מוטי להב
צילום: יח"צ

חדשות עולם היח"צ: משתתף התכנית 'המירוץ למיליון' מוטי להב פתח משרד

להב התמודד בעונה החולפת בתכנית של 'רשת' בערוץ 2 יחד עם עידן פונדק. 'גולדפינגר' יטפל ב'פארמה ישראל', 'לניאדו' קיבל 3 תקציבי יח"צ חדשים
כתבי אייס | (11)

מוטי להב, שעד לפני כמה חודשים רץ למיליון עם שותפו לתכנית עידן פונדק ב'המירוץ למיליון' של רשת ערוץ 2, עושה צעד ראשון בעולם יחסי הציבור ופתח משרד בוטיק שמטפל במספר לקוחות מצומצם.

בין הלקוחות הראשונים שלו ניתן למנות את אניית הנופש ונוס, שלהב אחראי על מערך היח"צ של האנייה בתחום סלבריטאים. כמו כן ישנם מספר לקוחות נוספים, שלהב מסרב לחשוף את זהותם.

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בתוך כך, משרד היח"צ 'גולדפינגר תקשורת' ינהל את המערך התקשורתי של 'פארמה ישראל' - ארגון הגג של חברות תרופות המקור בישראל. מטרת הארגון הינה לפעול לשיפור הסביבה הרגולטורית וסביבת העבודה בה פועלת התעשייה, באופן שיעודד את הרחבת הפעילות בישראל בתחום פיתוח תרופות חדשניות, תוך כדי הבטחת בטיחותן ונגישות החולים אליהן.

במסגרת פעילותה, תטפל 'גולדפינגר תקשורת' במערך יחסי הציבור של 'פארמה ישראל' ותסייע במיצובו כגוף מקצועי מרכזי בתחום העשייה של תעשיית תרופות המקור, רגולציה, מחקר, קניין רוחני ועוד.

מנכ"ל 'גולדפינגר תקשורת', טל גולדפינגר, מסר: "הניסיון הנרחב שלנו במתן ייעוץ תקשורתי למגוון חברות וארגונים העוסקים בבריאות, הביא את 'פארמה ישראל' לבחור בנו כזרוע התקשורתית שלו. אני בטוח שהאתגרים המקצועיים העומדים בפנינו יהפכו את העבודה המשותפת למאתגרת ויצירת במיוחד.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    רמי 15/07/2012 14:16
    הגב לתגובה זו
    וזאת בניגוד לשאר הענף, בו כל משרד מחזיק מאות לקוחות....
  • 9.
    דנה 12/07/2012 21:45
    הגב לתגובה זו
    רק בשביל לקדם את המשרד שלהם עלוב מאוד זה לא מתאים לעולם הזה זה יותר מתאים לעולם של המסעדנות וברים
  • 8.
    שרית 12/07/2012 20:36
    הגב לתגובה זו
    מר יריב נתי. הוא נפגש עם האנייה והציע להם הרים וגבעות. מזל שהם לא טפשים. בחרו נכון. מוטי להב תותח. יריב נתי לא יגיע לשום מקום
  • קרב הטייקונים - יריב נתי נגד מוטי (ל"ת)
    אלי 15/07/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    הילה 12/07/2012 17:54
    הגב לתגובה זו
    עכשיו אתה בדרך הנכונה!!!! כל הכבוד נשמה בהצלחה!!!
  • 6.
    ניב ב 11/07/2012 19:45
    הגב לתגובה זו
    חי בסרט גדול...!
  • 5.
    פששש אוניית נופש!! תקציב חזק!!! (ל"ת)
    בדיחות שזה קורע 11/07/2012 02:01
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איציק 10/07/2012 08:58
    הגב לתגובה זו
    ואת כל הזיוני מוח שלה. עשיתם בשכל
  • 3.
    מוטי להב אתה תגיע רחוק (ל"ת)
    נעמה 10/07/2012 08:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הדס 10/07/2012 01:19
    הגב לתגובה זו
    מקווה להפליג שוב
  • 1.
    שרון 10/07/2012 01:19
    הגב לתגובה זו
    נראה אחלה בן אדם. אהבתי אותך במרוץ
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

ארץ נהדרת
צילום: מסך קשת 12
רייטינג

השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות

האם אנחנו לקראת רפורמה מקיפה בשידורי הטלוויזיה? לאחר שחוק השידורים עבר בקריאה ראשונה, ייתכן ונראה שינוי אמיתי באופן שבו מודדים את נתוני הצפייה בטלוויזיה; עד אז, נסתמך על הנתונים הקיימים, שמראים נפילה של ערוץ 13 והתגברות התחרות בין 12 ל-14

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שחוק השידורים של שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, עבר לפני יומיים בקריאה ראשונה בכנסת, ייתכן ואנחנו לקראת מהפיכה של ממש. מעבר לשינויים דרמטיים שכוללים את הפחתת רגולציה ופתיחת השוק לתחרות, החוק ישנה את האופן בו נמדד הרייטינג כיום, ממערכת שמבוססת על הערכות, ויהפוך אותו למבוסס על נתוני אמת. במסגרת החוק, ספקי התכנים יידרשו לפרסם באתר האינטרנט את התפלגות נתוני הצפייה בזמן אמת. עד אז, נמשיך להסתמך על המערכת האנכרוניסטית ועל הנתונים שיש בידינו כיום. ספרו לנו בתגובות אם אתם או חברים שלכם אי פעם השתתפתם במדגם המייצג ה-People Meter, השיטה המקובלת כיום, שבה מותקנים מכשירים אלקטרוניים על כל מקלטי הטלוויזיה בבתיהם של המשתתפים בפאנל, המונה 700 משקי בית, וכ-2,200 פרטים, המהווים מדגם מייצג של אוכלוסיית בעלי המקלטים בישראל.

המשמעות היא אדירה, היות וההכנסות מפרסומות מתבססות, בחלקן לפחות, על נתוני הצפייה. אם נשווה בין שלושת הגופים המסחריים לאורך כל רצועות השידור, על פי הנתונים הנוכחיים, נראה תמונת מצב, שהפערים שמוצגים בה אמורים להשתקף בתקציבי הפרסום של הערוצים השונים. 


בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-400 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-249 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-119 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 94 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.

פריים טיים והנפילה של ערוץ 13

אחת התכניות הותיקות בישראל, "ארץ נהדרת" היא אחד ממנועי הרייטינג של קשת, וגם אמש, כששודרה, היתה בראש, מעל כולם, עם רייטינג של 19.1% רייטינג ו-488 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, ועמדה אמש על 8.5% רייטינג עם 286 אלף צופים. כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, עמדה על 8.1% רייטינג ו-186 אלף צופים, ואילו ערוץ 13 היה עם מספרים כמעט לא רלבנטיים לערוץ מסחרי, ו-"צומת רבין" עמדה על רייטינג של 1.3% ו-26 אלף צופים בלבד.