה לישראל', עליה נמנים 2 חברי כנסת מכהנים? במכתב שהועבר בשבוע שעבר לזכיינית רשת, מביע פעיל הימין עו"ד איתמר בן-גביר, פליאה על כך שבסקר שפורסם לפני כשבועיים, לא אוזכר מניין המנדטים שקיבלה הרשימה. בשל כך מאיימים ב'עוצמה' לפנות בתלונה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט רובינשטיין ולמועצת הרשות השנייה.

"בעת הפרסום החליט מאן דהוא להשמיט מתוצאות הסקר את העובדה שרשימת 'עוצמה לישראל' קיבלה 2 מנדטים", כתב בן-גביר, מקום רביעי ברשימה. לדבריו, "בשיחתי עם עליזה אריה ארנון (מ'סלוצקי אפיקי הפקות', המפיקה את 'משעל חם', א"כ), היא ניסתה להסביר כי המערכת לא מפרסמת תוצאות של מפלגות שלא עברו את אחוז החסימה (אולם) מבירור שערכתי עולה כי בנסיבות מסוימות (התלויות באחוז הצבעה) תוצאה זו דווקא כן עוברת את אחוז החסימה. יתרה מזאת, במהלך השיחה עם אריה ארנון הובהר לפתע כי במהלך הסקר פורסמה תוצאה של 'קדימה' שקיבלה על פי הסקר, פחות קולות מעוצמה לישראל".

בן-גביר ציין במכתבו כי הוא מבין שאין צורך לפרסם כל רשימה הזוכה ב-0 מנדטים, אולם לדבריו רשימתו קיבלה 2 מנדטים, ועשויה להיכנס לכנסת. "אין ספק שהשמטת שמה של 'עוצמה לישראל' מהווה הפרה בוטה של הוראות חוק הבחירות ( דרכי תעמולה ) תשי"ט... (כאשר)... תכלית הוראות אלה לפרסם תוצאות מדויקות של סקרי בחירות ללא כל הטיה".

גורם בהפקה אמר היום לאייס כי על פי הסקר, קיבלה רשימת 'עוצמה לישראל' מנדט אחד, שכאמור אינו נמצא בטווח אחוז החסימה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יעל 22/12/2012 23:16
    הגב לתגובה זו
    אני מציעה לכל בר דעת מהפוליטיקה, לא להיות אורח בתוכנית כ"כ עלובה ופוגעת. הגיע הזמן שמשעל לא ירוויח מהרוע שלו כ"כ הרבה כסף, על תוכנית נמוכה .
  • 3.
    ישראל 14/12/2012 01:43
    הגב לתגובה זו
    התודעה שהנוגעים בדבר רצו להשיג בזה שהשמיטו את מפלגת "עוצמה לישראל" בראשות ד"ר אריה אלדד וד"ר מיכאל בן ארי יצאה אחרת לגמרי, בסה"כ הציבור רואה מי הם בעלי האינטרסים שפועלים נגד החוק ומי הם האנשים שמייצגים כמה מנדטים בעם בצורה הכי לגיטימית שיכול להיות
  • 2.
    עוצמה 14/12/2012 01:04
    הגב לתגובה זו
    עובדים ובוחרים לפי השקורת השמלאנית האנטישמית הזאת די נמאס צריך ערוץ עם דעות ימניות נמאס משנאת ישראל הזאת דייייייייייייי
  • 1.
    מאכזב. הייתי בטוח שנסים משעל הגון. (ל"ת)
    משה 11/12/2012 02:51
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.