ערב טוב ל'רשת': 30.4% להשקת 'דייט בחשיכה'; וכמה עשתה הנבחרת בשישי?
קברניטי זכיינית ערוץ 2 'רשת' יכולים להתרווח היום (יום א') על כורסת העור, ולהיות בהחלט מרוצים, אחרי שאכלו בחודשים האחרונים לא אחת מרורים. הסיבה: השקה חזקה ל'דייט בחשיכה', ופתיחת עונה חמישית נהדרת ל'מצב האומה'.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'דייט בחשיכה' (רשת, ערוץ 2) הניבה 30.4%, ואילו 'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 26.1%. שידור חוזר של 'גיל ריבה - עד הבית' (רשת, ערוץ 2) זכה ב-12.7%, ושידור חוזר של 'פעם בחיים' (רשת, ערוץ 2) עם 9.1%.
מאידך, ערוץ 10 לא היה קיים אתמול: שידור חוזר של 'משחק החתונה' רשם 3.3%, שידור חוזר 'מתלהבת' עם 2.6%, '10' רשמה 4.1%, ולקט של 'צינור לילה' (ערוץ 10) שהניב 5.3%.
לפני החדשות: 'פגוש את העיתונות' (רשת, ערוץ 2) רשמה 8.4%, שידור חוזר של 'הבסטה של שגב' (רשת, ערוץ 2) עם 11%, ושידור חוזר של 'בא לחדש' (רשת, ערוץ 2) שקיבל 14.6%. ממול - 'נחשפים' (ערוץ 10) עם 1% בודד, ו'שעת הדרקון' (ערוץ 10) שקיבלה 3.3%.
בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) עם נתון צפייה גבוה של 26.7%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 8.2%. 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 6.1%.
שישי
נבחרת ישראל התמודדה בשישי בערב מול לוקסמבורג, אחרי 2 משחקים מאכזבים בפתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל. אולי זו מצבה הקשה של הנבחרת, אולי זו המתמודדת הלא אטרקטיבית, אולי זה מועד השידור, אבל המשחק ששודר בערוץ 'ספורט 5' הניב רק 8%, נתון נאה לערוץ נישה, אבל חלש כשמתייחסים לנבחרת. על פי הערכות, המשחק רשם עוד כ-2% ב'ספורט 5 HD'.
'צחוק מעבודה' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 17.5%, 'צחוק מהעבודה - כתה טיפולית' (רשת, ערוץ 2) עם 10.6%, שידור חוזר של 'קומדי בר' (רשת, ערוץ 2) זכה ב-8%, שידור חוזר של 'הבסטה של שגב' (רשת, ערוץ 2) עם 5.7%, לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 2.7% בלבד, 'כאן גרים בכיף' (ערוץ 10) רשמה 3.1%, ושידור חוזר של 'הצרות שלי עם נשים' (ערוץ 10) שקיבל 2.4%. 'שישי עם טל ברמן' (ערוץ 1) הניבה 3.5%.
לפני החדשות: 'קרין גורן' (רשת, ערוץ 2) רשמה 5.9%, מול 'מיקי שמו' (ערוץ 10) עם 3.6%, ו'אהרוני' (ערוץ 10) שקיבלה 4.5%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה 17.3%, מול 'יומן' (ערוץ 1) עם נתון שיא של השנים האחרונות - 8%. מבזק החדשות של ערוץ 10 עם 3.5%.
- 6.roy 14/10/2012 17:08הגב לתגובה זוזה עצוב שחבורת הלא יוצלחים ברשת יוכלו לשחרר איזושהיא אנחת רווחה בחוסר כשרון ובחוסר יכולת הם ממשיכים למלא את המסך בזוהמה מעוררת פלצות זו חבורה שיודעת שאינה שווה הרבה וזו מוטיבציה להסתתר מאחורי פסבדו הצלחות עוד הצלחה כזו ואבדנו
- 5.חולה נפש ופורנו. 14/10/2012 13:42הגב לתגובה זופורנו רגיל,פורנו סלב,פורנו עם דליה איציק.
- 4.יעל 14/10/2012 11:37הגב לתגובה זוהזוי איך תוכנית כזו עלובה זוכה לרייטינג של 30, אפילו עצוב
- 3.התוכנית הבאה של דייט בחשכה צונחת ב-10% (ל"ת)תרשמו 14/10/2012 11:34הגב לתגובה זו
- 2.אילן 14/10/2012 10:54הגב לתגובה זוחבל :-(
- 1.אסף 14/10/2012 09:57הגב לתגובה זובעזה מתפקעים מצחוק
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
