לאחר שנתיים במקסימדיה: איתי פז מונה למנכ"ל חברת ה-Indoor-media לוקיישן
לאחר 10 שנים כעצמאי בתחום ההפקות וקידום המכירות, ושנתיים בחברת מקסימדיה כמנהל לקוחות אסטרטגיים מונה איתי פז למנכ"ל חברת המדיה
לוקיישן, חברת ה-Indoor-media הגדולה בישראל, קיימת כ-10 שנים ומחזיקה בזיכיון בלעדי לפרסום בכ-1,000 בתי קפה, מועדוני לילה, ברים, פאבים, מסעדות, מכוני כושר וסטודיו הפרוסים בפריסה ארצית ומספקים חשיפה חודשית למליוני אנשים. החברה הוקמה על ידי זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין בשנת 2002. לאחר מספר שנים שהחברה ביססה את מעמדה בשוק המדיה פתחו השניים את משרד הפרסום לעומק התודעה ויצאו מהניהול השוטף של החברה.
איתי פז, מנכ"ל החברה: "אני מאוד שמח על השתלבותי בחברה, חברת המדיה לוקיישן מביאה איתה ערכים מוספים רבים, היכולת להגיע לקהלי יעד מפולחים בצורה כל כך ממוקדת ו"הרוח" בחברה לעשות דברים קצת אחרת, קסמו לי ולכן הצטרפתי. ענף הפרסום עבר לא מעט תהפוכות בתקופה האחרונה, אני מאמין שגם אנחנו כמדיה צריכים להשתנות בהתאם ולספק פתרונות נכונים "לצרכן החדש". בתקופה הקרובה החברה תמשיך לייצר פלטפורמות יצירתיות ולא שיגרתיות לקהלי יעד מפולחים ולתת אלטרנטיבה ראויה במדיה".
טרם מינויו של פז למנכ"ל החברה, לוקיישן פעלה ללא מנכ"ל פעיל כאשר פונקציית הניהול הבכירה הייתה אירית נגרין ששימשה כמנהלת שיווק ומכירות, יחד עם אסף ניסים המשמש כמנהל תפעול. במקביל למינויו של פז סיימה נגרין את תפקידה בחברה.
יוזכר כי, לאחרונה לוקיישן יצאה בפרויקט ייחודי במטרה להילחם בתופעת האלימות בישראל. היוזמה החברתית זכתה להיענות מרשימה מצד המשרד לבטחון פנים, מעל 25 משרדי פרסום מהמובילים בישראל ובוגרי "הבצפר". בפרוייקט זה, יצרו משרדי הפרסום ובוגרי הבצפר כ- 180 כרזות בנושא המלחמה באלימות. כרזות אלו פרוסות עד סוף השנה במקומות הבילוי ברחבי המדינה.
- 14.ראובן פ 27/12/2012 14:24הגב לתגובה זוכן כן זה אני
- 13.18/10/2012 20:39הגב לתגובה זואחד שמכיר טוב..
- 12.מי זה? (ל"ת)חיים 18/10/2012 20:00הגב לתגובה זו
- 11.גילעד 18/10/2012 16:29הגב לתגובה זואיתי איש מקצוע אמיתי אני בטוח שתעשה חיל גם בלוקיישן המון בהצלחה
- 10.יואל 18/10/2012 16:14הגב לתגובה זוכן ירבו פרסום בשילוט
- 9.תותח אמיתי! בהצלחה!!! (ל"ת)אוהד 18/10/2012 16:11הגב לתגובה זו
- 8.ניסיון 18/10/2012 16:02הגב לתגובה זוניסיון אייס
- 7.נחש מי אני .....:) 18/10/2012 14:27הגב לתגובה זואחלה איתי ...מקצוען אמיתי
- 6.יעל 18/10/2012 14:10הגב לתגובה זוכל הכבוד איתי!!! בטוחה שתצליח
- 5.יזם, קריאטיבי ושחקן נשמה! בהצלחה (ל"ת)אחת שיודעת 18/10/2012 13:43הגב לתגובה זו
- 4.עינת 18/10/2012 13:36הגב לתגובה זותותח!!
- 3.יזם, קריאטיבי ושחקן נשמה! בהצלחה (ל"ת)אחת שיודעת 18/10/2012 13:36הגב לתגובה זו
- 2.בהצלחה אח! (ל"ת)ארי 18/10/2012 13:11הגב לתגובה זו
- 1.יוסי 18/10/2012 13:07הגב לתגובה זואחד האנשים הטובים, בהצלחה
- כעגכעכ 18/10/2012 16:01הגב לתגובה זוהסבהסבה
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
