מוטי להב
צילום: יח"צ

חדשות עולם היח"צ: משתתף התכנית 'המירוץ למיליון' מוטי להב פתח משרד

להב התמודד בעונה החולפת בתכנית של 'רשת' בערוץ 2 יחד עם עידן פונדק. 'גולדפינגר' יטפל ב'פארמה ישראל', 'לניאדו' קיבל 3 תקציבי יח"צ חדשים
כתבי אייס | (11)

מוטי להב, שעד לפני כמה חודשים רץ למיליון עם שותפו לתכנית עידן פונדק ב'המירוץ למיליון' של רשת ערוץ 2, עושה צעד ראשון בעולם יחסי הציבור ופתח משרד בוטיק שמטפל במספר לקוחות מצומצם.

בין הלקוחות הראשונים שלו ניתן למנות את אניית הנופש ונוס, שלהב אחראי על מערך היח"צ של האנייה בתחום סלבריטאים. כמו כן ישנם מספר לקוחות נוספים, שלהב מסרב לחשוף את זהותם.

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בתוך כך, משרד היח"צ 'גולדפינגר תקשורת' ינהל את המערך התקשורתי של 'פארמה ישראל' - ארגון הגג של חברות תרופות המקור בישראל. מטרת הארגון הינה לפעול לשיפור הסביבה הרגולטורית וסביבת העבודה בה פועלת התעשייה, באופן שיעודד את הרחבת הפעילות בישראל בתחום פיתוח תרופות חדשניות, תוך כדי הבטחת בטיחותן ונגישות החולים אליהן.

במסגרת פעילותה, תטפל 'גולדפינגר תקשורת' במערך יחסי הציבור של 'פארמה ישראל' ותסייע במיצובו כגוף מקצועי מרכזי בתחום העשייה של תעשיית תרופות המקור, רגולציה, מחקר, קניין רוחני ועוד.

מנכ"ל 'גולדפינגר תקשורת', טל גולדפינגר, מסר: "הניסיון הנרחב שלנו במתן ייעוץ תקשורתי למגוון חברות וארגונים העוסקים בבריאות, הביא את 'פארמה ישראל' לבחור בנו כזרוע התקשורתית שלו. אני בטוח שהאתגרים המקצועיים העומדים בפנינו יהפכו את העבודה המשותפת למאתגרת ויצירת במיוחד.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    רמי 15/07/2012 14:16
    הגב לתגובה זו
    וזאת בניגוד לשאר הענף, בו כל משרד מחזיק מאות לקוחות....
  • 9.
    דנה 12/07/2012 21:45
    הגב לתגובה זו
    רק בשביל לקדם את המשרד שלהם עלוב מאוד זה לא מתאים לעולם הזה זה יותר מתאים לעולם של המסעדנות וברים
  • 8.
    שרית 12/07/2012 20:36
    הגב לתגובה זו
    מר יריב נתי. הוא נפגש עם האנייה והציע להם הרים וגבעות. מזל שהם לא טפשים. בחרו נכון. מוטי להב תותח. יריב נתי לא יגיע לשום מקום
  • קרב הטייקונים - יריב נתי נגד מוטי (ל"ת)
    אלי 15/07/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    הילה 12/07/2012 17:54
    הגב לתגובה זו
    עכשיו אתה בדרך הנכונה!!!! כל הכבוד נשמה בהצלחה!!!
  • 6.
    ניב ב 11/07/2012 19:45
    הגב לתגובה זו
    חי בסרט גדול...!
  • 5.
    פששש אוניית נופש!! תקציב חזק!!! (ל"ת)
    בדיחות שזה קורע 11/07/2012 02:01
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איציק 10/07/2012 08:58
    הגב לתגובה זו
    ואת כל הזיוני מוח שלה. עשיתם בשכל
  • 3.
    מוטי להב אתה תגיע רחוק (ל"ת)
    נעמה 10/07/2012 08:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הדס 10/07/2012 01:19
    הגב לתגובה זו
    מקווה להפליג שוב
  • 1.
    שרון 10/07/2012 01:19
    הגב לתגובה זו
    נראה אחלה בן אדם. אהבתי אותך במרוץ
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.