הופעת רוק שמתחילה כשדורכים בדיוק במקום הנכון ועתיד העיתונות המודפסת
השבוע נגלה איך סרט הופך להיות ויראלי ומה הקשר לכפתור הזה שנמצא ליד המעבר חצייה. נבקר גם באוסלו ונראה מה קורה שדורכים במקום הנכון, ואיך יוצרים שיחה מקורית על פופקורן. נגלה את העתיד של העיתונות המודפסת ונכניס טוויסט חדש לפטיפון הישן.
לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
איך סרט ויראלי, הופך להיות ויראלי
ספוף על איך משרדי פרסום מסביב לעולם הופכים סרט לויראלי. מהלך קידום עצמי של john st משרד פרסום שחושב קצת אחרת. שתי דקות בתוך הסרטון - תגלו גם את התשובה לכפתור של המעבר חצייה.
מעניין מה יקרה אם אני אדרוך כאן!
לעמוד על מרצפת "תמימה" ברחוב ולמצוא את עצמך באמצע הופעת רוק, זה יכול להיות מאוד מפתיע. זה גם מה שחשבו במיקרוסופט נורבגיה, בהשקה של windows 8 עם ממשק ה- Surface החדש.
תגיד POP והוא יקפוץ...
איך מקדמים מותג פופקורן מוביל בארה"ב בדרך חדשה ומקורית? תכירו את פרוייקט Popinator. תדמיינו שבכל פעם שתגידו "POP" ינחת לכם פופקורן בדיוק בתוך הפה, בכל מקום שרק תהיו בחדר. עכשיו תפסיקו לדמיין ותלחצו על הלינק הבא:
העתיד של העיתונות המודפסת
אם אפשר היה לשחק ישירות על השער של המגזין, לענות על סקר ולראות את התוצאות באותו הרגע, לרכוש מוצרים ישירות מהדף ולשתף תמונה אישית שלך ברשת החברתית מתוך הכתבה, העיתון היה יכול להיות יותר רלוונטי נכון? - אז אפשר!
איך מכניסים טוויסט מודרני לפטיפון ישן?
במקום המחט תתקינו קורא דיסק גרפי, במקום תקליט הוויניל שימו דיסק מנייר, וקיבלתם את ה-Dyskograf - מכשיר שמאפשר להלחין מוסיקה בזמן אמת ע"י ציור גרפים ישירות על דיסק הנייר. סקרנים? תוכלו לראות אות בפריז פסטיבל- Visiosonic או בלינק הבא.
המדור בעריכת משה קרסיק, מנהל קריאייטיב דיגיטל בראובני פרידן ipg
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
