כבר לא מע"צ: קמפיין המיתוג מחדש של נתיבי ישראל הושק בהובלת אשכנזי זלצמן

היקף התקציב למהלך במסגרתו מותגה מע"צ לשעבר כחברת נתיבי ישראל לא נחשף אך לפי הערכות בשוק הוא עומד על כ-3 מיליון שקלים
כתבי אייס | (6)

חברת נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר) השיקה בסוף השבוע את שמה החדש באמצעות משרד הפרסום אשכנזי זלצמן.

במסגרת מהלך ההשקה הופק קמפיין משולב ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט המציג את חזון התחבורה החדש של ישראל שמקצר משמעותית את המרחק ואת הזמן בין הצפון, הדרום והמרכז.

בקמפיין מזמינה נתיבי ישראל את הציבור הרחב להתקשר למוקד התנועה שלה (2120*) לקבלת מידע על פקקים, מסלולי נסיעה ודיווח על מפגעים.

את הקמפיין מוביל השיר "יחד כל הדרך" של קובי אושרת ושימרית אור שזכה לגירסה חדשה בעיבודו של שמוליק נויפלד ובשירתה של הזמרת חני דינור.

במסגרת הקמפיין הופצו ב-7 ימים של ידיעות אחרונות 600 אלף מפות כבישים מלאות של ישראל, הכוללות גם פירוט של 40 הפרוייקטים המרכזיים שנתיבי ישראל תבנה ותסלול בשנים הקרובות. גודלו של תקציב הקמפיין לא נמסר אך על פי הערכות בענף הוא יעמוד על כ-3 מליון שקלים.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שם שלישי בעשור אחד.. 05/12/2012 11:06
    הגב לתגובה זו
    זה בערך הקמפיין השלישי שהחברה הזו עושה בעשר שנים. קמפיין של חברה ממשלתית על שינוי שם נראה כמו נושא לחקירה פלילית
  • 3.
    קמפיין על כלום שלא אומר כלום לאף אחד (ל"ת)
    מנחם קציל 04/12/2012 19:58
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אחלה גינגל, הגרסה הכי טובה שנעשתה לשיר יחד (ל"ת)
    יואב 04/12/2012 15:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נ 04/12/2012 14:19
    הגב לתגובה זו
    3 מיליון שקלים לקמפיין מיתוג ו-0 שקלים להצלת חיים בצמתים מסוכנים
  • ג'ינג'י 04/12/2012 15:45
    הגב לתגובה זו
    מה קשור? משקיעים במיחלוף ושיפור צמתים, עושים מהפיכה תחבורתית, זה לוקח זמן וכן גם צריך להשקיע כסף במיתוג... מה קרה
  • רוני 04/12/2012 17:28
    למה חברה כזאת צריכה לעשות קמפיין מיתוג? אם היא יודעת לעשות - שתעשה. למה להודיע על הפרויקטים המרכזיים שהיא עומדת לעשות? זמן בחירות? מה זה תורם לציבור שהיא מודיעה לו על כוונותיה? שתעשה יחסי ציבור, אם זה כ"כ חשוב לראשיה. זה לא עולה 3 מיליון!!
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״