DELETE
צילום: צילום מסך: ערוץ 2
רייטינג

ערוצי הטלוויזיה עברו למשדרים מיוחדים: 52% רייטינג ל-3 מהדורות המרכזיות

תחילת מבצע 'עמוד ענן': 33.2% צפו במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2. 'מצב האומה' חזקה עם 25.4%, מול 16.9% ל'פנים אמיתיות' של אמנון לוי
אלכסנדר כץ |

ערוצי הטלוויזיה השונים שינו אתמול (יום ד') את לוחות השידורים, עם חיסולו של בכיר החמאס אחמד ג'אברי, ותחילת מבצע עמוד ענן. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מהדורת החדשות המרכזית של 'חדשות 2' רשמה נתון גבוה מאד של 33.2%, במהדורת 'חדשות 10' צפו 11.2%, ואילו ב'מבט' (ערוץ 1) צפו 7.7%. המהדורה המוקדמת של 'חדשות 2' קיבלה 23%, וזו של ערוץ 10 עם 8.6%.

'רשת' וערוץ 10 בחרו בין שידורי האקטואליה לשדר גם חלק מהתכניות הרגילות שלהם: 'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) רשמה נתון גבוה של 25.4%, ואילו 'פנים אמיתיות' (ערוץ 10) קיבלה 16.9% נאים מאד.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

מהדורה מיוחדת של 'חדשות 2' ששודרה בלילה, הניבה 18.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-11.2% גבוהים, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 9.2%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) הניבה 6.8%.

עם חיסולו של ג'אברי, עלו הערוצים בשידורים מיוחדים: המשדר של 'חדשות 2' קיבל 5.8% ולאחרי 'שש עם עודד בן-עמי' בשידור מיוחד - שקיבל 10.1%. המשדר של 'חדשות 10' קיבל 4.2%, והתכנית של '5 עם רפי רשף' זכתה 10.8%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.