לאחר שנתיים במקסימדיה: איתי פז מונה למנכ"ל חברת ה-Indoor-media לוקיישן

לאחר 10 שנים כעצמאי בתחום ההפקות וקידום המכירות, ושנתיים בחברת מקסימדיה כמנהל לקוחות אסטרטגיים עובר פז לניהול חברת המדיה לוקיישן
משה בנימין | (15)

לאחר 10 שנים כעצמאי בתחום ההפקות וקידום המכירות, ושנתיים בחברת מקסימדיה כמנהל לקוחות אסטרטגיים מונה איתי פז למנכ"ל חברת המדיה לוקיישן.

לוקיישן, חברת ה-Indoor-media הגדולה בישראל, קיימת כ-10 שנים ומחזיקה בזיכיון בלעדי לפרסום בכ-1,000 בתי קפה, מועדוני לילה, ברים, פאבים, מסעדות, מכוני כושר וסטודיו הפרוסים בפריסה ארצית ומספקים חשיפה חודשית למליוני אנשים. החברה הוקמה על ידי זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין בשנת 2002. לאחר מספר שנים שהחברה ביססה את מעמדה בשוק המדיה פתחו השניים את משרד הפרסום לעומק התודעה ויצאו מהניהול השוטף של החברה.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

איתי פז, מנכ"ל החברה: "אני מאוד שמח על השתלבותי בחברה, חברת המדיה לוקיישן מביאה איתה ערכים מוספים רבים, היכולת להגיע לקהלי יעד מפולחים בצורה כל כך ממוקדת ו"הרוח" בחברה לעשות דברים קצת אחרת, קסמו לי ולכן הצטרפתי. ענף הפרסום עבר לא מעט תהפוכות בתקופה האחרונה, אני מאמין שגם אנחנו כמדיה צריכים להשתנות בהתאם ולספק פתרונות נכונים "לצרכן החדש". בתקופה הקרובה החברה תמשיך לייצר פלטפורמות יצירתיות ולא שיגרתיות לקהלי יעד מפולחים ולתת אלטרנטיבה ראויה במדיה".

טרם מינויו של פז למנכ"ל החברה, לוקיישן פעלה ללא מנכ"ל פעיל כאשר פונקציית הניהול הבכירה הייתה אירית נגרין ששימשה כמנהלת שיווק ומכירות, יחד עם אסף ניסים המשמש כמנהל תפעול. במקביל למינויו של פז סיימה נגרין את תפקידה בחברה.

יוזכר כי, לאחרונה לוקיישן יצאה בפרויקט ייחודי במטרה להילחם בתופעת האלימות בישראל. היוזמה החברתית זכתה להיענות מרשימה מצד המשרד לבטחון פנים, מעל 25 משרדי פרסום מהמובילים בישראל ובוגרי "הבצפר". בפרוייקט זה, יצרו משרדי הפרסום ובוגרי הבצפר כ- 180 כרזות בנושא המלחמה באלימות. כרזות אלו פרוסות עד סוף השנה במקומות הבילוי ברחבי המדינה.

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    ראובן פ 27/12/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
    כן כן זה אני
  • 13.
    18/10/2012 20:39
    הגב לתגובה זו
    אחד שמכיר טוב..
  • 12.
    מי זה? (ל"ת)
    חיים 18/10/2012 20:00
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    גילעד 18/10/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
    איתי איש מקצוע אמיתי אני בטוח שתעשה חיל גם בלוקיישן המון בהצלחה
  • 10.
    יואל 18/10/2012 16:14
    הגב לתגובה זו
    כן ירבו פרסום בשילוט
  • 9.
    תותח אמיתי! בהצלחה!!! (ל"ת)
    אוהד 18/10/2012 16:11
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ניסיון 18/10/2012 16:02
    הגב לתגובה זו
    ניסיון אייס
  • 7.
    נחש מי אני .....:) 18/10/2012 14:27
    הגב לתגובה זו
    אחלה איתי ...מקצוען אמיתי
  • 6.
    יעל 18/10/2012 14:10
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד איתי!!! בטוחה שתצליח
  • 5.
    יזם, קריאטיבי ושחקן נשמה! בהצלחה (ל"ת)
    אחת שיודעת 18/10/2012 13:43
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עינת 18/10/2012 13:36
    הגב לתגובה זו
    תותח!!
  • 3.
    יזם, קריאטיבי ושחקן נשמה! בהצלחה (ל"ת)
    אחת שיודעת 18/10/2012 13:36
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בהצלחה אח! (ל"ת)
    ארי 18/10/2012 13:11
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוסי 18/10/2012 13:07
    הגב לתגובה זו
    אחד האנשים הטובים, בהצלחה
  • כעגכעכ 18/10/2012 16:01
    הגב לתגובה זו
    הסבהסבה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.