לאחר שנתיים במקסימדיה: איתי פז מונה למנכ"ל חברת ה-Indoor-media לוקיישן

לאחר 10 שנים כעצמאי בתחום ההפקות וקידום המכירות, ושנתיים בחברת מקסימדיה כמנהל לקוחות אסטרטגיים עובר פז לניהול חברת המדיה לוקיישן
משה בנימין | (15)

לאחר 10 שנים כעצמאי בתחום ההפקות וקידום המכירות, ושנתיים בחברת מקסימדיה כמנהל לקוחות אסטרטגיים מונה איתי פז למנכ"ל חברת המדיה לוקיישן.

לוקיישן, חברת ה-Indoor-media הגדולה בישראל, קיימת כ-10 שנים ומחזיקה בזיכיון בלעדי לפרסום בכ-1,000 בתי קפה, מועדוני לילה, ברים, פאבים, מסעדות, מכוני כושר וסטודיו הפרוסים בפריסה ארצית ומספקים חשיפה חודשית למליוני אנשים. החברה הוקמה על ידי זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין בשנת 2002. לאחר מספר שנים שהחברה ביססה את מעמדה בשוק המדיה פתחו השניים את משרד הפרסום לעומק התודעה ויצאו מהניהול השוטף של החברה.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

איתי פז, מנכ"ל החברה: "אני מאוד שמח על השתלבותי בחברה, חברת המדיה לוקיישן מביאה איתה ערכים מוספים רבים, היכולת להגיע לקהלי יעד מפולחים בצורה כל כך ממוקדת ו"הרוח" בחברה לעשות דברים קצת אחרת, קסמו לי ולכן הצטרפתי. ענף הפרסום עבר לא מעט תהפוכות בתקופה האחרונה, אני מאמין שגם אנחנו כמדיה צריכים להשתנות בהתאם ולספק פתרונות נכונים "לצרכן החדש". בתקופה הקרובה החברה תמשיך לייצר פלטפורמות יצירתיות ולא שיגרתיות לקהלי יעד מפולחים ולתת אלטרנטיבה ראויה במדיה".

טרם מינויו של פז למנכ"ל החברה, לוקיישן פעלה ללא מנכ"ל פעיל כאשר פונקציית הניהול הבכירה הייתה אירית נגרין ששימשה כמנהלת שיווק ומכירות, יחד עם אסף ניסים המשמש כמנהל תפעול. במקביל למינויו של פז סיימה נגרין את תפקידה בחברה.

יוזכר כי, לאחרונה לוקיישן יצאה בפרויקט ייחודי במטרה להילחם בתופעת האלימות בישראל. היוזמה החברתית זכתה להיענות מרשימה מצד המשרד לבטחון פנים, מעל 25 משרדי פרסום מהמובילים בישראל ובוגרי "הבצפר". בפרוייקט זה, יצרו משרדי הפרסום ובוגרי הבצפר כ- 180 כרזות בנושא המלחמה באלימות. כרזות אלו פרוסות עד סוף השנה במקומות הבילוי ברחבי המדינה.

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    ראובן פ 27/12/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
    כן כן זה אני
  • 13.
    18/10/2012 20:39
    הגב לתגובה זו
    אחד שמכיר טוב..
  • 12.
    מי זה? (ל"ת)
    חיים 18/10/2012 20:00
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    גילעד 18/10/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
    איתי איש מקצוע אמיתי אני בטוח שתעשה חיל גם בלוקיישן המון בהצלחה
  • 10.
    יואל 18/10/2012 16:14
    הגב לתגובה זו
    כן ירבו פרסום בשילוט
  • 9.
    תותח אמיתי! בהצלחה!!! (ל"ת)
    אוהד 18/10/2012 16:11
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ניסיון 18/10/2012 16:02
    הגב לתגובה זו
    ניסיון אייס
  • 7.
    נחש מי אני .....:) 18/10/2012 14:27
    הגב לתגובה זו
    אחלה איתי ...מקצוען אמיתי
  • 6.
    יעל 18/10/2012 14:10
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד איתי!!! בטוחה שתצליח
  • 5.
    יזם, קריאטיבי ושחקן נשמה! בהצלחה (ל"ת)
    אחת שיודעת 18/10/2012 13:43
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עינת 18/10/2012 13:36
    הגב לתגובה זו
    תותח!!
  • 3.
    יזם, קריאטיבי ושחקן נשמה! בהצלחה (ל"ת)
    אחת שיודעת 18/10/2012 13:36
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בהצלחה אח! (ל"ת)
    ארי 18/10/2012 13:11
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוסי 18/10/2012 13:07
    הגב לתגובה זו
    אחד האנשים הטובים, בהצלחה
  • כעגכעכ 18/10/2012 16:01
    הגב לתגובה זו
    הסבהסבה
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.