רגע לפני כיפור: PH מפתיעים את הלקוחות בסרט; טרייבל בפעילות לילדים חולים
רגע לפני יום כיפור בסוכנות הפרסום של מירן פחמן ויגאל חזן - PH החליטו להפתיע את הלקוחות עם "מתנה מפתיעה ובעיקר שימושית". בסוכנות החליטו לדחות את מתנת ראש השנה לכיפור - "למה? כי לא רצינו שהברכה שלנו תהיה עוד אחת מעשרות הברכות והמתנות הבנאליות שאנשים מקבלים לפני החג".
PH שלחו ללקוחות המשרד לינק לשימוש אישי לסרט "2 בלילה", סרטם החדש והמדובר של ירון ברובינסקי ורועי וורנר שמופץ בבתי הקולנוע אבל בעיקר מופץ דיגיטלית ברשת, כי "כאלה אנחנו, דיגיטליים".
מהלך נוסף שקשור בכיפור, אבל מכיוון אחר לגמרי הוא זה של טרייבל DDB ישראל ו"עמותת חיים". 2 הגופים חברו יחד להשקת קמפיין דיגיטלי (בהתנדבות) להתרמה למען ילדים חולי סרטן בשם The hope locator - אפליקציה שבעזרתה תמצא את בית הכנסת הקרוב אלייך וגם תתרום לילדים חולי סרטן.
גולשים ב-PC (עדיף בכרום) וגם במובייל יכולים למצוא את בית הכנסת הקרוב אליהם, וכך לשמוע את תקיעת השופר של יום הכיפורים, וכן כדי להתפלל בתקופת החגים - בשבילם ובשביל ילדים חולי סרטן, שלהם דואגת עמותת חיים מדי יום: מסיוע וסיעוד ועד ציוד רפואי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
