TOP5

ג'ניפר אניסטון במצלמות האבטחה; וגם - איך האוטובוס הפך לדבר הכי COOL

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכים משובחים. עוד במדור: הורים שיכורים וילדים - תשדיר ציבורי שמצליח לפגוע בול בבטן הרכה של כולנו

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: אדידס, SmartWATER, מיד-טראפיק, SmartWATER, St John Ambulance Foundation ו-Fragile Childhood.

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

אדידס - סמל לאומי

אין זה סוד כי המצב המדיני-פוליטי השביר בוונצואלה והעדר אחדות לאומית מטרידים מאוד את אזרחי המדינה. על רקע הבנה זו נבנה הקמפיין החדש של אדידס, המציב את המותג כ"סמל לאומי" כמעט, פתרון מאחד ומגבש לכל אזרחי וונצואלה, באשר הם.

!If you can't beat her - Join her

ב-SmartWATER, אשר בחרו בג'ניפר אניסטון כפרזנטורית, מצאו לאחרונה דרך חכמה להשתמש בה - הפרסומת החדשה והמאוד פופולרית (מעל 2 מליון צפיות רק ביו-טיוב!) של SMARTWATER מבוססת כולה על הדאגה הפולנית של כולנו - מה יהיה עם אניסטון? מתי היא כבר תמצא את הנסיך הראוי לה ותוליד לנו 4 ילדים מושלמים? ב-Smartwater החליטו לתת מענה לדאגה הציבורית בדמות קמפיין מעורר חיוך ( כמובן, עם חיבור למותג המועבר בזהירות ובחכמה).

זה הכל בראש

איך משווקים מוצר מיושן בצורה קולית ועדכנית, בלי להציג כל חדשנות?פרסומת מקסימה המגיעה היישר מדנמרק מזכירה לכולנו מהי משמעות הפרסום - לא משנה כמה המוצר מיושן או לא רלוונטי. תפקידנו הוא לשנות את תפיסת הצרכן את המוצר, כי שם הכל מתחיל והכל נגמר.

הורים שיכורים - תלוי איך אתה מסתכל על זה

אנחנו נוטים לשפוט את העולם שסביבנו, את האנשים, המחשבות והתהליכים המקיפים אותנו לפי נקודת המבט שלנו. דווקא בגלל זה, נקודת מבטו של ילד היא תמיד מרעננת ומפתיעה. האם מישהו מאיתנו חשב אי פעם איך הילד שלנו רואה את אותם הדברים? איך הילד שלידנו מסתכל על העולם? מה הוא רואה בעיניים הקטנות שלו? פרסומת חכמה מנסה לחשוף את ה-POV של הילדים שלנו על התנהגויות שלנו. מעורר מחשבה..

לאבד הכל ברגע

כמה פעמים שמענו על אדם ששרד 4 פיגועים רק כדי למות בתאונת דרכים? או אדם שהתאמן 8 שנים לאולימפיאדה וחודש לפני המשחקים האולימפיים נקע את הרגל במשחק סתמי? התסכול המתעורר בדיוק מאותם סיפורים הוא העומד בבסיסו של קמפיין חזק ומרגש של St John Ambulance Foundation לעידוד לימודי עזרה ראשונה באנגליה. באמצעות ליווי הדמות המרכזית במאבקו בסרטן אנו נחשפים לנתונים המספריים ו...האסימון נופל. מבריק.

המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    היום יצא מרגש! (ל"ת)
    24/09/2012 19:42
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״