לאחר שנתיים במקסימדיה: איתי פז מונה למנכ"ל חברת ה-Indoor-media לוקיישן

לאחר 10 שנים כעצמאי בתחום ההפקות וקידום המכירות, ושנתיים בחברת מקסימדיה כמנהל לקוחות אסטרטגיים עובר פז לניהול חברת המדיה לוקיישן
משה בנימין | (15)

לאחר 10 שנים כעצמאי בתחום ההפקות וקידום המכירות, ושנתיים בחברת מקסימדיה כמנהל לקוחות אסטרטגיים מונה איתי פז למנכ"ל חברת המדיה לוקיישן.

לוקיישן, חברת ה-Indoor-media הגדולה בישראל, קיימת כ-10 שנים ומחזיקה בזיכיון בלעדי לפרסום בכ-1,000 בתי קפה, מועדוני לילה, ברים, פאבים, מסעדות, מכוני כושר וסטודיו הפרוסים בפריסה ארצית ומספקים חשיפה חודשית למליוני אנשים. החברה הוקמה על ידי זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין בשנת 2002. לאחר מספר שנים שהחברה ביססה את מעמדה בשוק המדיה פתחו השניים את משרד הפרסום לעומק התודעה ויצאו מהניהול השוטף של החברה.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

איתי פז, מנכ"ל החברה: "אני מאוד שמח על השתלבותי בחברה, חברת המדיה לוקיישן מביאה איתה ערכים מוספים רבים, היכולת להגיע לקהלי יעד מפולחים בצורה כל כך ממוקדת ו"הרוח" בחברה לעשות דברים קצת אחרת, קסמו לי ולכן הצטרפתי. ענף הפרסום עבר לא מעט תהפוכות בתקופה האחרונה, אני מאמין שגם אנחנו כמדיה צריכים להשתנות בהתאם ולספק פתרונות נכונים "לצרכן החדש". בתקופה הקרובה החברה תמשיך לייצר פלטפורמות יצירתיות ולא שיגרתיות לקהלי יעד מפולחים ולתת אלטרנטיבה ראויה במדיה".

טרם מינויו של פז למנכ"ל החברה, לוקיישן פעלה ללא מנכ"ל פעיל כאשר פונקציית הניהול הבכירה הייתה אירית נגרין ששימשה כמנהלת שיווק ומכירות, יחד עם אסף ניסים המשמש כמנהל תפעול. במקביל למינויו של פז סיימה נגרין את תפקידה בחברה.

יוזכר כי, לאחרונה לוקיישן יצאה בפרויקט ייחודי במטרה להילחם בתופעת האלימות בישראל. היוזמה החברתית זכתה להיענות מרשימה מצד המשרד לבטחון פנים, מעל 25 משרדי פרסום מהמובילים בישראל ובוגרי "הבצפר". בפרוייקט זה, יצרו משרדי הפרסום ובוגרי הבצפר כ- 180 כרזות בנושא המלחמה באלימות. כרזות אלו פרוסות עד סוף השנה במקומות הבילוי ברחבי המדינה.

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    ראובן פ 27/12/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
    כן כן זה אני
  • 13.
    18/10/2012 20:39
    הגב לתגובה זו
    אחד שמכיר טוב..
  • 12.
    מי זה? (ל"ת)
    חיים 18/10/2012 20:00
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    גילעד 18/10/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
    איתי איש מקצוע אמיתי אני בטוח שתעשה חיל גם בלוקיישן המון בהצלחה
  • 10.
    יואל 18/10/2012 16:14
    הגב לתגובה זו
    כן ירבו פרסום בשילוט
  • 9.
    תותח אמיתי! בהצלחה!!! (ל"ת)
    אוהד 18/10/2012 16:11
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ניסיון 18/10/2012 16:02
    הגב לתגובה זו
    ניסיון אייס
  • 7.
    נחש מי אני .....:) 18/10/2012 14:27
    הגב לתגובה זו
    אחלה איתי ...מקצוען אמיתי
  • 6.
    יעל 18/10/2012 14:10
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד איתי!!! בטוחה שתצליח
  • 5.
    יזם, קריאטיבי ושחקן נשמה! בהצלחה (ל"ת)
    אחת שיודעת 18/10/2012 13:43
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עינת 18/10/2012 13:36
    הגב לתגובה זו
    תותח!!
  • 3.
    יזם, קריאטיבי ושחקן נשמה! בהצלחה (ל"ת)
    אחת שיודעת 18/10/2012 13:36
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בהצלחה אח! (ל"ת)
    ארי 18/10/2012 13:11
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוסי 18/10/2012 13:07
    הגב לתגובה זו
    אחד האנשים הטובים, בהצלחה
  • כעגכעכ 18/10/2012 16:01
    הגב לתגובה זו
    הסבהסבה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.