חדשות עולם היח"צ: משתתף התכנית 'המירוץ למיליון' מוטי להב פתח משרד
מוטי להב, שעד לפני כמה חודשים רץ למיליון עם שותפו לתכנית עידן פונדק ב'המירוץ למיליון' של רשת ערוץ 2, עושה צעד ראשון בעולם יחסי הציבור ופתח משרד בוטיק שמטפל במספר לקוחות מצומצם.
בין הלקוחות הראשונים שלו ניתן למנות את אניית הנופש ונוס, שלהב אחראי על מערך היח"צ של האנייה בתחום סלבריטאים. כמו כן ישנם מספר לקוחות נוספים, שלהב מסרב לחשוף את זהותם.
בתוך כך, משרד היח"צ 'גולדפינגר תקשורת' ינהל את המערך התקשורתי של 'פארמה ישראל' - ארגון הגג של חברות תרופות המקור בישראל. מטרת הארגון הינה לפעול לשיפור הסביבה הרגולטורית וסביבת העבודה בה פועלת התעשייה, באופן שיעודד את הרחבת הפעילות בישראל בתחום פיתוח תרופות חדשניות, תוך כדי הבטחת בטיחותן ונגישות החולים אליהן.
במסגרת פעילותה, תטפל 'גולדפינגר תקשורת' במערך יחסי הציבור של 'פארמה ישראל' ותסייע במיצובו כגוף מקצועי מרכזי בתחום העשייה של תעשיית תרופות המקור, רגולציה, מחקר, קניין רוחני ועוד.
מנכ"ל 'גולדפינגר תקשורת', טל גולדפינגר, מסר: "הניסיון הנרחב שלנו במתן ייעוץ תקשורתי למגוון חברות וארגונים העוסקים בבריאות, הביא את 'פארמה ישראל' לבחור בנו כזרוע התקשורתית שלו. אני בטוח שהאתגרים המקצועיים העומדים בפנינו יהפכו את העבודה המשותפת למאתגרת ויצירת במיוחד.
- 10.רמי 15/07/2012 14:16הגב לתגובה זווזאת בניגוד לשאר הענף, בו כל משרד מחזיק מאות לקוחות....
- 9.דנה 12/07/2012 21:45הגב לתגובה זורק בשביל לקדם את המשרד שלהם עלוב מאוד זה לא מתאים לעולם הזה זה יותר מתאים לעולם של המסעדנות וברים
- 8.שרית 12/07/2012 20:36הגב לתגובה זומר יריב נתי. הוא נפגש עם האנייה והציע להם הרים וגבעות. מזל שהם לא טפשים. בחרו נכון. מוטי להב תותח. יריב נתי לא יגיע לשום מקום
- קרב הטייקונים - יריב נתי נגד מוטי (ל"ת)אלי 15/07/2012 14:17הגב לתגובה זו
- 7.הילה 12/07/2012 17:54הגב לתגובה זועכשיו אתה בדרך הנכונה!!!! כל הכבוד נשמה בהצלחה!!!
- 6.ניב ב 11/07/2012 19:45הגב לתגובה זוחי בסרט גדול...!
- 5.פששש אוניית נופש!! תקציב חזק!!! (ל"ת)בדיחות שזה קורע 11/07/2012 02:01הגב לתגובה זו
- 4.איציק 10/07/2012 08:58הגב לתגובה זוואת כל הזיוני מוח שלה. עשיתם בשכל
- 3.מוטי להב אתה תגיע רחוק (ל"ת)נעמה 10/07/2012 08:53הגב לתגובה זו
- 2.הדס 10/07/2012 01:19הגב לתגובה זומקווה להפליג שוב
- 1.שרון 10/07/2012 01:19הגב לתגובה זונראה אחלה בן אדם. אהבתי אותך במרוץ
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
