רגע לפני כיפור: PH מפתיעים את הלקוחות בסרט; טרייבל בפעילות לילדים חולים

PH שלחו ללקוחות לינק לסרט החדש "2 בלילה". DDB השיקו בהתנדבות אפליקציה בעזרתה ניתן לאתר את ביה"כ הקרוב וגם לתרום לילדים חולי סרטן
משה בנימין |

רגע לפני יום כיפור בסוכנות הפרסום של מירן פחמן ויגאל חזן - PH החליטו להפתיע את הלקוחות עם "מתנה מפתיעה ובעיקר שימושית". בסוכנות החליטו לדחות את מתנת ראש השנה לכיפור - "למה? כי לא רצינו שהברכה שלנו תהיה עוד אחת מעשרות הברכות והמתנות הבנאליות שאנשים מקבלים לפני החג".

PH שלחו ללקוחות המשרד לינק לשימוש אישי לסרט "2 בלילה", סרטם החדש והמדובר של ירון ברובינסקי ורועי וורנר שמופץ בבתי הקולנוע אבל בעיקר מופץ דיגיטלית ברשת, כי "כאלה אנחנו, דיגיטליים".

מהלך נוסף שקשור בכיפור, אבל מכיוון אחר לגמרי הוא זה של טרייבל DDB ישראל ו"עמותת חיים". 2 הגופים חברו יחד להשקת קמפיין דיגיטלי (בהתנדבות) להתרמה למען ילדים חולי סרטן בשם The hope locator - אפליקציה שבעזרתה תמצא את בית הכנסת הקרוב אלייך וגם תתרום לילדים חולי סרטן.

גולשים ב-PC (עדיף בכרום) וגם במובייל יכולים למצוא את בית הכנסת הקרוב אליהם, וכך לשמוע את תקיעת השופר של יום הכיפורים, וכן כדי להתפלל בתקופת החגים - בשבילם ובשביל ילדים חולי סרטן, שלהם דואגת עמותת חיים מדי יום: מסיוע וסיעוד ועד ציוד רפואי.

האתר בכרום האתר באנגלית

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה