TOP5 DIGITAL

יה מאן: איך מותג בירה ג'מייקיני הפך חנות פינתית בלונדון למופע מוזיקלי

TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכים בולטים מסביב לעולם. עוד במדור: איך החיים נראים בסלואו-מושן ואפל במהלך תרומות דיגיטלי נפלא
משה קרסיק | (1)
אחי יש לך אפליקציה? אני צריך להגיע לבאר שבע. תגיד, זה רק אני? או שהאיש הזה בתוך השלט עשה לי עכשיו שלום עם היד? זה מדהים איך הזמן רץ ואז פתאום הוא מאט! תאמינו או לא - אבל הכל מתבהר אם רק ממשיכים לקרוא. השבוע ב-TOP5: מותג בירה מג'מייקה, סמסונג, קסדת Slow motion, אפל ויונדאי. לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -לחצו כאן להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן נשבע לך שלא עשיתי כלום, רק נגעתי בבירה Red Stripe - מותג בירה מג'מייקה, הפך חנות פינתית פשוטה במזרח לונדון לחוויה מוזיקלית יוצאת דופן של שירה וריקוד, כל מה שצריך כדי להתחיל את החגיגה, זה פשוט להושיט את היד ולבחור במוצר הנכון. תלחצו על הלינק ותתכוננו לחייך: מאחורי הקלעים שלט חוצות LIVE עם ה- Samsung Note 10.1 קריקטוריסטים יכולים לעבור ליצור בדיגיטל. איך מבליטים את הפיצ'ר המהמם הזה? פשוט מאוד! מכניסים קריקטוריסט לתוך שלט חוצות - זה כבר ימשוך תשומת לב. זו כתבה שאתם חייבים להתעכב עליה - ולהאיץ חזרה! כמה פעמים אמרתם לעצמכם - די! אני רוצה לעצור או לפחות להאט קצת את הקצב. הקסדה הזו עושה את זה סוף סוף, היא מאפשרת לכם להכניס את החיים ל-slow motion בזמן אמת!

The Decelerator Helmet - A slow motion for Real Life from Lorenz Potthast on Vimeo.

לכתבה - לחצו כאן איך חשיבה מחוץ לקופסה - יכולה להניב קופסה מקורית אפל במהלך לקראת החגים - במשך שבוע אפשר יהיה לתרום אפליקציות שכבר לא בשימוש (וגם כאלה שכן) ל"קופסת התרומות" ואפל יתרמו בשמכם את השווי של האפליקציה לנזקקים.

Apple Donation Box from Philip Hovensjö on Vimeo.

נסיעת מבחן וירטואלית בהשקה של יונדאי i30 בדרום אפריקה, הפכו את נסיעת המבחן למשחק מהנה, דרכו הם הצליחו להעביר את התכונות של הרכב. אנשים הוזמנו לנסיעת מבחן וירטואלית בה הם התחרו מול צוותים אחרים בערים השונות. כל התגובות שלהם בזמן המשחק צולמו וגם עודכנו LIVE בעמוד הפייסבוק שלהם.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כמעט נכון 04/12/2012 13:56
    הגב לתגובה זו
    הרעיון של קופסת התרומות של אפל בהחלט נחמד. רק חבל שהוא יוזמה של סטודנטים בלבד :) : http://www.psfk.com/2012/11/donate-unused-apps-to-charity.html
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.