חדשות עולם היח"צ: משתתף התכנית 'המירוץ למיליון' מוטי להב פתח משרד
מוטי להב, שעד לפני כמה חודשים רץ למיליון עם שותפו לתכנית עידן פונדק ב'המירוץ למיליון' של רשת ערוץ 2, עושה צעד ראשון בעולם יחסי הציבור ופתח משרד בוטיק שמטפל במספר לקוחות מצומצם.
בין הלקוחות הראשונים שלו ניתן למנות את אניית הנופש ונוס, שלהב אחראי על מערך היח"צ של האנייה בתחום סלבריטאים. כמו כן ישנם מספר לקוחות נוספים, שלהב מסרב לחשוף את זהותם.
בתוך כך, משרד היח"צ 'גולדפינגר תקשורת' ינהל את המערך התקשורתי של 'פארמה ישראל' - ארגון הגג של חברות תרופות המקור בישראל. מטרת הארגון הינה לפעול לשיפור הסביבה הרגולטורית וסביבת העבודה בה פועלת התעשייה, באופן שיעודד את הרחבת הפעילות בישראל בתחום פיתוח תרופות חדשניות, תוך כדי הבטחת בטיחותן ונגישות החולים אליהן.
במסגרת פעילותה, תטפל 'גולדפינגר תקשורת' במערך יחסי הציבור של 'פארמה ישראל' ותסייע במיצובו כגוף מקצועי מרכזי בתחום העשייה של תעשיית תרופות המקור, רגולציה, מחקר, קניין רוחני ועוד.
מנכ"ל 'גולדפינגר תקשורת', טל גולדפינגר, מסר: "הניסיון הנרחב שלנו במתן ייעוץ תקשורתי למגוון חברות וארגונים העוסקים בבריאות, הביא את 'פארמה ישראל' לבחור בנו כזרוע התקשורתית שלו. אני בטוח שהאתגרים המקצועיים העומדים בפנינו יהפכו את העבודה המשותפת למאתגרת ויצירת במיוחד.
- 10.רמי 15/07/2012 14:16הגב לתגובה זווזאת בניגוד לשאר הענף, בו כל משרד מחזיק מאות לקוחות....
- 9.דנה 12/07/2012 21:45הגב לתגובה זורק בשביל לקדם את המשרד שלהם עלוב מאוד זה לא מתאים לעולם הזה זה יותר מתאים לעולם של המסעדנות וברים
- 8.שרית 12/07/2012 20:36הגב לתגובה זומר יריב נתי. הוא נפגש עם האנייה והציע להם הרים וגבעות. מזל שהם לא טפשים. בחרו נכון. מוטי להב תותח. יריב נתי לא יגיע לשום מקום
- קרב הטייקונים - יריב נתי נגד מוטי (ל"ת)אלי 15/07/2012 14:17הגב לתגובה זו
- 7.הילה 12/07/2012 17:54הגב לתגובה זועכשיו אתה בדרך הנכונה!!!! כל הכבוד נשמה בהצלחה!!!
- 6.ניב ב 11/07/2012 19:45הגב לתגובה זוחי בסרט גדול...!
- 5.פששש אוניית נופש!! תקציב חזק!!! (ל"ת)בדיחות שזה קורע 11/07/2012 02:01הגב לתגובה זו
- 4.איציק 10/07/2012 08:58הגב לתגובה זוואת כל הזיוני מוח שלה. עשיתם בשכל
- 3.מוטי להב אתה תגיע רחוק (ל"ת)נעמה 10/07/2012 08:53הגב לתגובה זו
- 2.הדס 10/07/2012 01:19הגב לתגובה זומקווה להפליג שוב
- 1.שרון 10/07/2012 01:19הגב לתגובה זונראה אחלה בן אדם. אהבתי אותך במרוץ
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
