כבר לא מע"צ: קמפיין המיתוג מחדש של נתיבי ישראל הושק בהובלת אשכנזי זלצמן

היקף התקציב למהלך במסגרתו מותגה מע"צ לשעבר כחברת נתיבי ישראל לא נחשף אך לפי הערכות בשוק הוא עומד על כ-3 מיליון שקלים
כתבי אייס | (6)

חברת נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר) השיקה בסוף השבוע את שמה החדש באמצעות משרד הפרסום אשכנזי זלצמן.

במסגרת מהלך ההשקה הופק קמפיין משולב ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט המציג את חזון התחבורה החדש של ישראל שמקצר משמעותית את המרחק ואת הזמן בין הצפון, הדרום והמרכז.

בקמפיין מזמינה נתיבי ישראל את הציבור הרחב להתקשר למוקד התנועה שלה (2120*) לקבלת מידע על פקקים, מסלולי נסיעה ודיווח על מפגעים. את הקמפיין מוביל השיר "יחד כל הדרך" של קובי אושרת ושימרית אור שזכה לגירסה חדשה בעיבודו של שמוליק נויפלד ובשירתה של הזמרת חני דינור.

במסגרת הקמפיין הופצו ב-7 ימים של ידיעות אחרונות 600 אלף מפות כבישים מלאות של ישראל, הכוללות גם פירוט של 40 הפרוייקטים המרכזיים שנתיבי ישראל תבנה ותסלול בשנים הקרובות. גודלו של תקציב הקמפיין לא נמסר אך על פי הערכות בענף הוא יעמוד על כ-3 מליון שקלים.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שם שלישי בעשור אחד.. 05/12/2012 11:06
    הגב לתגובה זו
    זה בערך הקמפיין השלישי שהחברה הזו עושה בעשר שנים. קמפיין של חברה ממשלתית על שינוי שם נראה כמו נושא לחקירה פלילית
  • 3.
    קמפיין על כלום שלא אומר כלום לאף אחד (ל"ת)
    מנחם קציל 04/12/2012 19:58
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אחלה גינגל, הגרסה הכי טובה שנעשתה לשיר יחד (ל"ת)
    יואב 04/12/2012 15:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נ 04/12/2012 14:19
    הגב לתגובה זו
    3 מיליון שקלים לקמפיין מיתוג ו-0 שקלים להצלת חיים בצמתים מסוכנים
  • ג'ינג'י 04/12/2012 15:45
    הגב לתגובה זו
    מה קשור? משקיעים במיחלוף ושיפור צמתים, עושים מהפיכה תחבורתית, זה לוקח זמן וכן גם צריך להשקיע כסף במיתוג... מה קרה
  • רוני 04/12/2012 17:28
    למה חברה כזאת צריכה לעשות קמפיין מיתוג? אם היא יודעת לעשות - שתעשה. למה להודיע על הפרויקטים המרכזיים שהיא עומדת לעשות? זמן בחירות? מה זה תורם לציבור שהיא מודיעה לו על כוונותיה? שתעשה יחסי ציבור, אם זה כ"כ חשוב לראשיה. זה לא עולה 3 מיליון!!