כבר לא מע"צ: קמפיין המיתוג מחדש של נתיבי ישראל הושק בהובלת אשכנזי זלצמן

היקף התקציב למהלך במסגרתו מותגה מע"צ לשעבר כחברת נתיבי ישראל לא נחשף אך לפי הערכות בשוק הוא עומד על כ-3 מיליון שקלים
כתבי אייס | (6)

חברת נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר) השיקה בסוף השבוע את שמה החדש באמצעות משרד הפרסום אשכנזי זלצמן.

במסגרת מהלך ההשקה הופק קמפיין משולב ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט המציג את חזון התחבורה החדש של ישראל שמקצר משמעותית את המרחק ואת הזמן בין הצפון, הדרום והמרכז.

בקמפיין מזמינה נתיבי ישראל את הציבור הרחב להתקשר למוקד התנועה שלה (2120*) לקבלת מידע על פקקים, מסלולי נסיעה ודיווח על מפגעים.

את הקמפיין מוביל השיר "יחד כל הדרך" של קובי אושרת ושימרית אור שזכה לגירסה חדשה בעיבודו של שמוליק נויפלד ובשירתה של הזמרת חני דינור.

במסגרת הקמפיין הופצו ב-7 ימים של ידיעות אחרונות 600 אלף מפות כבישים מלאות של ישראל, הכוללות גם פירוט של 40 הפרוייקטים המרכזיים שנתיבי ישראל תבנה ותסלול בשנים הקרובות. גודלו של תקציב הקמפיין לא נמסר אך על פי הערכות בענף הוא יעמוד על כ-3 מליון שקלים.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שם שלישי בעשור אחד.. 05/12/2012 11:06
    הגב לתגובה זו
    זה בערך הקמפיין השלישי שהחברה הזו עושה בעשר שנים. קמפיין של חברה ממשלתית על שינוי שם נראה כמו נושא לחקירה פלילית
  • 3.
    קמפיין על כלום שלא אומר כלום לאף אחד (ל"ת)
    מנחם קציל 04/12/2012 19:58
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אחלה גינגל, הגרסה הכי טובה שנעשתה לשיר יחד (ל"ת)
    יואב 04/12/2012 15:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נ 04/12/2012 14:19
    הגב לתגובה זו
    3 מיליון שקלים לקמפיין מיתוג ו-0 שקלים להצלת חיים בצמתים מסוכנים
  • ג'ינג'י 04/12/2012 15:45
    הגב לתגובה זו
    מה קשור? משקיעים במיחלוף ושיפור צמתים, עושים מהפיכה תחבורתית, זה לוקח זמן וכן גם צריך להשקיע כסף במיתוג... מה קרה
  • רוני 04/12/2012 17:28
    למה חברה כזאת צריכה לעשות קמפיין מיתוג? אם היא יודעת לעשות - שתעשה. למה להודיע על הפרויקטים המרכזיים שהיא עומדת לעשות? זמן בחירות? מה זה תורם לציבור שהיא מודיעה לו על כוונותיה? שתעשה יחסי ציבור, אם זה כ"כ חשוב לראשיה. זה לא עולה 3 מיליון!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.