הופעת רוק שמתחילה כשדורכים בדיוק במקום הנכון ועתיד העיתונות המודפסת
השבוע נגלה איך סרט הופך להיות ויראלי ומה הקשר לכפתור הזה שנמצא ליד המעבר חצייה. נבקר גם באוסלו ונראה מה קורה שדורכים במקום הנכון, ואיך יוצרים שיחה מקורית על פופקורן. נגלה את העתיד של העיתונות המודפסת ונכניס טוויסט חדש לפטיפון הישן.
לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
איך סרט ויראלי, הופך להיות ויראלי
ספוף על איך משרדי פרסום מסביב לעולם הופכים סרט לויראלי. מהלך קידום עצמי של john st משרד פרסום שחושב קצת אחרת. שתי דקות בתוך הסרטון - תגלו גם את התשובה לכפתור של המעבר חצייה.
מעניין מה יקרה אם אני אדרוך כאן!
לעמוד על מרצפת "תמימה" ברחוב ולמצוא את עצמך באמצע הופעת רוק, זה יכול להיות מאוד מפתיע. זה גם מה שחשבו במיקרוסופט נורבגיה, בהשקה של windows 8 עם ממשק ה- Surface החדש.
תגיד POP והוא יקפוץ...
איך מקדמים מותג פופקורן מוביל בארה"ב בדרך חדשה ומקורית? תכירו את פרוייקט Popinator. תדמיינו שבכל פעם שתגידו "POP" ינחת לכם פופקורן בדיוק בתוך הפה, בכל מקום שרק תהיו בחדר. עכשיו תפסיקו לדמיין ותלחצו על הלינק הבא:
העתיד של העיתונות המודפסת
אם אפשר היה לשחק ישירות על השער של המגזין, לענות על סקר ולראות את התוצאות באותו הרגע, לרכוש מוצרים ישירות מהדף ולשתף תמונה אישית שלך ברשת החברתית מתוך הכתבה, העיתון היה יכול להיות יותר רלוונטי נכון? - אז אפשר!
איך מכניסים טוויסט מודרני לפטיפון ישן?
במקום המחט תתקינו קורא דיסק גרפי, במקום תקליט הוויניל שימו דיסק מנייר, וקיבלתם את ה-Dyskograf - מכשיר שמאפשר להלחין מוסיקה בזמן אמת ע"י ציור גרפים ישירות על דיסק הנייר. סקרנים? תוכלו לראות אות בפריז פסטיבל- Visiosonic או בלינק הבא.
המדור בעריכת משה קרסיק, מנהל קריאייטיב דיגיטל בראובני פרידן ipg

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.