כבר לא מע"צ: קמפיין המיתוג מחדש של נתיבי ישראל הושק בהובלת אשכנזי זלצמן

היקף התקציב למהלך במסגרתו מותגה מע"צ לשעבר כחברת נתיבי ישראל לא נחשף אך לפי הערכות בשוק הוא עומד על כ-3 מיליון שקלים
כתבי אייס | (6)

חברת נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר) השיקה בסוף השבוע את שמה החדש באמצעות משרד הפרסום אשכנזי זלצמן.

במסגרת מהלך ההשקה הופק קמפיין משולב ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט המציג את חזון התחבורה החדש של ישראל שמקצר משמעותית את המרחק ואת הזמן בין הצפון, הדרום והמרכז.

בקמפיין מזמינה נתיבי ישראל את הציבור הרחב להתקשר למוקד התנועה שלה (2120*) לקבלת מידע על פקקים, מסלולי נסיעה ודיווח על מפגעים.

את הקמפיין מוביל השיר "יחד כל הדרך" של קובי אושרת ושימרית אור שזכה לגירסה חדשה בעיבודו של שמוליק נויפלד ובשירתה של הזמרת חני דינור.

במסגרת הקמפיין הופצו ב-7 ימים של ידיעות אחרונות 600 אלף מפות כבישים מלאות של ישראל, הכוללות גם פירוט של 40 הפרוייקטים המרכזיים שנתיבי ישראל תבנה ותסלול בשנים הקרובות. גודלו של תקציב הקמפיין לא נמסר אך על פי הערכות בענף הוא יעמוד על כ-3 מליון שקלים.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שם שלישי בעשור אחד.. 05/12/2012 11:06
    הגב לתגובה זו
    זה בערך הקמפיין השלישי שהחברה הזו עושה בעשר שנים. קמפיין של חברה ממשלתית על שינוי שם נראה כמו נושא לחקירה פלילית
  • 3.
    קמפיין על כלום שלא אומר כלום לאף אחד (ל"ת)
    מנחם קציל 04/12/2012 19:58
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אחלה גינגל, הגרסה הכי טובה שנעשתה לשיר יחד (ל"ת)
    יואב 04/12/2012 15:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נ 04/12/2012 14:19
    הגב לתגובה זו
    3 מיליון שקלים לקמפיין מיתוג ו-0 שקלים להצלת חיים בצמתים מסוכנים
  • ג'ינג'י 04/12/2012 15:45
    הגב לתגובה זו
    מה קשור? משקיעים במיחלוף ושיפור צמתים, עושים מהפיכה תחבורתית, זה לוקח זמן וכן גם צריך להשקיע כסף במיתוג... מה קרה
  • רוני 04/12/2012 17:28
    למה חברה כזאת צריכה לעשות קמפיין מיתוג? אם היא יודעת לעשות - שתעשה. למה להודיע על הפרויקטים המרכזיים שהיא עומדת לעשות? זמן בחירות? מה זה תורם לציבור שהיא מודיעה לו על כוונותיה? שתעשה יחסי ציבור, אם זה כ"כ חשוב לראשיה. זה לא עולה 3 מיליון!!
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.