רגע לפני כיפור: PH מפתיעים את הלקוחות בסרט; טרייבל בפעילות לילדים חולים
רגע לפני יום כיפור בסוכנות הפרסום של מירן פחמן ויגאל חזן - PH החליטו להפתיע את הלקוחות עם "מתנה מפתיעה ובעיקר שימושית". בסוכנות החליטו לדחות את מתנת ראש השנה לכיפור - "למה? כי לא רצינו שהברכה שלנו תהיה עוד אחת מעשרות הברכות והמתנות הבנאליות שאנשים מקבלים לפני החג".
PH שלחו ללקוחות המשרד לינק לשימוש אישי לסרט "2 בלילה", סרטם החדש והמדובר של ירון ברובינסקי ורועי וורנר שמופץ בבתי הקולנוע אבל בעיקר מופץ דיגיטלית ברשת, כי "כאלה אנחנו, דיגיטליים".
מהלך נוסף שקשור בכיפור, אבל מכיוון אחר לגמרי הוא זה של טרייבל DDB ישראל ו"עמותת חיים". 2 הגופים חברו יחד להשקת קמפיין דיגיטלי (בהתנדבות) להתרמה למען ילדים חולי סרטן בשם The hope locator - אפליקציה שבעזרתה תמצא את בית הכנסת הקרוב אלייך וגם תתרום לילדים חולי סרטן.
גולשים ב-PC (עדיף בכרום) וגם במובייל יכולים למצוא את בית הכנסת הקרוב אליהם, וכך לשמוע את תקיעת השופר של יום הכיפורים, וכן כדי להתפלל בתקופת החגים - בשבילם ובשביל ילדים חולי סרטן, שלהם דואגת עמותת חיים מדי יום: מסיוע וסיעוד ועד ציוד רפואי.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
