ג'ניפר אניסטון במצלמות האבטחה; וגם - איך האוטובוס הפך לדבר הכי COOL
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: אדידס, SmartWATER, מיד-טראפיק, SmartWATER, St John Ambulance Foundation ו-Fragile Childhood.
לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
אדידס - סמל לאומי
אין זה סוד כי המצב המדיני-פוליטי השביר בוונצואלה והעדר אחדות לאומית מטרידים מאוד את אזרחי המדינה. על רקע הבנה זו נבנה הקמפיין החדש של אדידס, המציב את המותג כ"סמל לאומי" כמעט, פתרון מאחד ומגבש לכל אזרחי וונצואלה, באשר הם.
!If you can't beat her - Join her
ב-SmartWATER, אשר בחרו בג'ניפר אניסטון כפרזנטורית, מצאו לאחרונה דרך חכמה להשתמש בה - הפרסומת החדשה והמאוד פופולרית (מעל 2 מליון צפיות רק ביו-טיוב!) של SMARTWATER מבוססת כולה על הדאגה הפולנית של כולנו - מה יהיה עם אניסטון? מתי היא כבר תמצא את הנסיך הראוי לה ותוליד לנו 4 ילדים מושלמים? ב-Smartwater החליטו לתת מענה לדאגה הציבורית בדמות קמפיין מעורר חיוך ( כמובן, עם חיבור למותג המועבר בזהירות ובחכמה).
זה הכל בראש
איך משווקים מוצר מיושן בצורה קולית ועדכנית, בלי להציג כל חדשנות?פרסומת מקסימה המגיעה היישר מדנמרק מזכירה לכולנו מהי משמעות הפרסום - לא משנה כמה המוצר מיושן או לא רלוונטי. תפקידנו הוא לשנות את תפיסת הצרכן את המוצר, כי שם הכל מתחיל והכל נגמר.
הורים שיכורים - תלוי איך אתה מסתכל על זה
אנחנו נוטים לשפוט את העולם שסביבנו, את האנשים, המחשבות והתהליכים המקיפים אותנו לפי נקודת המבט שלנו. דווקא בגלל זה, נקודת מבטו של ילד היא תמיד מרעננת ומפתיעה. האם מישהו מאיתנו חשב אי פעם איך הילד שלנו רואה את אותם הדברים? איך הילד שלידנו מסתכל על העולם? מה הוא רואה בעיניים הקטנות שלו? פרסומת חכמה מנסה לחשוף את ה-POV של הילדים שלנו על התנהגויות שלנו. מעורר מחשבה..
לאבד הכל ברגע
כמה פעמים שמענו על אדם ששרד 4 פיגועים רק כדי למות בתאונת דרכים? או אדם שהתאמן 8 שנים לאולימפיאדה וחודש לפני המשחקים האולימפיים נקע את הרגל במשחק סתמי? התסכול המתעורר בדיוק מאותם סיפורים הוא העומד בבסיסו של קמפיין חזק ומרגש של St John Ambulance Foundation לעידוד לימודי עזרה ראשונה באנגליה. באמצעות ליווי הדמות המרכזית במאבקו בסרטן אנו נחשפים לנתונים המספריים ו...האסימון נופל. מבריק.
המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 1.היום יצא מרגש! (ל"ת)24/09/2012 19:42הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
