מוטי להב
צילום: יח"צ

חדשות עולם היח"צ: משתתף התכנית 'המירוץ למיליון' מוטי להב פתח משרד

להב התמודד בעונה החולפת בתכנית של 'רשת' בערוץ 2 יחד עם עידן פונדק. 'גולדפינגר' יטפל ב'פארמה ישראל', 'לניאדו' קיבל 3 תקציבי יח"צ חדשים
כתבי אייס | (11)

מוטי להב, שעד לפני כמה חודשים רץ למיליון עם שותפו לתכנית עידן פונדק ב'המירוץ למיליון' של רשת ערוץ 2, עושה צעד ראשון בעולם יחסי הציבור ופתח משרד בוטיק שמטפל במספר לקוחות מצומצם.

בין הלקוחות הראשונים שלו ניתן למנות את אניית הנופש ונוס, שלהב אחראי על מערך היח"צ של האנייה בתחום סלבריטאים. כמו כן ישנם מספר לקוחות נוספים, שלהב מסרב לחשוף את זהותם.

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בתוך כך, משרד היח"צ 'גולדפינגר תקשורת' ינהל את המערך התקשורתי של 'פארמה ישראל' - ארגון הגג של חברות תרופות המקור בישראל. מטרת הארגון הינה לפעול לשיפור הסביבה הרגולטורית וסביבת העבודה בה פועלת התעשייה, באופן שיעודד את הרחבת הפעילות בישראל בתחום פיתוח תרופות חדשניות, תוך כדי הבטחת בטיחותן ונגישות החולים אליהן.

במסגרת פעילותה, תטפל 'גולדפינגר תקשורת' במערך יחסי הציבור של 'פארמה ישראל' ותסייע במיצובו כגוף מקצועי מרכזי בתחום העשייה של תעשיית תרופות המקור, רגולציה, מחקר, קניין רוחני ועוד.

מנכ"ל 'גולדפינגר תקשורת', טל גולדפינגר, מסר: "הניסיון הנרחב שלנו במתן ייעוץ תקשורתי למגוון חברות וארגונים העוסקים בבריאות, הביא את 'פארמה ישראל' לבחור בנו כזרוע התקשורתית שלו. אני בטוח שהאתגרים המקצועיים העומדים בפנינו יהפכו את העבודה המשותפת למאתגרת ויצירת במיוחד.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    רמי 15/07/2012 14:16
    הגב לתגובה זו
    וזאת בניגוד לשאר הענף, בו כל משרד מחזיק מאות לקוחות....
  • 9.
    דנה 12/07/2012 21:45
    הגב לתגובה זו
    רק בשביל לקדם את המשרד שלהם עלוב מאוד זה לא מתאים לעולם הזה זה יותר מתאים לעולם של המסעדנות וברים
  • 8.
    שרית 12/07/2012 20:36
    הגב לתגובה זו
    מר יריב נתי. הוא נפגש עם האנייה והציע להם הרים וגבעות. מזל שהם לא טפשים. בחרו נכון. מוטי להב תותח. יריב נתי לא יגיע לשום מקום
  • קרב הטייקונים - יריב נתי נגד מוטי (ל"ת)
    אלי 15/07/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    הילה 12/07/2012 17:54
    הגב לתגובה זו
    עכשיו אתה בדרך הנכונה!!!! כל הכבוד נשמה בהצלחה!!!
  • 6.
    ניב ב 11/07/2012 19:45
    הגב לתגובה זו
    חי בסרט גדול...!
  • 5.
    פששש אוניית נופש!! תקציב חזק!!! (ל"ת)
    בדיחות שזה קורע 11/07/2012 02:01
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איציק 10/07/2012 08:58
    הגב לתגובה זו
    ואת כל הזיוני מוח שלה. עשיתם בשכל
  • 3.
    מוטי להב אתה תגיע רחוק (ל"ת)
    נעמה 10/07/2012 08:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הדס 10/07/2012 01:19
    הגב לתגובה זו
    מקווה להפליג שוב
  • 1.
    שרון 10/07/2012 01:19
    הגב לתגובה זו
    נראה אחלה בן אדם. אהבתי אותך במרוץ
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.